🇹🇷 BİR VATAN Kİ SEVMİŞİM SEVDANIN ÖTESİNDE 🇹🇷
Merhaba Ballarım🍯
Başlamadan önce kahveler hazır mıı?
Böylelikle instagram hesabımı da vermiş oldum. @naz.sm_
Takip etmeden önce buradan geldiğinizi yazarsanız çok güzel olur. Herkesten gelen istekleri kabul etmiyorum. Her konuda rahatlıkla bana yazabilirsinizz. İyi ki sizz💐Yorumlarınız için çok heyecanlıyımm.
O zamannn;
🇹🇷BAYRAKLARI ALALIMM🇹🇷🇹🇷
(☆
2007 Katürh
"Barlas!"
Çocuk kendisine yabancı bir isimle seslenen kıza sorar gözlerle baktı. Elinde kitabı, heyecanla çocuğun yanına doğru koşturuyordu kız. Çocuk cevap vermeden bakmayı sürdürünce kız yine konuştu.
"Sana sesleniyorum akıllım."
"Anladık onu akıllım."dedi çocuk ağzını yaya yaya küçük kızın taklidini yaparak.
"Uyuzsun işte söylemiycem."
Çocuk gülerek başını iki yana salladı.
"İsmimi mi unuttun cadı. Onu söyleyeceksen Yiğit ben."
Sesinden de belliydi basbaya dalga geçiyordu kızla. Kız heyecanı kaybolmuş bir şekilde kaşlarını çattı.
"Cadı sensin. Kendini tanıtmana gerek yok maymun olduğunu da biliyorum. Bide uyuzsun, bide maymun, hem de kokarca."
Kızın hiddetle söylediği sözlerden sonra çocuğun yüzündeki gülümseme genişledi. Onu sinirlendirmek hoşuna gidiyordu. Aklına gelen şeyle arkasını dönüp kıkırdadı. Tekrar kıza döndüğünde kız hâlâ kaşları çatık ona bakıyordu.
"Hiiih." dedi gülmesini tutup ciddi görünmeye çalışarak. "Sonda söylediğin çok ayıp bir şey Asena. Küfür ettin bana. Meryem abla duyarsa çok kızar."
"Yalancı. Hayvan ki o."
Kızın hiç düşünmeden kurduğu cümlenin ardından çocuk umursamazca omuz silkti.
"Tamam sen öyle san. Meryem ablaya soralım bakalım hayvan mıymış, küfür müymüş."
Kız biraz düşündükten sonra bir şeyi hatırlamış gibi kendinden emin bir şekilde güldü. Yüzünü çirkin bir şekle sokarak çocuğa dil çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARLAS 'İsimsizler' | ASKER KURGUSU
Action📍DİKKAT! Bu kitap içinizdeki vatan aşkını uyandırıp, güçlendirecektir. Ve bu kitaptan sonra tüm gelecek planlarını bir kenara bırakıp asker olmak isteyebilirsiniz.📍