NOVÝ ROK 2020
Bol deň Nového roka, takže sme sa zhromaždili na chate u Allison. Všetci tu boli. Scott, Stiles, Lydia, Johnson, ja, Derek a Allison. Prekvapilo ma, že všetci prišli. Myslela som, že budú mať svoje plány ale ako vidím, tak asi nie. Sedeli sme okolo ohniska a Lydia doniesla aj gitaru, na ktorú hrala nejaké tóny. Všetci sme sa medzi sebou rozprávali. Zatiaľ sme nezistili odkiaľ je tá Alfa, ale pokúsime sa po novom roku.
,,Poďme si zaspievať nejakú skladbu," ozval sa z ničoho nič Stiles, ktorý jedol opekanú klobásu. Musela som sa nad ním pousmiať. Mal špinavé ústa ako malé bábätko. Zobrala som papierovú vreckovku a podala som mu ju. Prijal ju a utrel si ústa. Chvíľu som zvažovala nad tým nápadom.
,,Má pravdu, poďme si niečo zaspievať. Lydia nám začne hrať a my si zaspievame niečo. Lydia," obrátila som sa k nej, ,,vieš zahrať nejakú skladbu?" opýtala som sa jej. Lydia chvíľu na mňa pozerala a potom pozrela na ostatných.
,,Ešte nie som až taká dokonalá v hraní," začala potrestovať a gitaru položila vedľa svojich nôh.
,,Ale povedz nám akú by si zahrala," povedala som.
Mykla plecom. ,,Someone You Love od Lewisa Capaldi."
,,To poznám. Je to dobrá pesnička." ozvala sa Allison. Ostatní prikývli.
,,Tak fajn," napokon povedala Lydia, zdvihla gitaru a jemne sa prstami dotkla gitary, ktorá hneď vydala zvuk, a potom začala jemne hrať. Nebola som až taká skvelá speváčka, ale začala som prvá spievať. Sedela som vedľa Dereka, ktorý bol hneď prekvapený, keď počul môj hlas.
,,I'm going under and this time I fear there's no one to save me
This all or nothing really got a way of driving me crazy
I need somebody to heal
Somebody to know
Somebody to have
Somebody to hold
It's easy to say
But it's never the same
I guess I kinda liked the way you numbed all the pain."Potom všetci začali spievať. Išlo nám to a po skončení spevu sme sa všetci zasmiali a hneď sme si pripili. Rozprávali sme sa, jedli a čakali keď začne Nový rok. Vstala som a chcela sa chvíľu prejsť do lesa, kým ma nezastavil Derek, ktorý ma chytil za ruku.
,,Kam ideš?" Kývla som hlavou do lesa.
,,Potrebujem sa prejsť," povedala som. Derek vstal a podišiel ku mne.
,,Nepustím ťa tam samú, na to zabudni."
,,Už som veľká, nemusíš byť stále za mojim chrbtom." odvetila som nahnevane. Derek sa zamračil.
,,Minule som ťa zachránil, aby ťa Alfa neovládla a ty tvrdíš, že si veľká?"
,,Áno. Nemusíš sa starať o to či chcem byť sama alebo nie. Jednoducho si sadni medzi ostatnými a počkaj." Zvrtla som a kráčala k lesu. Ani som sa neobzrela za seba. Kráčala som ďalej a ďalej, kým som nevidela pred sebou samú tmu, tak som využila môj vlčí zrak. Zatvorila som oči a potom ich otvorila. Videla som pred sebou červeno. Kráčala som a dávala pozor kam šľapem. Už som nepočula nikoho, ani hlasy, a tak som zastala.
Načúvala som lesu. Chvíľu trvaloticho, kým som nezačula za sebou zlomený konár. Rýchlo som sa otočila a predo mnou som si všimla červené oči. Nekričala som, len som sa usmiala. Bolo na čase chytiť tú Alfu raz a navždy. A dnes bol pre mňa ten najlepší čas a deň.
,,Tak poď si po mňa!" zrevala som na ňu a rozbehla som sa. Smerovala som k chate, kde boli ostatní. Otočila som sa, aby som videla či za mnou bežala. Mala som šťastie, že Alfa bežala za mnou. Už som videla oheň a chatu. Ešte raz som sa za seba obzrela, ale ešte stále tam bola. Všimla som si pred sebou postavy a vedela som, že sú to moji. Pribehla som k nim a hneď som bola chránená Derekom, ktorý vrčal a ceril na Alfu svoje tesáky.
