👨🏿 11 malých černoušků IV. 👨🏿

12 2 0
                                    


...A jak Tichoňová letěla, tak i dopadla. Bohužel dopadla tak, že se dotkla drátu a ten byl pod proudem. Kdyby jen padla o něco víc ke středu, nemusela by být teď usmažená jako kuře. Všechny její kolegy vylákalo ven ječení a vůně smaženého masa.

Z našich 11 černoušků nám náhle zbylo pouhých 7.

Učitelé se hladově seběhli nad chudým bezvládným tělem Dany Tichoňové a začali ho bez lítosti cupovat jako hladoví vlci. ,,Schovte mi biskupa! Ten je na celým těle nejlepší!" Zaradoval se Mireček a Murčo mu podal jeho zamluvený kousek. Bylo vidět, s jakým nadšením Míra mlaská a vychutnává si každý šťavnatý kousek Daniné řiťky. Šťávička mu dokonce stékala po bradě a jeho jazyk ji hbitě chytal.
Všichni co kolem seděli a dívali se na tohle mistrovské dílo znechuceně položili maso co měli v ruce.
Rozhostilo se ticho. Šlo slyšet jen bzučení drátu a čvachtání Mírovy papulky.
,,Co teď? Vůbec se nemáme šanci odtud dostat..." Povzdechla Janáčková.
,,Použijeme Mirka jako beranidlo!" Zařvala Jalová a Houšťová jen kývla. Mirek se na ně podíval svým DĚLÁŠ SI ZE MĚ PRDEL facem a dál papal svoje jídlo. ,,Tak když jsi tak chytrá, proč nepřeskočíš plot ty zajebaná atletičko?" Odfrkl si Franta. Každý se podíval na Jalovou co bude dělat. Zakročila dokonce i Brázdilová. ,,A co ty, jsi velkej biolog, je ti skoro přes šedesát a takhle si otvíráš držku na ostatní?,, Zastala se Jalové a ta jí jen poděkovala pohledem. ,,Ty drž hubu Hano, tvoje angličtina není bůh ví co, hlavně že se tady navážíš do Franty." Ozval se Murčo a překřížil ruce na prsou. ,,Ty anglicky neumíš už vůbec ty kokote povislej!" Zaječela Janáčková. Jen co to dořekla, navzájem se na sebe vrhli a mlátili se hlava nehlava. A Míra si pořád spokojeně seděl na své tlusté prdeli a sledoval situaci z dálky s jídlem v ruce.

Po hodině trhání vlasů, kopání do koulí a tahání za povislé cecky jako by se jim v hlavě přeplo. Postavili se a začali se omlouvat. Ale ne tak obyčejným způsobem...
Jalová čapla Frantu a začala se s ním vášnivě líbat. A to ostatní nabudilo natolik, že udělali to samé. Z války se strhla obří vášnivá orgie učitelů. Bylo to vážně různorodé, někdo olizoval druhému nohy, další si o sebe otírali knírky a šeptali si do ouška...
A pak tam byl zase Míra, který právě zažíval nejlepší orgasmus na světě s mrtvým tělem Dany Tichoňové a nějakým mrtvým jezevcem, kterýho našel za rohem.
Celým areálem se rozlehlo čvachtání, pleskání a vůně potu, syrečku ze zapařených noh a pytlů učitelů a samozřejmě nesmím zapomenout na závan rybí pomazánky ze stran učitelek.

Bohužel jejich vášnivé píchání přerušil chrapot Houšťové. Ta se svíjela na zemi neschopna se nadechnout. Z toho sexování jí došel dech a už ho nemohla najít. Takže další mrtvé tělo na zemi...



Z našich drahých sedmi černoušků nám jich zbylo 6.

______________________________________

DiSgUStanG! ತ_ತ ಠಗಠ
Co jsem to zase napsala... (╥﹏╥)

🥀 School affairs 🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat