Zobudila som sa trieskanie hrncov.
,, Wtf čo to robíš? A odkiaľ máš hrniec?! ,, So zalepenými očami som sa opýtala Namjoona.
,, No konečne. Už sme si mysleli, že si mŕtva...tie hrnce som našiel vyhodené tu v kríkoch ,, poslednú vetu nepovedal tak hlasno a poškriabal sa na zalytku.
,, Si ty normálny?! Vieš čo všetko tam mohlo byť?! ,, Vyšilovala som...
Išiel s nimi von na terasu a odhodil ich. Šak zato.
,, Koľko je hodín? ,, Zamrmlala som popri tom ako som si sadala a pretrela oči rukou.
,, 13:15 láska ,, ozval sa Kookie.
,, Ok to je jedno chcem jesť. Kde je jedlo? ,, Ignorovala som čas. Jediné čo som chcela je jedlo.
Doplazila som sa k stolu a začala jesť šalát čo tam bol.
,, Ináč, mala si pravdu...su tu telenovely len v inom jazyku takže si musím nastaviť titulky :) ,, celý nadšený mi povedal Hoby.
,, Vravela som...mne môžete veriť ,, usmiala som sa a jedla ďalej.~
,, Neseď pod slnečníkom ale poď do vody! ,, Kričal na mňa z diaľky Jimin.
,, Nikdy ,, povedala som a zakývala hlavou.
,, Prečo? Veď voda je teplá...neboj nie sú tu žiadne medúzy ,, snažil sa ma tam dotrepať Jimin.
Videla som ako sa snaží ku mne dotackať Jungkookie. Bolo to dosť komické.
,, Láska prečo nejdeš? Neboj nikomu to nepoviem...máš svoje dni? ,, Vyzvedal jak baba pletka...
,, To nie ale ja neviem...p-plavať ,, fakt som to nechcela hovoriť ale každý je taký dotieravý...
,, To vážne?! ,, Ten výraz stál zato :D
,, Poď ideme ,,vysadil si ma na krk a išiel do vody.
,, Zin to stále? Ešte furt si sa to nenaučila? ,, Tae začal takže každému doplo, že neviem plávať.
,, NOAČO DAJTE MI POKOJA, ŽE NEVIEM PLÁVAŤ. SA ZOBEREM A PÔJDEM DO APARTMÁNU A VY SI TU KĽUDNE ZOSTANTE!!!! ,, začala som kričať jak zmyslov zbavená až sa ľudia obzerali. Našťastie mi nerozumeli.
,, Dobre dobre prepáč ,, Tae zdvihol ruky na znak ústupu.
Bastardi vymrdany naj si tu plávu. Sa na nich vymrdam.
Mala som tieto plavky:Áno. Nevyzerá to tak. Ale sú to plavky..
Zabávali sme sa vo vode. Čas zbehol veľmi rýchlo.
Presunuli sme sa neskôr do izby a konečne vydýchli.
,, Zin? ,, Povedal skleslo Yoongi.
,, Áno Yoongi? ,, Zdvihla som hlavu aby som na neho videla.
,, Môžem sa ísť s tebou porozprávať na pláž? ,, Bolo vidno, že je smutný.
Nerada ho tak vidím. Už slnko zapadalo a bolo chladnejšie. Takže som si obliekla toto: