*,, čo to kurva ,, povedal Jungkook keď videl Zin v obývačke ako spí na gauči olepená lepiacou páskou.
,, Yoongi! ,, Zakričal Tae lebo Yoongi je jediný kto bol doma a sa to urobiť nemohla.
~,, Kto tu kričí? ,, Zobudila som sa na krik. Pomaly som si rozlepovala oči aby som sa prebudila.
,, Čo to kur- ,, bola som cela zalepena.
,, MIN YOONGI! TY HNUSNÝ SPLESNETY LEKVAR S LOGIKOU NEMECKÉHO OVČIAKA PO TRANSPLANTÁCII MOZGU POĎ SEM! ,, začala som kričať na celý dorm.
,, Hahahahahahhahahha ,, začali sa smiať chalani.
Yoongi nič...,, MIN YOONGI ,, stále nič.
,, Chalani čo tak stojíte a odlepte ma! ,,
Môj urazený pohľad bol topp...
,, Oke už ideme...,, povedal Tae. Jungkook išiel medzi tým pre nožnice.
Chalani strihaju pasku a ja mám nervy väčšie a väčšie.
,, Tak už ,, konečne to rozstrihli a ja som ako formula1 vystrelila hore schodmi za Yoongim.
,, Min Yoongi! Kde si?! ,, Utekala som z izby do izby aby som ho našla.
Yeontan kukal, že wtfff. Chudak pes.
Vošla som napokon do jeho izby. Hmm kde je?...vošla som do stredu izby a obzerala sa naokolo. Otočila som sa čelom k posteli, že či náhodou nie je pod ňou. No zrazu...záťaž...nejaký slon, konkrétnejšie Yoongi na mňa skočil zo zadu čiže ja som spadla na posteľ. ,, AAAAAA Yoon- ,, skríkla som.
,, Pššššt~ hahahaha ,, začal sa smiať ako zmyslov zbavený. Jeho rukami mi uväznil moju ruku a keďže sedel na mne tak som sa nemohla ani pohnúť.
,, Heej zlez. Zo. Mňaaa. ,, Nedalo sa nesmiať.
,, A keď ne? ,, Boa tote jeho vyrazi su jak...
,, Taa...hmm...emm...neviem ,, zasmiala som sa.
V tej chvíli do miestnosti pribehli Kookie a Tae.
,, Heej zlez z mojej frajerky! ,, Zakričal Kookie.
Aww moj Jungkookie žiarli. Je celý červený.
,, Ale ale niekto tu žiarli ,, zasmial sa provokačne Yoongi.
,, Noa čo...to je dobre ,, zlato sa červenal na líčkach.
Yoongi na mne stále sedel ale keďže rešpektuje, že Jungkook je môj frajer a žiarli tak zo mňa napokon zliezol. Celá červená som bola aj ja lebo sme sa šalili.
,, Ďakujem Yoongi xd ,, zasmial sa Jungkook keď zo mňa konečne zliezol Yoongi.
,, Mám taký pocit, že mama Jin už prišla spolu s JEDLOOOM ,, zakričal Taehyung keď započul odomykanie dverí.
,, JEEJ JEDLOO! YOONGI POĎ ,, zakričala som tiež...komické viem.
Kookie a Tae sa rozbehli dole a my za nimi...lenže som vtedy som ešte stihla Yoongimu vyskočiť na chrbát čiže ma viezol na koni...
,, Teda Zin...nie si až taká ťažká ako som si myslel ,, povedal Yoongi pritom ako ma viezol na koni.
,, Ďakujem... ,, Celkom prekvapene som odpovedala.
,, Bože môj čo to zase robíte???? ,, Chytil sa za hlavu Jin keď videl, že mu Kookie s Taem lezú do igelitiek s jedlom a Yoongi pribehne so mnou na chrbte...
,, aale nič Jin...len sme sa nudili a sme hladný...ahoj Namjoon ,, odpovedala som Jinovi a pozdravila Joona keď vošiel do kuchyne a videl to čo aj Jin.
,, Ahoj...damn čo to robíte? ,, Joon nastavil tú istú otázku ako aj Jin.
,, Chceeme jest...chceeeme jesť...toto sú protesty ,, začali sme všetci.
,, No veď doobre už idem variť no ,, odpovedal Jin len aby toto nemusel počúvať. ,, Len choďte do obývačky...znervózňujete ma tu ,, furt mu všetko vadí...
