trinásta kapitola

138 16 0
                                    

O DVA MESIACE NESKÔR

,,Alisha, prestaň toľko rozprávať, už nás bolí hlava," upozorňovala ma Lydia, ktorá sedela na tribúne a sledovala zápas, zatiaľ čo ja som rozprávala len o Stilesovi, s ktorým som sa spoznala a išli sme von.

Samozrejme sa nič nestalo, len mi dal pusu na líčko. Na mojej pravej strane sedela Allison, ktorá sledovala celý čas Scotta, ktorý  je v prvej lige a útočníkom. Stiles je stále na lavičke, ale párkrát sa na mňa pozrel a usmial sa. Bol strašne zlatý, niekedy až príliš šibnutý, ale rozumný chalan. Už aj on zistil čím som, tak ako Allison a Lydia.

Zobrali to nejako v poriadku, a to som bola naozaj milo prekvapená. Zistili to, keď na nás útočil v škole Alfa. Skôr útočil na Scotta, ale bola som pri tom, tak ako Derek. Ten má odo mňa odstup a snaží sa zničiť Alfu a stať sa ňou. Ale zatiaľ sme ju nenašli. Takže je to v pohode. Je začiatok decembra a našťastie zomreli len dvaja dospelí ľudia. Potom to všetko utíchlo. Mám také podozrenie, že ten Alfa nás musí poznať až príliš dobre, lebo raz chcel zabiť Allison, ale zachránila som ju. Alfa zdrhol a Allison bola v poriadku. Našťastie.

,,Nemôžem za to. Rodičia ma nechcú počúvať, len ma vyhodia, aby som šla ku kamarátkam," mykla som smutne plecami a pozrela sa na ihrisko, kde hráči behali podlíž ihriska. Očkom som si všimla Stilesa, ktorý bežal úplne vzadu. Zakaždým som počula pískanie trénera, ktorý chcel, aby hráči bežali.

,,To je naozaj smutné, moja mama sa ma vždy pýta ako bolo v škole a ďalšie veci okolo toho," prezradila Allison, ktorá mala na hlave čiapku a zimný kabát zazipsovaný až po bradu.

Bola naozaj zima a čudovala som sa hráčom že im nie je chladno. Allison mala pravdu, keď som bola u nich, tak sa jej mama hneď pýtala a pýtala sa aj mňa, a to ma naozaj prekvapilo. Ale slušne som jej odpovedala. Allison mi potom ukázala čím sa zaoberá počas voľného času. Lukostreľbou. Aj mi ukázala vonku pár trikov s lukom. Bola naozaj šikovná.

Čo napríklad nemôžem povedať o Lydii. Tá ma hneď zobrala do obchodov a míňala peniaze a kúpila nejaké drahé oblečenie. Chcela som to odmietnuť, ale nedovolila mi to. Takže som domov išla s veľkým nákupom, kde ma zas rodičia vypytovali odkiaľ to všetko mám. Tak som im všetko vysvetlila a boli pokojní. Chvalabohu.

So Stilesom a Scottom som začala vychádzať o niečo lepšie a zistila o nich pár vecí. Stiles zbožňuje kriminalitu a rieši vraždu, keďže jeho otec pracuje ako šéf Policajného zboru. Má len otca, lebo jeho mama zomrela, keď mal len osem rokov. Ešte bol dieťa.

Scott je jedináčik, tak ako Stiles, a držia spolu ako dvaja bratia. Aj sa tak správajú. Navzájom si pomáhajú. To sa mi na nich strašne páči. Scott žije s mamou a jeho otec je šéf FBI v New Yorku, len ten s nimi nežije kvôli rozvodu. Jeho mama pracuje ako sestrička v nemocnici Beacon Hills. Scott mi aj vyrozprával, čo sa stalo v tú noc, keď ho uhryzol Alfa. Boli so Stilesom nájsť telo, ale potom ich rozdelili policajti a Scott našiel jednu polovicu tela a nakoniec aj Alfu. Takže musel ísť pešo domov. Bol zranený a unavený. Ale našťastie došiel domov.

,,Ale moja mama nie je ako tvoja," zadívala som sa na Allison a obrátila hlavu späť na ihrisko. Hráči prestávali behať a niektorí padli na zem od únavy. ,,Idem do školy, je mi strašná zima. Uvidíme sa po škole."

,,Dobre, ahoj," zamávala mi Lydia a Allison mi kývla hlavou.

Zišla som z tribúny a kráčala po chodníku, pritom som sledovala Stilesa. Až kým som ho nestratila z dohľadu a vstúpila do školy. Bolo tam o niečo teplejšie. Odkráčala som do šatne, kde som sa prezliekla a išla do triedy, kde som mala mať hodinu dejepisu.

My Altered Life [teen wolf] #1 ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora