Reakcja twoja gdy BTS robi ci wstyd
Jimin
Byliście razem w zoo. Bawiliście się świetnie. Nagle ChimChim zauważył małpi. To co mądry człowiek postanowił zrobić? Poudawać jedną z nich. Zażenowana jego zachowaniem nie zwracałaś na niego uwagi. Ludzie patrzyli się na was, a w tak na prawdę na Jimin'a, który dalej się nie opanował. Po całej sytuacji śmiał się jak nienormalny. Chciał coś powiedzieć, ale mu przerwałaś.
-Nic nie mów.- i odeszłaś spokojnie.
Jungkook
Na waszą rocznice poszliście do restauracji, eleganckiej.. Usiedliście przy stoliku i zamówiliście jedzonko. Po dwudziestu minutach wasze dania stały przed wami. Wzięłaś sztućce i zaczęłaś jeść, lecz Jungkook gdy zauważył marchewkę zaczął zachowywać się jak królik. Patrzyłaś na niego jak na zje** z otwartą buzią. Po jego czynności zaczął śmiać się.
Taehyung
Chłopak był właśnie przed koncertem. Jak to nasz kosmita wpadł na dość zabawny pomysł. Wziął jedną z czerwonych szminek jakiejś stylistki i dość nie umiejętnie pomalował sobie usta. Wszyscy zaczęli się z niego śmiać, a ty razem z nimi. Do pewnego momentu, aż nie zaczął czegoś do ciebie krzyczeć.
-Patrz T/I! Tak uczyłaś mnie malować się.- i w tedy wzrok każdego znalazł się na tobie. Spuściłaś głowę, a twoje policzki piekły niewyobrażalnie.
J-Hope
Nadziejka brała udział w koreańskim programie. Wszystko było okay dopóki J-Hope nie dostał wyzwania aby czegoś zatańczyć. Podszedł do ciebie i zaczął wić się w każdą stronę. Ty nie wiedziałaś co zrobić dlatego po prostu stałaś na środku i się śmiałaś. Byłaś tak bardzo zażenowana, że każdy znajdujący się na planie śmieję się z twojej miny.
Suga
Całe BTS nagrywało odcinek do jednych z ich serii przed wystąpieniem na scenie. Akurat teraz kamerzysta pokazywał Jimin'a i rapera. Chłopak podniósł ręce do góry i zaczął krzyczeć jak bardzo Cię kocha.
-T/I jesteś moim uwielbieniem!! Tak bardzo Cię kocham!!- krzyczał. Wszystko było by w porządku gdyby nie to, że zwariowany chłopak wykrzyczał to przed kamerą i milionami osób przed ujawnieniem waszego związku.
Namjoon
Namjoon został zaproszony do programu gdzie dostają wyzwania. Gdy na niego wypadło musiał przebrać się w kostium jakiejś super bohaterki. Okay wykonał to, ale musiał dodać coś jeszcze od siebie.
-T/I zostań moją ofiarą.- powiedział do wprost do kamery, a ty spaliłaś ogromnego buraka.
Jin
Jak wiecie BTS mają swój mini serialik gdzie Jin gra banana przede wszystkim. Po skończeniu jednej sceny zaczął zajadać się bananem.
-T/I zostań moim jabłkiem.- powiedział to po zjedzeniu owocu. Ty niewiedząca co się dzieję spojrzałaś na niego, a wszyscy z stafu zaczęli śmiać się z twojej reakcji.
*****************************************
Hejcia kochani!
Chciałabym wam bardzo podziękować za tak dużą liczbę wyświetleń i zagłosowań! <3
Lovciam wam!
CZYTASZ
Reakcje BTS | ZAKOŃCZONE |
RomanceBędzie to książka w której będą zawarte reakcje Bangtanów mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)