Zobudila som sa dosť nezvyčajne. Presne tak ako aj chalani. Jin s Namjoonom sa tlačili na koberci, Hoby s Jiminom spali v kúpeľňi...Jimin vo vani a Hoby meter od neho...Yoongi spal na kresle a "bozkával" mobil. A ja s Kookiem sme boli na posteli. Nečakané. Lenže ja som ležala v protismere postele. Úplne naopak ako sa má. Kookie mi bozkával nohy. Ok takže. Ako ich zobudím...
Spia ako zabitý. Chcem na nich urobiť nejaké smiešky...smiešky pre mňa.
Mám to! Našťastie som si zabalila šminky. Aaaa tu to je...
Totálne nepotrebná paletka s farbami jak do osady. Červený rúž.
Tak toto vyzerá nádejne. Najprv som zmordovala Yoongiho.
Musela som sa sakramensky snažiť aby som nedostala záchvat smiechu.
Asi tak...Po ňom nasledoval Tae...je ľahký terč.
Fotila som ich až neskôr. Stálo mi to zato.
Ako budíček som sa rozhodla pre ruskú hymnu.
*Pustila som ju* ,, jeeežiši maria ,, vyskočil z koberca Jin.
Hneď na to sa kôli nemu prebudil Namjoon. Jak sa videli začali sa smiať jak zbesnetý.
Následne nasledoval Yoongi. Hľadal telefón ktorý som mu položila preč keď som ho "maľovala".
,, Namjoon kukni na Yoongiho! ,, Zakričal Jin čím sa zobudil Kookie.
Čo mohli robiť? Rehotali sa...správne.
Yoongi videl som čo mali na ksichte ale sa nesmial. Uplne i don't give a fuck len hľadal svoj mobil.
,, Chalani a vam sa čo pochytilo, že ste zmaľovaný jak veľkonočné vajca? ,, Začal sa smiať Jungkook.
Ja som bola ticho. Robila som sa, že dačo kukam na mobile.
,, Ale aj ty si veľkonočné vajce ,, zamrmlal Yoongi ako odpoveď.
Všetci v momente vyleteli do kúpeľne kde sa videli. Našli aj tých ďalších 2 nešťastníkov.
Ja som zatiaľ dostávala záchvaty smiechu a váľala sa po zemi.
,, To si bola ty? ,, Opýtal sa Tae trochu nahnevane a prekvapene zároveň.
,, Nie, ako si na to prišiel? ,, Môj smiech stíchol a pchala raňajky do hlavy.
Medzitým stihla prísť dajaka slúžka.~
,, Čo bude na večeru??? ,, Tae nedal pokoja.
,, Bude to čo bude...ešte sa uvidí ,,
Strácala som nervy.
Všetci sme sa nudili. No Jungkook si s niekým píše. Podozrivo sa usmieva.
Možno našiel na ig nejaký vtip.
Tak som išla na ig aj ja...Používateľ lilmeowmeow pridal/a nový príspevok:
Raz a navždy 🖤🔐✨
8765 ♥️ 5 comment
GiniSun: žiarlim 🙊
/GiniSun/ lilmeowmeow: vieš, že je koniec a ty máš niekoho iného...🙃Jungkookie: kde taký nahodený? 🙉
/Jungkookie/ lilmeowmeow: tajná misia...ja som agent 007 a Yu je 008.HwangYu: ❤️❤️❤️
~Sú taký zlatý. Yoongi a Yu. Hodia sa k sebe. Bola by som šťastnejšia keby mi to povedal skôr. Ale no nevadí. Fakt sa nudím. Aj ostatný.
,, Poďme niekde na drink ,, napadlo mi od tej všetkej nudy.
,, A kam? ,, Jungkook odpovedal.
,, Neviem. Niečo nájdeme po ceste tam ,, fakt som chcela ist.
,, Zin nám sa nechce ,, zamrmlal Tae.
,, Fajn jak chcete ,, zdvihla som sa a išla preč. Len som zo zadu počula ako mám čakať. Ja niesom pes čo bude sedieť doma a riadiť sa podľa nich kam mám ísť.
Išla som po pláži a sledovala vlny.
Všade naokolo boli počuť zvuky mora a prírody. Je fajn sa takto odreagovať.
Ja sa im pchať nebudem.
Už som bola dosť ďaleko od nášho apartmánu.
Zrazu ma niekto chytil zo zadu za boky. Myslela som si, že to bol Kookie.
