Reakcja #2

3.2K 34 5
                                    

Reakcja BTS na wasze drugie spotkanie

Jimin <3

Minął tydzień od tego zdarzenia. Dziś gdy wracałaś po pracy nie byłaś już tak wkurzona jak ostatnio. Masz takiego nie farta lub farta że, wpadłaś znowu na tego samego chłopaka co wcześniej. Na początku go nie poznałaś ale po przyjrzeniu się zauważyłaś że, to ten sam chłopak sprzed tygodnia.

-O boże przepraszam cię za ostatnio...

-Spokojnie nic się nie stało. Tak w ogóle mam na imię Jimin.

-Ja T/I może chciałbyś wpaść na jakieś ciastko co?

JM: Pewnie!

Weszliście do pobliskiej cukierni i zamówiliście sobie po Donacie i kawie. Rozmawiało wam się świetnie. Po jakimś czasie zaproponowałaś przejść się do parku on się jak najbardziej zgodził. Chodziliście już po parku dwie godziny świetnie przy tym się bawiąc. Śmialiście się, rozmawialiście a nawet czasem łaskotaliście się. Czuliście jakbyście znali się od lat. Niestety musiałaś już iść więc nawet bez twojej zgody chłopak zaprowadził cię pod same drzwi twojego mieszkania. Pożegnaliście się. Ty cały wieczór spędziłaś na oglądaniu dram ponieważ,jutro miałaś wolne ale gdy już byłaś zmęczona poszłaś się wykąpać i iść spać. Śnił ci się nikt inny jak Jimin. 

Jungkook<3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jungkook<3

Obudziłaś się po dziesiątej. Na szczęście miałaś dziś wolne. Ubrałaś się i zjadłaś śniadanie właśnie oglądałaś swoją ulubioną dramę gdy nagle rozległ się dźwięk powiadomienia w twoim telefonie. Okazało się że, Jungkook do ciebie napisał. Wiadomości:

Jk: Hej T/I może chciałabyś ze mną i z chłopakami wyskoczyć dziś na kręgle?

-Pewnie a o której?

Jk: O 15 na ( adres ).

-Okey to do zobaczenia nie mogę się doczekać!

Jk: Ja też do zobaczenia.

Postanowiłaś jeszcze oglądać dramę ponieważ, było jeszcze dużo czasu do spotkania. Czas zleciał ci tak szybko że, nie zauważyłaś że, jest już 13.37 od razu szybko poszłaś do swojego pokoju wybrać out-fit w którym pójdziesz. Wyglądałaś bosko choć były to tylko zwykłe kręgle ale chciałaś aby Jungkook'owi się podobało sama czułaś się w tym fantastycznie a że, już była 14.30 postanowiłaś już jechać pod kręgielnie. Byłaś pod nią o 14.57. Chłopaki już na ciebie czekali tak świetnie wyglądałaś że, swoim wyglądem podnieciłaś Jungkook'a ten tylko przygryzł wargę i przez całe wasze spotkanie namiętnie się na ciebie patrzył przygryzając przy tym wargę. Spotkanie strasznie szybko wam zleciało pożegnaliście się a ty ruszyłaś szczęśliwa do domu. Nie byłaś zmęczona ale wykąpałaś się i rozmyślałaś w piżamce na łóżku a Jungkook'u aż zasnęłaś. 

 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje BTS | ZAKOŃCZONE |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz