Reakcja BTS gdy udają gangsterów
Jimin
Twój ukochany i słodki ChimChim postanowił udawać bad boya. Wszedł do sypialni gdzie ty obżerałaś się popcornem oglądając drame. Na twoje poczynania chłopak pokręcił niezadowalająco głową.
-Kotek. Masz kare.- stwierdził i powolnym krokiem zaczął do ciebie podchodzić. Zdziwiona jego zachowaniem obserwowałaś jego poczynania.
Jungkook
Dzisiaj Kookie postanowił być bardziej seksowny (nie zwracajmy na to uwagi, że zawsze jest). Próbował Cię cały czas jakimś sposobem podniecić. Lecz nic nie działało. W końcu wszedł w przeglądarkę i znalazł coś kuszącego. Mianowicie grę czy raczej zabawę w daddy i babygirl. Poświęcił swoją psychikę i czytał do końca artykuł. Przeczytał wszystkie kroki. Opanowany wszedł do łazienki gdzie ty myłaś sobie twarz i wykonał seksowną minę. Tobie ze zdziwienia krem spadł na podłogę.
-Aż tak bardzo?- zapytał podchodząc do ciebie i podnosząc rzecz, która Ci upadła.
-Kurde Jungkook bierz mnie!- wskoczyłaś na niego przez co o mały włos się nie wywróciliście.
Taehyung
Byliście w parku gdy podeszli do was jacyś schlani mężczyźni. Wystraszona sytuacją schowałaś się za Tae. Ten widząc to próbował Ci się przypodobać. Po chwili jeden z nieznajomych dotknął twojej ręki ale na szczęście kosmita odepchnął gościa. Na początku miał spuszczony wzrok ale gdy się wkurzył spojrzał na nich groźnie. W błyskawicznym tempie znaleźli się na ziemi zwijając się z bólu. Dumnym krokiem odeszliście z miejsca wypadku.
-Jestem z Ciebie bardzo zadowolona.- powiedziałaś i wtuliłaś się w chłopaka.
Niestety ten w duchu umierał.
*Kur** czemu bicie kogoś musi tak boleć?!! Weźcie mnie stąd...*
J-Hope
Hobi postanowił poudawać typowego podrywacza. Dlatego nauczył się jakiegoś tandetnego tekstu i próbował Cię nim zaczepić. Więc usiadł koło ciebie na kanapie gdy ty oglądałaś telewizję i zaczął szturchać cię łokciem.
-Co chcesz?- spytałaś spoglądając na niego.
-Kiedy całujesz kogoś to spalasz 3 kalorie. Chcesz spalić je ze mną?- na koniec jeszcze zachęcająco mrugnął okiem.
-Czy ty sądzisz, że jestem gruba?- to pytanie totalnie go zszokowało.
-Eee... Miałaś coś innego powiedzieć.- zawiedziony zostawił Cię w spokoju.
Suga
Ostatnio w internecie jest dość słynny trend z "In Poland we don't say..." więc do jego mądrej główki wpadło, że zrobi coś takiego. Poćwiczył swój angielski i ledwo co nauczył się mówić po polsku. Gdy w końcu mu się to udało zagadał do ciebie na początku spokojnie, na luzie.
-In Poland we don't say "you're so helpful"...- niestety nie pozwoliłaś mu dokończyć, ponieważ znałaś ten tekst.
-We say "kur** Matka Teresa się znalazła" and I think it's beautiful. Ha Dobre!- zostawiłaś go samego, a ten cały dzień myślał jak mogłaś mu przerwać.
Namjoon
Rapi zabrał Cię na randkę do kina. Postanowił również zabłysnąć. Gdy miał zapłacić za bilety wyciągnął kilka dolarów.
-Nami to są dolary..- zwróciłaś mu uwagę pokazując na nie palcem.
-I'm a bitch, I'm a boss.- powiedział na co ty podniosłaś jedną brew do góry. Po pięciu minutach pokazywania jaki to on jest bogaty w końcu zapłacił.
Jin
Podczas waszej mini kłótni starszy chciał wręcz pragnął pokazać Ci jaki to on jest groźny. Dynamicznie w pewnym momencie wskazał na ciebie palcem, ty dość zirytowana jego zachowaniem wyszłaś z pokoju.
-Ej ja jeszcze z tobą nie skończyłem!- *szlag by to!*.
************************************
Witajcie kochani!
Bardzo chciałabym wam podziękować za tak ogromną liczbę wyświetleń i zagłosowań :)
Powiem szczerze, że początku troszkę się poddałam ;_; ale dzięki wam znowu tutaj jestem :)
Dziękuję, że jesteście! <3
CZYTASZ
Reakcje BTS | ZAKOŃCZONE |
RomanceBędzie to książka w której będą zawarte reakcje Bangtanów mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)