,, už? ,, Nedočkavo stál Yoongi pred mojími dverami dokiaľ sa prezlečiem.
,, Hej hej vyčkaj kus ,, vybrať veci na seba je fakt ťažké...no nakoniec som si vzala toto:Možno mi bude zima lebo je večer ale nemala by byť...to je jedno...neoholila som si laby len tak pre nič za nič. Vyšla som z izby kde už Yoongi "pomaly spal na zemi". Pozeral sa na mňa tým pohľadom, že akože vážne?
,, To ti nebude zima? ,,Cute keď sa o mňa stará. Normálne mama Jin2...
,, Emm...asi nie, poď už dole ,, išla som po schodoch a on za mnou.
Yeontan pribehol, že čo sa deje...aj on chce ísť von, no má smolu. Na venčenie psov je neskoro...
Obuli sme sa, vzali veci a išli von. Yoongi pre istotu zamkol.
,, Taak kam vlastne ideme? ,, Opýtala som sa ho keď sme kráčali ulicou.
,, Hm...neviem dačo vymyslím, chcem sa porozprávať...vieš si dievča a tebe verím viac ako komukoľvek inému ,,
Pozrel sa na mňa a sklopil hlavu.
,, Yoongi. Počúvaj, veľmi ti ďakujem, že mi takto veríš. Aj ja ti chcem niečo povedať. Chcem aby si vedel, že mne môžeš veriť...keď mi zavoláš o 3 ráno, že sa niečo stalo tak vždy to zdvihnem a budem tu pre teba ,, chytila som ho za ruku aby nebol smutný.
,, Ďakujem Zin ,, zastavil sa a objal ma tak hlboko a s toľkými citmi ako nikto pred tým.
,, No tak teraz vyklop o čom si sa chcel rozprávať ,, pokračovali sme ďalej.
,, Noo, že Yu sa správa nejako divne ,,
Jeho hlas sklesol...
,, Čo? Ako divne...rozviň to ,, prisahám, že keď mu ten bastard niečo urobí tak ho zabijem.
,, Emm vždy keď ho chcem pozvať k nám tak sa všelijako vykrúca je to divné ,, ukázal mi konverzáciu s ním
,, Ohh...podľa mňa sa len bojí ,, viem spoznať keď sa niekto bojí...
,, Vážne? ,, Poškriabal sa na krku.
,, Áno, to robia aj dievčatá, ver mi ,, zasmiala som sa a on tiež.
,, Ďakujem, tak kam pôjdeme? ,, Odbáčali sme do rôznych uličiek.
,, To fakt netuším ,, pýta sa človeka čo nič nevie...Používateľ ZinBlink pridal/a nový príspevok:
Yoongi nerob mi hanbu 😂🙏🏻
10 237♥️ 4 comments
Lilmeowmeow: veď tam ani nikto nebol...😂
/ZinBlink/: vobeeec 😂👌🏻