,, Jungkook nechaj ma! ,, Zakričala som no žiadna odpoveď.
Rýchlo som sa otočila a zistila som, že to nebol Jungkook.
,, Sakra čo chcete ,, boli tam traja chalani. Vôbec som ich nepoznala.
Začali sa nebezpečne približovať a ja som cúvala.
Zvonil mi niekoľko krát mobil no v tom strese som to nevnímala.
,, Ten tvoj telefonik nám už pekne lezie na nervy ,, Povedal jeden z nich.
,, Kde ho má? ,, Ozval sa druhý.
,, Asi pod tými šatičkami ,, prehlásil tretí.
Mala som oblečené tieto šaty:,, Nechajte ma! ,, Začala som kričať no okoloidúci sa tvárili i don't give a fuck.
,, Zbytočne moja ,, ten v strede sa stále približoval a ním aj tý dvaja.
Mrochty jedne z kadiaľ sa tu vzali?
,, Začnem kričať keď neodídete ,, snažila som sa ich nejako zahnať ale oni sa nedali.
,, Tu ti nikto nepomôže. Ľudia sú tu zdechnuty. Ledva vstanú z lehátka a nie ešte utekať ťa zachrániť ,, začali sa nepekne smiať.
,, Čo odo mňa chcete?! ,, Kričala som veľmi hlúpe otázky.
,, Tvoje telo babygirl. Prečo si si vymazala účet? ,, Nechápavo mrmlal.
Sakra. Odkiaľ vedia, že som to ja? No bola...
Nalepil sa mňa. Potom aj tý dvaja. Plakala som, kričala som, no nič nepomáhalo.
,, Hej! ,, Zrazu niekto zakričal a oni prestali.
,, Vypadni od mojej frajerky! ,, Bol to Kookie.
Ale ako vedel, že som to ja a kde som?
,, Si myslíš, že nás zastavíš? Sme traja ,, vydvihoval sa.
,, Jungkook to sú oni? ,, Vynorili sa ostatný.
Zarazili sa a odstúpili odo mňa na meter.
,, Tak a teraz siedmy na troch, kto vyhrá? ,, Zasmial sa Kookie.
,, Noo sorry bro...,, Začali sa vyhovárať.
,, Padaj a nech ťa už nevidím! ,, Dupol Jungkookie a oni sa rozutekali.
Ja som len čupela na zemi a plakala. Rozdychavala som čo sa to práve stalo
A či žijem.
Chalani prišli ku mne.
,, si v poriadku? ,, Vypytoval sa Jungkook.
,, Nechceli ste náhodou sedieť v apartmáne na riti? ,, Rozplakala som sa ešte viac a rozutekala sa na drevenú konštrukciu na mori. Taká drevená cesta...sadla som si na koniec a plakala.
Po čase prišli za mnou. To im trvalo.
Aspoň som myslela, že to boli oni.
Nejaký týpek ma drgol do mora a ja som spadla. Bolo to celkom hlboké. Padala som do mora a ani som to nevnímala. Ani som neplávala hore.
Bublinky oxidu uhličitého sa dostávali nahor. Len ja som padala ako také vrece zemiakov do hĺbky mora.
Niekto skočil za mnou no nevnímala som to presne tak ako všetko naokolo.
Ruky na ťahali hore. Dosť pomaly.
No nakoniec som sa mohla konečne nadýchnuť. Ležala som na piesku celá mokrá a napoly mŕtva.
,, Čo ťa to napadlo?! Prečo si neplávala hore?! ,, Kričal Jungkook a Tae vyronil slzu.
,, Krik je to posledné čo teraz potrebuje, Jungkook ,, napomýnal ho Jimin.
,, Čo teraz odo mňa chcete? ,, Ticho som zamrmlala.
Nechápavo pozerali.
,, A ako ste ma našli? ,, Mala som veľa otázok.~
Nakoniec sme na ten drink išli. Vysvetlili mi, že si mysleli, že to dopadne tak ako naposledy. Tak išli za mnou. Je fajn mať siedmich záchranárov.
Používateľ ZinBlink pridal/a nový príspevok:
Môj závislí zajačik ❤️🐰
6190 ♥️ 2 comments
Jungkookie: to si kedy stihla? ❤️
/Jungkookie/ ZinBlink: vtedy kedy som stihla 🙈Prepáčte, že nevyšla časť ale jak som to včera v noci písala tak som zaspala s mobilom v ruke a cez deň má každý všade ťahá.
Dúfam, že sa páči...🖤✨