Tak sme sa všetci pobrali do obývačky a v kuchyni bol iba Jin.
Ľahla som si tak, že som hlavu mala položenú na Kookovi a nohy vyložené na Yoongim. Proste úžasne.
Joon zapol niečo na tv a my ostatní sme boli na mobiloch. Jak inak.
Len tak prezerám instagram, že čo zaujímavé.Používateľ lilmeowmeow pridal/a nový príspevok:
영원히 ♡
8384 ♥️
Pridávať komentáre k tomuto príspevku je zakázané
~Awww, sú taký zlatý...len jedna vec mi tu nesedí. Spýtam sa ho...
,, Yoongi? ,, Som fakt vedela ako mám začať otázku....
,, No? ,, Odpovedal neisto lebo vedel, že to zas bude dajaka hovadina.
,, Noo...tyyy...sa kedy stíhaš fotiť s Yu? ,, Ookej nejako som to zvládla.
,, Noo keď sme boli pri sebe...povedali sme si, že si urobíme viac fotiek aby sme ich mohli postovať na ig keď pri sebe nie sme ,, odpovedal ľahko.
,, Oooh...dosť logické ci pana...take vymoženosti Yoongi pozná...,, Fakt zajimave. (chyby naschvál)Later...
,, Ty buzerant maly poď seeeem!!!! ,, Kričal Tae na celý dom. Ci....červeny je jak...
,, Čo sa stalo Tae? ,, Zakričala som na ňho.
,, Ten maly prašivý skapaty pes mi žužle papuču! ,, Bolo počuť sklamanie aj hnev...
,, Tá papuča ešte žije či je s ňou amen? ,, Opýtala som sa na objasnenie situácie.
,, No určite ju už roztavil svojími toxickými slinami!!!! BUZERANT MALY! ,, Horel tak, že mu skoro išla para z uší.
,, Tae kľuuud...ja ti ju prinesiem...YEONTAN K NOHE! ,, zakričala som na ňho keďže ma musí vždy počúvať na slovo. Pribehol pomaly a keď videl naštvaného Taeho tak sa skryl za mňa. Vždy to robí...
,, No čo si to teraz urobil? Ha? He? No hovor Yeo...,, nútila som toho chudáka rozprávať hoci sa toho ani nedožijem.
Papuču vypluvol z papuľky a hodil na mňa psie oči. Skoro ma zavalilo jak ich po mne hodil...
,, No dobre...čo s tebou...ale choď sa ospravedlniť Taemu...no šupšup ,,
Yeontan kukal na Taeho jak puk...
,, No utekaaaj ,, lenivý pes
Yeontan sa po chvíli vzpamätal a utekal za Taem vylízať mu ksicht.
,, Poslušný hafo hehe ,, smiala som sa na tom ako sa Tae nemohol brániť.Boli tak cuteee...no musela som si ich odfotiť.
,, Hheehehhe no dobre dobre...stačí Yeontan ,, povedal Yeontanovi celý zaslintany...
,, Celkom sranda sa na vás pozerať ,,
,, Hej hej ber ho...na ,, podal mi do rúk Yeontana a išiel sa zrejme umyť.
~,, Chcem jesť ,, povedala som znudene na gauči.
,, Ty chceš jesť vždy ,, odpovedal Yoongi...u neho sú tieto odpovede typické
,, Noa čo dajaky problém máš abo čo? Vypustím na teba psa ,, začala som sa smiať a on tiež.
Každý už dakde zaľahnuty spí len my s Yoongim sme stále hore...a to vždy zaspíme medzi prvými...
,, Zin...poď vedľa...nechcem ich zobudiť ,, zašepkal Yoongi keď sa odtrhol od mobilu.
Tak som vstala a išla s Yoongim so kuchyne. To zrejme znamenalo vedľa.
,, Taak čo si chcel? ,, Opýtala som sa keď sme dorazili do cieľa.
,, Ja leen či by si sa nechcela ísť prejsť...vonku do parku alebo kam nás nohy zavedú ,, trochu znervóznel...
,, Jasné...každý spí a my sa nudime ,, odpovedala som s radosťou.
,, Super...tak sa poď nachystať ,, išli sme spolu po schodoch no keďže izby máme každý inde tak sme sa rozdelili.Kto je rád za novú časť? XD
Dúfam, že sa vám páčila...♡
Snažím sa ju písať čo najčastejšie no nejako nevychádza...xd