Vedela som, že Derek výzva Alfu do súboja, a aj sa tak stalo. Alfa zrevala a zaútočila a Derek taktiež. Obaja do seba tak narazili, že som cítila ako sa zachvela zem, keď padli na zem spoločne. Derek hrýzol a používal drápy. Pozrela som sa na ostatných. Scott bol hneď premenený a zaútočil, nepotreboval žiadny rozkaz odo mňa. Sám to urobil, sám sa rozhodol. Zaútočil na Alfine zadné nohy. Allison vytiahla luk a namierila na Alfu šíp. Snažila sa trafiť, ale na prvýkrát sa jej to nepodarilo. Lydia objímala Johnsona, ktorý bol tiež vystrašený. A Stiles?
Ten si to užíval naplno. Mal otvorené ústa a všímal si každý detail bitky medzi Alfou, Scottom a Derekom. Ešte som sa nepridala ani ja. Cítila som hnev, hneď som sa premenila a zavrčala. Zaútočila som. Skočila som Alfe na chrbát a zahrýzla do nej svojimi tesákmi. Alfa zrevala. Už bola dosť zranená. Už mala v sebe dva šípy od Allison a ďalšie zranenia od Dereka a Scotta. Alfa už nevládala zaútočiť, tak padla. Vtedy sa to stalo. Alfa sa začala premieňať na postavu a potom na mužskú postavu.
Stáli sme tam, kým sme neuvideli tvár Alfy. Vtedy som počula ako šokované vzdychol Derek.
,,Peter?" Podišiel k nemu. Videla som ako Alfa verzus Peter zdvihol ruku a pozeral na Dereka.
,,To je on? Tvoj strýko? Celú dobu to bol on, čo nás snažil zabiť?" zmätene som sa opýtala Dereka. Derek dokázal len prikývnuť. Takže on za všetko mohol. Správa, ktorá bola poslaná Allison a tie vraždy.
Všimla som si ako Derek prekročil Petra a kľakol si pred ním. Ani som sa nenazdala a Derek jedným švihom prsta, kde mal svoje drapy, roztrhol Petrovi hrdlo. Vtedy som vedela, že teraz Derek bude Alfou. Šokovane som sa pozerala na Dereka, kým sa na nás nepozrel a zasvietili sa mu oči na červeno. Jeho modrá sa zmenila na červenú a tesáky mal o niečo väčšie, tak ako aj drápy na rukách.
,,Teraz, som Alfou ja," povedal a vstal. Obišiel nás a bez ďalších slov vošiel do chaty. Chvíľu sme sa dívali kde zmizol a potom sme sa všetci pobrali za ním do chaty. Vedela som, že Nový Rok sa mi pokazil a celý rok bude taký istý. Budem mať nešťastie. Pozrela som sa ešte raz na Petrovo telo a tiež som išla do chaty. Už bolo na čase zmeniť svoj život.
⭐⭐
Ahoj!
Keď ste sa sem dostali, tak vám gratulujem. Tento príbeh mal byť dlhý, ale kvôli tomu, že nedovolili mi problémy v rodine, najviac s mamou, tak som sa nedokázala sústrediť na písanie. Stále ma potrebovali a už mi to liezlo na nervy. Tak sa nečudujte, že niektoré kapitoly sú o ničom. Takže dúfam nový rok 2020 bude o niečo lepší a konečne budem mať čas na písanie a sústredenie 🙄❤️ držte mi palce. Dúfam, že sa vám príbeh páči a s týmto príbeh ešte nekončím. Bude aj druhá časť, ale tá ešte neviem kedy. Potrebujem napísať niečo iné a potom uvidím.Tak vám prajem Šťastný Nový Rok a uvidíme sa až v novom roku aj s novým príbehom, na ktorom momentálne pracujem. 😄❤️
s láskou Ewe ❤️
ESTÁS LEYENDO
My Altered Life [teen wolf] #1 ✔
Fanfic» Alisha Wilsonová prichádza do Beacon Hills ako obyčajné dievča, ktoré túži ukončiť strednú školu a ísť na vysokú. Ale po ďalších dňoch v škole spozná Stilesa a jeho priateľov. Začlení sa do ich partie a zblíži sa viac so Stilesom, ktorý je vtipný...