Reakcja BTS gdy pierwszy raz się spotkacie
Jimin <3
Szłaś przez park wykończona dzisiejszym dniem ponieważ, miałaś bardzo stresujący dzień w pracy. Nie uważając pod nogi nie zauważyłaś chłopaka na którego wpadłaś.
-Może byś uważał jak łazisz!
-Spokojnie nie chciałem...
-Aaa dobra już...
Odeszłaś cała wkurzona a chłopak tylko patrzył na ciebie gdy odchodziłaś. Chłopak był w nie lekkim podziwie że, tak zareagowałaś lubił takie "laski". Gdy zniknęłaś mu sprzed oczu zaczął sam się do siebie śmiać.
Jungkook <3
Pracujesz jako fryzjerka w Seoulu gdzie jesteś bardzo znana dzięki swoim umiejętnościom. Pewno razu zostałaś zaproszona aby zrobić fryzury nie jakim Bangtanom. Byłaś w nie małym szoku ale byłaś też szczęśliwa że, zaprosili cię w końcu był to twój ulubiony zespół. Jednak nie byłaś z tego powodu zestresowana ponieważ, już dużej liczbie znanych osób w Korei robiłaś fryzury. Gdy byłaś już pod ich domem zapukałaś otworzył już ci bardzo dobrze znany Namjoon.
-Hej przyszłam zrobić wam fryzury na dzisiejszy koncert.
N: O hej już jesteś proszę.
Weszliście do salonu gdzie nikogo nie było Namjoon powiedział abyś tutaj przygotowała swoje stanowisko pracy. Gdy tak się przygotowałaś zeszła reszta członków BTS. Pierwszy był Jungkook który przez cały czas tylko spoglądał na ciebie ty byłaś tak skupiona na pracy że, nawet tego nie zauważyłaś. Po godzinie był już gotowy. Wyglądał bosko aż, zaniemówiłaś. Pracę skończyłaś po 7 godzinach byłaś wykończona Jungkook to zauważył i zapytał nie śmiało:
J:Hmm... może cię odwieźć do domu? Bo wyglądasz na bardzo zmęczoną...
-C-co? Dzięki wielkie jestem naprawdę wykończona.
J: Pod jaki mam cię adres podwieźć?
-( adres )
J: Okey to chodź.
-Oki to papa chłopaki.
Wszyscy: Pa!
Jungkook cię odwiózł i od razu poprosił o twój numer ty się zgodziłaś. Powiedzmy sobie szczerze bardzo ci się podobał. Wykończona po pracy ległaś się na swoje łóżko i usnęłaś.
CZYTASZ
Reakcje BTS | ZAKOŃCZONE |
RomanceBędzie to książka w której będą zawarte reakcje Bangtanów mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)