9. Bölüm

27 3 0
                                    

EYLÜL
Uykumu kaçırdığı için anıla kızmamıştım görev başında uyumak gibi bir hata yapmıştım. tanrıya şükür ki uyanmıştım. Anıl istasyona gideli 15-20 dakika olmuştu lavaboya falan mı girmişti. bu kadar uzun sürmezdi istasyon çok yakındı kafamı kaldırıp oraya doğru baktım ama anıl dışarıda görünmüyordu. o an bir şeylerin ters gittiğini anladım silahımı kontrol edip kontaktan anahtarı aldım ve koşarak istasyona doğru fırladım o an aklımdan amirim dışında hiç bir şey geçmiyordu hatta karşıdan karşıya geçerken ezilme tehlikesi atlatmış uzun korna sesine maruz kalmıştım ama umursamadım. kadıdan içeri dalmama 5 metre kala içerde yatan birini gördüm elimi belime attım ve tabancamı kavradım kapıya sert bir omuz darbesi atarak içeriye daldım. Aman allahım burda ne oldu böyle ? iyi misin ? ekip arkadaşımın , amirimin dudağı şişmişti ve kanıyordu. yere tükürdü. ve iyiyim sorun yok biraz heyecan yaşamaktan zarar gelmez. komik değil selim dedim. ne olursa olsun dışardayken başka insanların içinde olduğumuzda ona sahte kimliğiyle hitap etmek zorundaydım. ben kullanmıyordum sahte kimliğim vardı ama adım doğruydu. soy adımda ufak bir değişiklik vardı'' eylül demir'' siz polis misiniz dedi genç eleman. hayır delikanlı dedi anıl. peki silahlar ne ? seni izledim bunu normal biri yapamazdı. evlat çok fazla sorudan hoşlanmam. kamera kayıtlarının nerede olduğunu biliyosun dimi ? neredeyse polis gelicek onları sildiğinden emin olmam lazım bana bu iyiliği yaparsın değil mi ? çocuk evet der gibi başıyla bir hareket yaptı. güzel dedi adam olanlara şaşkınlıkla bakıyordum iki adamda yerdeydi ve ağır hırpalanmışlardı yerde bir diş bile görmüştüm sanırım bu anılın değildi. Kafasına kabzayla bir tane geçirir misin benim için dedi ve hiç dalga geçiyor gibi görünmüyordu. dediğini yaptım sırtı bana dönük olan şapkalı adamın ensesine okkalı bir darbe indirdim. Siren sesleri yavaş yavaş duyuluyordu. anıl arkasını döndü ve kesik kesik nfes alan adamın kafasına aynı bana emrettiği gibi bir darbe indirdi. bir kaç dakika uyurlar yaklaşık 15 dakika falan silahı onlardan ayırma dostum. ve sakın bizden bahsetme bu kadarını bana borçlusun sanırım. adam teşekkür etti ve anıla bahsetmeyeceğine dair söz verdi.Hey bu arada diye seslendi gerçekten kahve alacaktım soğuk evet ücrete gerek yok dedi elinde tüfek olan adam. anıl bir yirmilik çıkardı ve aynen şöyle dedi'' ben kimseye borçlu kalmam'' sonra bana döndü kaşlarını kaldırarak hadi çıkalım burdan dedi ve koşar adım orayı terk ettik. 

SİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin