💞 Felkl, Lukášek a Ricky 💞

39 2 0
                                    

Felkl je mistrová na odborném výcviku, hrozně milá paní v nejlepších letech. Má pejsana Rickyho.
A pan Lukášek je samozřejmě taky mistr, má svoji vlastní učebnu ve starším domečku.

Pohled třetí osoby:

Ráno v 6 hodin se sešli všichni mistři na velkou poradu. Felkl si sebou vzal Rickyho i do učebny. Hlavní mistrová rozdělila práci na dnešní den a vydali se pro studenty. Dnes byla Felklová a Lukášek spolu na domečku.

Studenti probírali roubování, očkování a vše kolem tohohle tématu. Felkl si všiml, že se na ni Lukášek dívá takovým zvláštním pohledem. Když kolem sebe procházeli, tak se Lukášek otřel rozkrokem o Felklovu zadnici. Felklová se otřepala a dělala, že se nic nestalo. Takhle se to stalo snad pětkrát. Naštěstí všichni studenti už odešli pryč.

Lukášek seděl v kabinetu a prohlížel si rouby žáků a Felklová si hrála s Rickym a jeho plyšákem. Najednou Ricky začal nadrženě odjíždět svého plyšáka. Felklová zčervenala a snažila se ho přerušit. Toho si všiml i Lukášek. Pohled na Rickyho ho nabudil adrenalínem. Ta představa, že by mohl být na Rickyho místě a plyšák by byla Felklová... Úžasné!
Nenápadně se za Felkla připlížil a sledoval její silnou postavu. Byl nadržený jako pes, tak vůbec neotálel a ujmul se příležitosti. Roztrhl Felklovy kalhoty a v milisekundě už si to rozdávali na stolku u tabule. Felklová narážela obličejem do tabule a byla rudá jako rajče. Lukášek byl jako králík, nepřestával a ještě k tomu přidával. Takovej drak!
Jak se její tělo otřásalo pod jeho tělem... To by dostalo každého.
Ricky je sledoval a užíval si se svým plyšákem. Z Felkla tekly potoky potu a v místnosti byly různorodé výpary. Ze stropu kapalo a tvořila se tam plíseň. Ale to je nezastavilo.


Do téhle doby, když jdete do domečku, můžete vidět na tabuli obtisk obličeje Felkla a na stole škrábance od jejích drápů.

_____________________________________

Hah, kratší, ale dobrá kapitola je na světě! (◡ ω ◡)

Víte co se říká... Co je malý, to je roztomilý a to platí i o délce ehm...
( ͡° ͜ʖ ͡°)



PŘÍBĚHU SAMOZŘEJMĚ VY ÚCHYLÁCI PFT... (ಠ_ಠ)

Užijte si čtení! ( ˘ ³˘)♥

🥀 School affairs 🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat