✨22✨

848 49 5
                                    

,, čo to kur-?! Zhasniii! ,, zabľabotala som na Jina keď mi odhrnul závesy a do izby mi vošlo toľko svetla, že som myslela, že na mňa útočia všetky lampy a svetlá sveta.

,, Žiadne zhasni...je pol 4 poobede...vstávaj, Yoongi už je hore ,,
Typická mama Jin každých 5 minút...

,, Neverím, že je už hore...zavolaj ho sem ,, že by Yoongi začal vstávať škôr ako ja?

,, No čo je? ,, Prišiel mi do izby Yoongi a rozvalil sa mi na posteľ.

,, Chcela som sa presvedčiť, že si už naozaj hore ,, ľahla som si okolo neho.

,, Veď ja sa ani Jinovi nečudujem, že sa nediví že takto neskoro vstávame...veď sme prišli o 7 ráno domov...,, Zasmial sa

,, No veď ani ja sa mu nedivím ,, zasmiala som sa s ním.

,, Aaa vedia o tej párty s Yu? ,, Prišlo mi na um...

,, Jaaaaj...ups...ešte nie ale spolu im to veľmi radi povieme však?,, Urobil na mňa psie oči.

,,No fajn fajn povieme to spolu...nechapem prečo sa im to bojíš povedať,, v poslednej dobe nechápem veľa veciam...

,, No poď sa najesť ,, zodvihol sa z postele.

,, Ale mne sa nechceee, ďaleko,, prevrátila som sa na druhý bok.

,, To mi je jedno...keď to nejde po dobrom tak po zlom,, zákerácky sa usmial a prehodil si ma cez plece. Smer bol zrejme kuchyňa.

,,Yoongiii! Pusti maaaa! Ty nie si môj osobný výťah!,, Kopala som nohami a rozhadzovala rukami no márne.

,,No dobré ráno zmrdi pozrite jaky náklad som doniesol,, vošiel Yoongi do kuchyne a položil ma na kuchynskú linku.

,,Yoongi ako sa to vyjadruješ?,, Hneď ho napomenul Jin.

,,Dobré ráno,, ja som sa slušne pozdravila a každý mi odzdravil.

,,Inaaač chceli by sme vám s Yoongim niečo povedať,, usmiala som sa a pozrela na Yoongiho.

,,KEĎ POVIEŠ, ŽE SI SA VČERA S YOONGIM OPILA A VYSPALA SI SA S NÍM A TERAZ SI TEHOTNÁ TAKŽE OPUSTÍŠ KOOKIEHO TAK ROVNO VOLAJ DO ŠPITÁLU!,, Jin celý červený dopovedal a chalani sa pozerali ako obarený.
S Yoongim sme sa na seba pozreli keďže sme vedeli, že sme spolu už spali a pokrývali sme hlavou, že o to nejde...

,,Neboj sa Jin nie som tehotná,, zasmiala som sa spolu s Yoongim.

,,Chvála bohu na visostiach,, spadol mu kameň zo srdca.

,,No Yoongi hovor,, šťuchla som ho do ramena.

,,Auu no dobre dobre...tak...heh he...počuvajte...Yu nás pozval na párty,, znervóznel

,,Kde, čo, kedy, jak, wottttt?,, Jinove typické otázky...

,,Jak som bola s Yoongim vonku tak mu napísal Yu, že nás pozýva na párty o 22:00 v -x/yx-.,, Vysvetlila som to za neho.

,,Jaaaj...tak dobre ideme tam,, divila som sa, že Jin súhlasil a Yoongi tiež.

,,Jeeej párty!ŠALALALAŠALALLA!,, Pospevoval si Namjoon.

,,Namjoon tebe asi zakážem piť po tom čo sa stalo minule jak ťa zavalila lavička,, pozastavil ho Jin.

,,Ale nooo,, spev sklesol.
Všetci sme sa zasmiali. No Kookie na mňa hádzal akési podozrivé pohľady...
Nevyzeral veľmi nadšene, preto som mu naznačila aby išiel hore do izby.

,,Zachvílu prídem...zabudla som si mobil v izbe,, oboznámila som chalanov....toto je typická výhovorka ako odísť z miestnosti bez podozrenia.
Jungkook išiel za mnou.

,,Kookie kam ideš?,, Opýtal sa ho Tae hneď ako si všimol ako odchádzal.

