Asi by som teraz mala hneď volať Jungkookovi...ale nemocnicu ešte trošku využijem...na fotky hehe :)
*Le urobila som 14 fotiek
Na drámu na instagrame to postačí...
Okokk...Jungkook sa už určite bojí, idem mu zavolať...Jungkookie ❤️📲
Me: kookie?
J: ZIIN! yayy si v poriadku? Kedy ťa pustia? Chýbaš mi...
Me: kľud kľud Kookie...môžeš po mňa prísť? Už môžem ísť domov...išla by som aj na pešo ale nesmiem stúpať na nohu...
J: to je jasné, že po teba prídem...zachvíľu som pri tebe...!♡
Me: okk čakám ťa📵
,,Aaargh,, nudím sa...zvalila som sa na posteľ a pozerala do stropu. Veľmi zaujímavý strop poviem vám. Snažila som sa nejako pretočiť na bok...no pri mojej šikovnosti...nejako omylom som si ľahla na ten sprostý ovládať ktorým ovládate posteľ. Úprimne? Taký šok som ešte nezažila...no bolo by to v pohode keby vtedy do izby nevošiel doktor. Ten pohľad asi NIKDY nezabudnem...
,,Slečna Zin!!! Pre Boha čo to robíte?! Chcete sa zabiť?,, Oči mal skoro v Medžugorii...samozrejme som sa tvárila na neviniatko. To mi ide...
,,A takúto máte zodpovednosť? Je niekto zodpovedný kto sa o vás postará?,, Spojil ruky a kýval hlavou.
,,Noo á-,, nestihla som dopovedať.
,,Áno samozrejme, som tu...čo sa deje?,, Skočil mi do reči Jungkook.
,,Ohh...pán Jeon Jungkook? Rád vás spoznávam,, nastavil ruku aby si nimi potriasli.
,,Áno, aj ja vás,, ruku prial a potriasli si s nimi. Kus divné...tie pohľady...
,,Môžete na minútku vonku na chodbu? Nech vás oboznámim s jej momentálnym stavom...,, Mierne sa doktor usmial a ustúpil.
,,Samozrejme,, Jungkook sa na mňa usmial a nasledoval doktora.
Jungkook poh.
,,Ták? Ako je to s ňou?,, Nervózne som sa usmial na pána doktora.
,,Nooo...bude v poriadku. Keď bude dodržiavať pravidlá...,, Založil si ruky a dal pokerface.
,,Aké pravidlá? Veď hovorte...ako mám na nich akože prísť?,, Už ma začal štvať...všetko len naťahuje jak...
,,Veď doobre už...musí odpočívať (bez neho by mi to ani nedošlo...) Nesmie tak často chodiť...žiadne namáhanie nohy. Najlepšie by bolo ak by ležala celý deň niekde na gauči alebo v posteli...(tam je často...) Asi vám dám barle alebo aj vozík...,, Zamyslel sa
,,Myslím že barle postačia dosť pán doktor...,, Mierne som sa pousmial
,,Dobre...poďte so mnou pán Jeon,, niekde sa rozbehol a ja za ním...
Späť Zin poh.
UEEEE...nudím sa. Kookie pošiel s doktorom dakde do matere...
*Crrrrrrrrrrrrrrr
Ci boa...mobil sa zbláznil. Aha...volá Taehyung.TaeTae📲
T: Zin?
M: áno?
T: noo...ja leen...neotravujem?
M: nie...kookie išiel niekde s doktorom a ja sa tu sama nudím...
T: jaj...chcel som ísť s ním ale nedovolil mi to...neviem prečo...vraj že má plné sedadlá
M: to nevadí...čoho?
T: sám neviem
M: už ich počujem...zachvíľu som doma...papa Tae📵
*Rozleteli sa dvere*
,,Ci boa to čo?,, Skoro ma j...,,Ziiiin...chýbala si mi,, Jungkook hodil nejaké paličky na zem a dobehol ku mne.
,,Aj ty mneee,, objal ma a ja jeho ešte silnejšie.
,,Dobre dobre nechceš ma zabiť nie?,, Pevne ma držal no potom povolil.,,Prepáč...,, Pustil ma a bral veci aj s paličkami.
