✨27✨

702 33 10
                                    

,,Neďakuj mi...ja som rád, že si tu so mnou práve ty. Po pravdee, chcel som vziať ako prvého Yu ale ty si mi prišla ako lepšia varianta. Ty si jediný človek ktorému sa môžem od srdca vyrozprávať,, usmial sa na mňa a odpil si z piva.

,,Tiež ťa mám rada,, usmiala som sa a napila sa. Len tak sme sedeli a popíjali. Noo...Yoongi popíjal menej. Do hlavy mi vstúpilo milión myšlienok. Ani neviem odkiaľ sa ich toľko nabralo.
Prešlo už pár dobrých minút...a veľa dobrých plechoviek piva.

,,owww Yoongiii,, zaťukala som do neho asi milión krát.

,,Hm?,, Otočil sa a divne sa pozrel.

,,POZRIIIIII,, ukázala som, emm ani neviem kde. Oči sa mi motali ako na kolotoči.

,,Emmm čo? Nič tam nie je,, naklonil hlavu a pozrel sa na mňa.

,,Ale šaaaak...kukaaaj to je mačička. Cicaaaaa poď seem psppssppspspsps,, snažila som sa ju prilákať.

,,Zin prestaň. To je kameň...,, Zasmial sa a pokrútil hlavou.

,,aaaale ba. Jaký kameň. Veď to je cica. Čo nevidíš? Pspspspsppspsppspsps,, nedarilo sa mi ju prilákať.

,,Booože...ty si už riadne spitá trebalo by ísť už domov,, zasmial sa Yoongi.

,,Nie¡ Ja bez tej chúďa mačičky nikam nejdem,, otočila som sa mu chrbtom a hrala sa na urazenú.

,,A keď ti poviem, že si ju môžeš vziať domov tak pôjdeš?,, Naklonil sa ku mne.

,,Emmm hej. Jupiii...psppsppspss ale máme problém nejde ku mne,, tvárila som sa smutne.

,,No dobre počkaj idem po ňu,, zdvihol sa a išiel po tú zlatú malú cicinu.
,,Pači sa,, zasmial sa a podal mi ju.

,,Jeeej cicaaaaa dakujeeeeeeeeem,, vzala som si údajný kameň a začala som ho hladkať. Yoongi vzal poslaný sáčok čipsov a potom aj mňa. Stále som hladkala ten kameň. Cítila som jeho studený dych na mojom krku. Po pár minútach sme boli zrejme už doma. Otvoril dvere a položil ma na lavičku. Prišiel Jin.

,,Jej deti už ste doma? Nejako skoro ako minule...,, Usmial sa Jin.

,,Nooo hej...bola mám už zima,, začal ma vyzúvať.

,,Pssst vyplašíš mi mačičku,, otočila som sa na Jina a položila ukazovák na ústa.

,,Em Yoongi? Prečo Zin hladká ten kameň a hovorí, že je to mačka?,, Nechápavo sa pozrel na Yoongiho a založil ruky.

,,Joj Bože no čo, no tak si trošku viac pripila no,, zamykal dvere.

,,Trošku? Veď je na mol...,, Pokrútil hlavou a prišiel k nemu. O dačom sa tam debatovali no ja mám plán. Nohu mám boľavú no ruky zdravé. Plazila som sa do kuchyne k chladničke. Verte mi, že to nebolo ľahké.

,,JEŽIŠI KRISTE! PANE BOŽE NA NEBESIACH,, zakričal Jin.

,,aaaale Zin, prestaň obímať tú chladničku,, povedal mi zo zadu Yoongi.

,,Ale jej je zima,, stisla som ju ešte pevnejšie.

,,Ale jej nie je zima,, zahučal Jin

,,JE,, zahučala som aj ja.

,,a ako môžeš vedieť, že jej je zima?,, Zdvihol obočie a naklonil hlavu Yoongi.

,,Nemám to nikomu hovoriť ale ona mi to povedala...psssst,, dala som ukazovák na ústa.

,,No dobre. Dosť. Neboj...Jin urobí chladničke teplý vývar a ty ideš spinkať,, prišiel Yoongi a vzal ma na ruky.

