14

13.9K 908 189
                                    

Eve geldiğimde annemin bağırmalarıyla uğraştım bir müddet. İlk önce, "Kız, saçındaki o yara bandı ne?" diye sordu.

Sonra beni biraz daha inceledi. Ardından "Ay dizlerinde de var! Kızım ne oldu?" dedi.

Cevap vermeyerek odama geçtiğimde çantamı herhangi bir yere fırlattım ve de telefonumu elime aldım. Yatağıma oturduğumda annemin sesini duydum tekrardan.

"Çamurlu çamurlu oturmasana yatağa!"

Ayağa kalkıp kapıya yöneldim. Kapıyı kapatıp, kilitledim. Sonra da Whatsapp'a girdim.

"HACILAR" Whatsapp Grubu

Elis: Hacılar slm.

Çağlar: Selam.

Elis: Napıyorsunuz?

Çağlar: Babamdan azar işittim, odamdayım öyle...

Elis: Niye lan?

Çağlar: Okuldan atıldım ya...

Elis: Oha! Ben atılmazsın diye düşünmüştüm. Geçmiş olsun knk.

Çağlar: Sağol. Aslında iyi oldu he. Bıktım o okuldan. Hocalar ayrı salak, öğrenciler ayrı.

Elis: Ne yapacaksın şimdi?

Çağlar: Babam okul araştırıyor.

Elis: Hmm...

Egemen: Ben çok sıkıldım ya...

Batu: OHA LAN! SEN NE ARA TEST KİTABINDAN BAŞINI KALDIRDIN DA SIKILMAYA VAKİT BULDUN?

Egemen: Kes be!

Erkan: Dışarı mı çıksak hep beraber?

Serkan: Aynen, lan! Hem Hüseyin ile de tanışmış oluruz.

Elis: Bugün gene sevgilimleyim ya... Kusura bakmayın. Başka bir gün, söz.

Çağlar: Sen de ne mıy mıy bir şeysin ya... Hiç erkek arkadaşın yok mu oğlum! Sürekli kızla geziyorsun!

Elis: Pardon da ne varmış kızla gezmekte!?

Serkan: Lan bu Hüseyin çok güzel kız tribi yapıyor oğlum vgajgvjalvagöğpl

Erkan: Aynen lan dkldlkdplfğfklk

Elis: :D

Elis: Bir şey soracağım... Neden kimse Çağlar'ın okuldan atılmasına tepki vermedi?

Batu: Çünkü biz aynı okuldayız ve okuldayken bu konuları konuşabiliyoruz.

Serkan: Sen yokken bu grupta çok yazışmazdık.

Elis: Anladm.

Elis: Bir şey daha soracağım. Müzik dinlemeyi sever misiniz?

Çağlar: Tabii lan...

Erkan: Sevmeyen var mıdır ki?

Egemen: Müzik, ruhun gıdasıdır. -Sokrates

Serkan: Tabii ki...

Batu: Hastasıyız dedeeeee!

Tepkilerini yediklerim.

Elis: Önersenize o zaman bişilerr

Çağlar: Ne tarz dinliyorsun ki

Elis: Hiç fark etmez

Egemen: Erkin Koray çok severim, bir bak istersen bilinmeyen şarkılarına.

Çağlar: Alternatif dinliyorum ben genelde

Batu: Ben de yabancı severim

Batu: Ankaralı Namık-Kapıcı İzzet

KİVİ|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin