✨32✨

1.4K 48 61
                                    

,,taaak už sme tu,, zastavila som a s úsmevom na tvári sa usmiala na Jungkooka.

,,Tu? Teba to neprestane baviť,, zasmial sa Jungkook.

,,Noa čo, chceš ísť preč?,, Nadula som líčka.

,,Nie, samozrejme, že nie,, usmial sa, prišiel ku mne a obmotal ruky okolo mojeho pása.

,,No...šak za to,, zasmiala som sa a oprela sa o jeho hruď.

,,No utekaj si tam sadnúť,, buchol ma po zadku a popohnal do predu.

,,Jej,, rozbehla som sa som sa na húpačku zavesenú na veľkom strome. Sadla som si a zapozerala sa na výhľad na to čo bolo podo mnou. Nebolo to ihrisko. Bola to iba obyčajná húpačka závesná na strome na vysokom kopci. Veď predsa v jednoduchosti je krása.

,,Taaak a hopaa...chceš ísť vysoko?,, postrčil ma dopredu.

,,Anooo,, pevne som sa chytila za lano a užívala si výšku kam dosiahne húpačka.

,,Ešte vyššie?,, Znova ma odrazil niekde do neba.

,,Uhm ešte trošku,, usmiala som sa.

,,Ako ťa poznám, chceš fotky...poodrážaj sa teraz trošku sama,, odstúpil do zadu a vyťahoval si telefón z vrecka. Tak vysoko ako ma odráža Kookie som sa odraziť nevedela. No nevadilo mi to keďže to je iba na fotku.

,,Tak a máš ich asi milión,, zasmial sa a odložil mobil do vrecka.

,,Môžeš ma zastaviť...aj ty sa pohúpaj,, otočila som hlavu a pozrela sa na neho.

,,Okej,, pristúpil bližšie a opatrne ma zastavil. Ja som vysadla a nasadol Kookie.
,,Mňa odrážať nemusíš,, usmial sa a húpal sa sám.

,,Aj ja ti urobím fotky,, natešene som vykríkla a vyťahovala mobil z vrecka.

,,Dobre zlatko,, usmial sa a húpal sa ďalej. Rozhodla som sa, že to dám na Instagram.

Používateľ ZinBlink pridal/a nový príspevok:

 Používateľ ZinBlink pridal/a nový príspevok:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No nemiluj ho...😍🥰❤️


______________________________________

10 547♥️ 5 comments

Jungkookie: aw 😍💕

TaeTae: tá obloha je mega 👀✨
/TaeTae/ZinBlink: áno ^^

Lilmeowmeow: tam.chcem.ísť.
/Lilmeowmeow/ZinBlink: neboj...pôjdeme~

~
,,Tá fotka je mega, pošli mi ju,, zosadol z húpačky Kookie a prišiel ku mne.

F*ck Me Where stories live. Discover now