,,Zachvíľu som tu...,, Zobral všetky veci a zrejme ich išiel dať do auta.~
,,No poď,, prišiel Kookie do izby. Samozrejme nezabudol skoro rozbiť dvere.
,,Máš všetko?,, Opýtal sa.,,Emmm asi hej...,, Pozrela som sa všade naokolo.
,,Ok no...ideme,, vzal ma na ruky a vychádzal v izby.
,,Heeej...ja viem chodiť, pustii maa,, hmýrila som sa jak dážďovka.
,,Nesmieš chodiť...budem ťa nosiť...Dovideniaaaa,, zakričal na doktora ktorý na neho pozeral jak na zázrak.
,,Ale noooo...ja môžem všetko,, neprestávala som a skoro som mu spadla.
,,Zin!,, Ups...nahnevala som ho. Prehodil si ma na plece a otvoril dvere do auta. Potom ma tam posadil a zapol mi pás. Sadol si aj on a vyrazili sme domov.
,,Kookie prepáč...,, Dúfam, že sa nehnevá...
,,To je v poriadku...už sme tu...ostaň tu,, vyšiel z auta a vybral tie paličky.
Prišiel ku mne a otvoril dvere.,,Čo to sú za podozrivé paličky?,, Zmračila som sa.
,,To nie sú paličky ale barle...poď, s tým budeš ako tak nejako chodiť...no nie dlho,, opatrne ma postavil a podal mi tie paličky...
(Pre mňa to budú navždy paličky)Vzala som si paličky a išla ku dverám.
,,Eeem jak zazvoním?,, Zložité technické problémy...
,,Jaj...mám nos...,, nejako som sa zohla a zazvonila...skoro som sa pri tom vydrbala ale ustála som to. Ešte že to nevidel Jungkook.
Zrazu sa prudko otvorili dvere.,,Yaaay Ziiiiin!,, Otvoril mi Jimin a hneď ma objal. Pribehli aj ostatný. Jungkook sa stále snažil natrepať na seba všetky veci, no nejako sa mu to nedarí. Zo všetkými som sa privítala.
,,Asi mu idem pomôcť...,, *Smiech* ozval sa Hobi
,,Zajimave tote barle...neboli v čiernej farbe? Tutok pre madam #Blackwoman,, začal sa smiať Tae.
,,Nebudeš ty ticho?,, Zasmiala som sa a slabo ho udrela 1 barlou.
,,Ojojojojoj dajaka nebezpečná si...joj no prepáč,, začali sme sa všetci smiať.
Jungkook už prišiel spolu z Hobim aj so všetkými vecmi...nevidela som ich. Ale veď som nemala toľko vecí...divné. No nič...,,No poď dnu...šup šup na gauč...čo robíš ešte na chodbe? Utekaj...,, Popohnala ma mama Jin.
,,Aaa Jungkook kam ideš? Máš tu zranenú frajerku...,, Zakričal na neho Jimin keď sa Jungkook vláčil s Hobim hore po schodoch.
,,Eeeeem vyčkaj mám tu pár vecí na vybavenie však Hobi? On mi pomáha...,, Zakričal zo schodov.
,,Nechajte ho chudaka tak...ja sa o teba postarám...no poď,, povedal Yoongi a vzal si ma na ruky. Paličky spadli rovno Joonovi na nohu. Začal skákať vyššie ako na trampolíne...
,,Jaaaaaau kurvaaa Yoongi! To bolí ,, zvrieskal Joon na celý dorm...
,,Awww nie poď Joon ideme sa ti na to pozrieť,, zvláštne prehovoril Jin.
,,Ale noo Yoongi ja viem chodiť nemusíš ma vláčiť po rukách,, rozstrapatila som mu vlasy.
,,Nie nie nie...budeme sa VŠETCI o teba pekne starať...budeš sa cítiť ako bábätko v perinke,, išiel a položil ma na gauč.
,,No tak dobre no...ale nepreháňajte,, usmiala som sa a snažila sa zobrať si ovládač. Samozrejme jak to videl Yoongi hneď mi ho podal.
Prepáčte...fakt sa snažím písať ďalšie časti ale popri mojej škole a mojich tréningoch to nejako nestíham...♡