✨29✨

736 36 4
                                    

Zobudila som sa na to, že som hladná. To vždy ale toto bol iný hlad. Začala som hľadať mobil ktorý sa údajne zjavil pod vankúšom. Pozrela som sa koľko je hodín. Na obrazovke ktorá mi skoro vypálila zrak bolo 3:45am. Um ideálny čas ísť vyjedať chladničku. Dufam, že nikoho tu nestretnem lebo by skolaboval z mojeho roztečeného make-upu. Pomaličky a potichu som išla do schodoch. Je tu malé riziko. Volá sa Yeontan....dúfam, že spí s Taehyungom. Videla som zapnutú telku. Oh no...idem sa pozrieť kto sedí na gauči. Išla som ešte tichšie ako duch. Sedel tam spiaci Jin. V ruke držal nejaký papier. Samozrejme ja zvedavá som mu ho vzala...bolo tam niečo napísané tak som to začala čítať:

Zin viem, že sa zobudíš niekedy po polnoci a toto teraz čítaš. Choď do kuchyne, prichystal som ti niečo. Dúfam, že si to vezmeš a zješ. Vieš, že nemám rád keď sa nenaješ...vezmi si aj nejaké zásoby ♡

  -eomma Jin

Aw...som rada, že ho mám. Vzala som deku čo bola poskladaná na boku gauča. Rozprestrela som ju a priklyla ho. Vypla som telku a pochodovala do kuchyne. Tam na linke boli 3 sáčky orea s malým krabičkovím mliekom, čipsy a šalát v dóze. Boože veď to neunesiem. Nejako som to všetko vzala a išla naspäť do izby. Znova som zamkla dvere. Jedlo som položila na stôl a vzala si iba oreo a mlieko. Otvorila som okno dokorán aj keď bola zima. Zimu veľmi nevnímam. Vzala som si aj deku ktorú som si cez seba prehodila a sadla si na takú väčšiu dosku čo bola na okne. Tam som sedela a jedla svoje oreo.

,,ACH JAJ DIEVČA ZLATÉ NESPADNI ODTIAĽ,, začala na mňa kričať babka susedka.

,,Nebojte sa, nespadnem,, zasmiala som sa.

,,No dobre dobre, len sa drž,, nejako sa zaksichtila.

,,A čo vy takto hore už o 4 ráno?,, Nehovorte, že by vám to tiež neprišlo divné...

,,Jaaaj dieťa moje...ach...idem si ja do obchodu...vieš, dnes su úžasné akcie v Kauflande. Už o 5 otvárajú...musím tam byť ako prvá hehe,, zasmiala sa a poukázala mi smer do Kauflandu.

,,Jaj no...dobre vedieť teta,, usmiala som sa na ňu.

,,No ja už idem moja, musím ísť, počkaj ty tu na mňa kým sa vrátim, ahoj,, usmiala sa a zakývala mi.

,,Dobre teta, dovidenia,, s úsmevom som jej zakývala naspäť. Teta už odyšla a ja som si ďalej jedla svoje milované oreo. Fúkal chladný vietor a slnko pomaly vychádzalo. Milujem sa na toto pozerať. Pomaly začína aj spev vtákov a zvuky dopravy. Vždy ma zaujímalo čo sa vonku deje hneď takto z rána...

,,Meow!,, Moje uši zastihol viac nečakaný ako čakaný zvuk. Začala som sa pozerať odkiaľ to ide. Pozrela som sa dole na chodník kde stála predtým tá teta. Juuuuj mica...

,,Awooooj...ňo ťi ši awe peknááá,, začala som sa k nej prihovárať ako idiot.

,,Meoooow,, začala sa krútiť všade možne a čumela na mňa jak na spasenie.

,,No šooo, što ty ťo ťak poweraf ňa mňaaaa? Pspsppspsps,, keď dakto toto videl ta už volal na psychiatriu.

,,Meow meoow,, išla a vyškriabala sa po strome ktorý rástol hneď vedľa domu. Pricupitala na konári ktorý viedol k mojemu oknu.

,,Jezuuuus mowaa zlataaa,, nastavila som ruky nech skočí aby som ju chytila. Neverila som ale vážne na mňa skočila. Položila som oreo a posadila som si ju na nohy. Začala som ju hladkať a ona mňaukať.

,,No čoo si smädná?,, Naklonila som hlavu.

,,Meow,, čo iné som mohla čakať...položila som ju na zem a išla po misku čo mi ešte ostala na stole. Naliala som do nej mlieko a dala to tej micine na zem.

,,Pačiii~,, pohladkala som ju po hlave a sadla si naspäť. Sledovala som ako pije mlieko a zamazáva si celé "ústa". Bowe no tak to je najviac cute vec čo som kedy videla.

,,Meow,, dopila a vyskočila mi na nohy...ľahla si. Owwww QwQ...

,,Juj ale si zamazaná,, utrela som ju a zasmiala sa. Začala som ju znova hladkať a ona začala priasť. Mám taký pocit, že na mne zaspávala. Aww...
Za pár minút moje uši znova zastihli nejaký hlas.

,,Dievčatkoo tak ty si počkala?,, Zasmiala sa tá teta čo tu bola pred tým.

,,Ehh áno...počkala,, usmiala som sa.

,,Juj no dobre. Niečo pre teba nám...nemusíš sa báť, že je to po záruke alebo, že som to otrávila. Teraz som to kúpila. Veď som ti vravela, že sú akcie...,, Usmiala sa a vytiahla nejaký košík kde bolo jedlo.

,,Uh nie nebojím...veď vás poznám, a ako mi to chcete dať?,, Nevychadzalo...

,,Eeee, jaj...nemáš niečo dlhé čo môžeš spustiť dole? Obviažem okolo toho košík a vytiahneš si to,, klipkala očami a dúfala, že niečo také dlhé budem mať.

,,Počkajte, pozriem sa,, položila som micu na posteľ a obzerala sa po izbe. Eeeeh no neviem neviem či tu niečo je...potom som si uvedomila, že v skrini mám ešte také tenké lano zo stanovačky...otvorila som skriňu a začala to hľadať. Keď som to našla tak som to vytiahla a išla k oknu.

,,Tak čo? Máš?,, Poškriabala sa po hlave.

,,Mam mam teta,, spustila som lano dole.

,,Vítečne...vieš, včera som išla okolo a mali ste otvorené okno...počula som hádku takže mi došlo, že budeš trucovať a nevíjdeš z izby...tak som si povedala, že ťa budem zásobovať jedlom hehe,, začala priviazovať košík na lano.

,,Ale teta to nemusíte...,, Usmiala som sa a pokývala hlavou.

,,Jak, že nemusím...vnúčence sú niekde fuč tak sa nemám o koho starať...teraz mám teba takže je to potrebné, zajtra ráno prídem, no papa,, doviazala to a usmiala sa.

,,No tak ďakujem teda...teta, dobre dovidenia,, usmiala som za a čakala ťahať lano. Susedka už odyšla a ja som už konečne vytiahla lano. Ten košík bol plný skvelého jedla. Môžem ja mať takú výbornú susedku? Hehe...samozrejme hneď pribehla mica, že čo to mám a čo jej to vonia.

,,Meow,, začala sa pchať do košíka.

,,E e meow tu neleez,, odtiahla som ju a doliala jej mlieko do misky za ktorým hneď pribehla.

*Klop klop ,,Zin?,,

F*ck Me Where stories live. Discover now