,,Idem naplniť hajzel...stačí‽,, Povedal celkom nepríjemne. Chalani iba nechápali čo sa deje. Popravde...tiež som to nečakala.

,,No čo je‽,, Spýtal sa ma Jungkook hneď ako zavrel dvere v mojej izbe. Dalo by sa povedať, že ich skoro rozmlatil...

,,To by si mi mal povedať ty! Prečo si ma nevšímaš‽ Pozriem sa na teba a ty uhneš pohľadom! Fakt neviem prečo sa na mňa hneváš...nič zlé som neurobila! Pokiaľ o tom viem ja...,, Slzy som mala na kraji oka no potom sa spustili ako vodopády. Pomaly som zo stoja padala na kolená a z kolien na zem. Ako keby moje nohy ochrnuli.

,,Jja neviem už...asi žiarlim na Yoongiho hhlavne neplač prosím...prepáč mi to,, pribehol ku mne a vtiahol ma do objatia. Utrel mi slzy a postavil ma na nohy.

,,Ty mne prepáč...odyšla som s Yoongim von a ani som ti nedala vedieť...prepáč,, ešte raz som ho objala. Takže situácia vyriešená...

,,A dnes ideme na chvíľu do štúdia ale každý osobitne v iný čas takže keby si niekoho nevedela nájsť tak je asi tam...rovno môžeš napísať do našej skupiny,, oboznámil na Kookie.

,,Umm...dobre...ale poď už dole...najprv ja potom ty,, lmao nenápadnosť lvl 3000....

~

,,Mňam, ďakujem mami,, zvykla som si hovoriť Jinovi mama...nwm prečo ale nevadí mu to takže fajn.

,,Nemáš za čo...som rád, že ti to chutilo,, rozstrapatil mi vlasy a išiel umyť riady. ,,Choďte do obývačky...tam vám prinesiem niečo dobré pod zub,, vyhnal nas z kuchyne Jin.

,,Jej ahoj Hobi...čo pozeráš?,, Skočila som na gauč kolo Hobiho.

,,NIEEEE! CHULIO NEODPÚŠŤAJ JEJ! je to štetka! Podviedla ťa!!! Bahar prac sa od neho! HEŠ TY POHANKA JEDNA!,, kričal na celú obývačku...Aha tak zrejme pozerá telenovely...

,,Nech sa páči,, doniesol Jin 2 tácky s jedlom a vodou. Sama neviem ako to uniesol...je to všemocná supermama Jin...

(Btw baví vás to?? Vážne neviem či to má zmysel ďalej písať...)

,,Jeeej icecoffe! ĎAKUJEM! Ako si to zohnal¿,, Nevedela som, že Jin vie moje obľúbené pitie...

,,Nemáš za čo Zin...zohnal som to tak, že som išiel do Kauflandu na rožky atď...a tam som si spomenul na mojich 7 detí...tak som kúpil to čo majú radi,,
Zasmial sa na mojom pohľade. Ten pohľad bol asi taký: ಠ_ಠ

,,wooooow nedošlo by mi to,,

,,wooooow nedošlo by mi to,,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

tiež som sa zasmiala...

,,Jungkook poď si zagembliť na pc,, ozval sa Taehyung.

,,Ok poď...Zin ideš ku mne sledovať ako porazím tvojho brata?,, Otočil sa na mňa a dostal výbuch smiechu.
Taehyung sa na neho pozeral iba tak, že: (ノಠ益ಠ)ノ. No veď sa mu ani nečudujem.

,,Hej idem...Yeontan poď...,, Psa chcem so sebou...s Jungkookom sme išli do jeho izby a Tae išiel do svojej. Keďže Taeho izba je oveľa ďalej trvalo mu to dlhšie.

,,No počuješ ma? Čakám ťa tu na kraji toho lesa,, oznámil Kookie Taemu potom ako zapol mikrofón...ale ja sa nudím. Veľmi.

,,Hej hej idem už bežím už som tam,, odpovedal Tae nedočkavému Jungkookovi.
No ja sa nudím...už aj Yeontan spí. Hmm...napadá ma jedna vec. A je to dosť zlá vec...😏

Taaak konieeec...čo si myslíte? Akú vec napadla Zin? A nezabudnite na otázku na ktorú som sa vás pýtala hore...♡

F*ck Me Where stories live. Discover now