,,aa to už jej po vývari nebude zima? Jin...daj jej ešte šál,, stále som sa chcela dostať ku chladničke.

,,Neboj...dobrú noc dieťa moje zfetované aj tebe Gi,, zakričal Jin.

,,Aj tebe mamičkaaaaa,, zakývala som mu a do pár sekúnd ma vyplo.

Yoongi poh.
Ježiiis....Zin mi už zaspala v náručí. A to sme ešte nedošli do izby. Vošiel som dnu a zavrel dvere. Položil som ju na posteľ.
Hmm ale takto oblečená spať asi nemôže ísť. No čo...už som ju videl.
Zamkol som dvere aby nás nikto
nenačapal a nemyslel, že som úchyl. Vzal som jej pyžamo čo mala pod vankúšom a začal ju prezliekať.

,,Kookie chcem ťa,, dopovedala a silno ma objala.

Ježiši maria to čo bolo akože teraz? Emm viem, že pila a že po alkohole fantázia robí svoje ale toto? Zasmial som sa.

,,Ech spi ja nie som Kookie,, odlepil som ju od seba a položil naspäť na posteľ.

,,Toto telo som už pri sebe mala, prečo by pri mne nemohlo znova ostať?,, Zamrmlala a stiahla ma k sebe. Ostal som pri nej ležať celý obkľúčený jej rukami a nohami. Toto je hotová pasca. Bože...toto nedopadne dobre.

,,Milujem ťa,, zašepkala mi do ucha a totálne zaspala na mojom ramene. Ach jaj...to je ale dievča. No chcem sa odtiaľto nejako dostať...ale jak. Šak ona je jak chobotnica, toto je prefíkaná pasca. Z ktorej sa musím dostať.
Skúšal som to asi 5 minút no vzdal som to. Zaspal som aj ja a nechal fantáziu robiť si v mojej hlave čo chce.

~ráno~

,,Ech dobré ráno Kookie,, dala mi pusu na líce ešte so zalepenými očami.

,,Zin prestaň ja nie som Kookie,, zamrmal som a otočil sa na druhú stranu.

,,Ježiši maria....č-čo sa to zase stalo? Jak to, že spíš v mojej posteli a prečo som prezlečená? Nepamätám si na to,, ako môže mať toľko slovnej zásoby hneď tak z rána.

,,Prezliekol som ťa ja a jak už som chcel odísť, stiahla si ma tu a už nechcela pustiť. Neboj zamkol som dvere aby nás nikto nenačapal,, stále som sa pokračoval ďalej zaspať.

,,Prečo si ma prezliekal‽,, Skoro spadla z postele. Šikovnosť lvl 3000.

,,Kľud bože...zabudla si čo bolo keď sme sa opili? Povedal som si, že by si nechcela spať v tom v čom si bola vonku,, pokrútil som hlavou. Zrejme na tú noc nezabudla...bola červená až na riti.

,,Oh no...toto sa nesmie nikto dozvedieť. Choď odomknúť a niekde sa tu schováš, jak ja víjdem von ty sa preplazíš do svojej izby. Potom po teba niekoho pošlem a vec je vybavená,, víťazoslávne sa usmiala. Ja som zatiaľ odomkol a schoval sa pod posteľ.

Zin pov.
Yoongi sa už schoval...dúfam, že ten plán víde. O pár minút prišiel Jin klopajúci na dvere.

,,Zin už si hore?,, 2x zaklopal na dvere a potom vstúpil.

,,Áno...dobré ráno,, usmiala som sa Jin prišiel bližšie.

,,Poď už na raňajky. Je veľa hodín a ty si už určite hladná,, usmial sa a ja som prikývla. Vzal ma na ruky a priniesol ma dole do kuchyne.

,,Dobré ráno,, pozdravila som sa a chalani sa mi odzdravili okrem Jungkooka.

,,Choďte niekto po Yoongiho,, povedal Jin keď zatváral chladničku.

,,Už som bol v jeho izbe a nie je tam,, povedal Jimin a Jungkook spozornel.

F*ck Me Where stories live. Discover now