פרק 2
צ׳אד שרק ושני סוסים הגיחו מתוך העננים. אלו סוסים עם כנפיים? לין מצמצה. היה מפלץ בחנות, לחבר שלהם יש פרסות ועכשיו הם הולכים לרכב על סוסים מעופפים למחנה... חצויים(?). כמה מוזרות אפשר לראות ביום אחד?!. התאומות החליפו מבט מבולבל. ״תעלו״ צ׳אד קרא, הוא כבר היה על גבו של הסוס השחור, התאומות עלו על גב הסוס החום והם המריאו לשמיים. ״צ׳אד״ אמרה זואי, ״מה הסוסים האלה??״, ״אלה פגעסוסים״ צ׳אד ענה. ״כמו פגעסוס במיתולוגיה ?״ שאלה לין, ״בדיוק״ ענה הסאטיר, ״הם הצאצאים של הפגעסוס הראשון״. הפגעסוס שעליו רכב צ׳אד צהל. ״תסתכלו, אנחנו קרובים״. הם ראו את מנהטן מתחתם., בעוד הפגעסוסים נחתו על גבעת החצויים, מחנה החצויים נגלה מולם. ״ואו..״ קראו זואי ולין יחד. לין הרגישה תחושת חמימות מוזרה. ״אנחנו צריכים ללכת לכירון״ אמר צ׳אד. ״המקום הזה מדהים!״ אמרה זואי בחולמניות בעוד הסאטיר מוביל אותן לבית חווה גדול. במרפסת עמד סוס, בהתחלה לין חשבה שזה מוזר שעומד שם סוס אבל היא הסתכלה על חלקו העליון של הסוס וראתה איש מבוגר, ״אתה...״, ״קנטאור״ אמר איש הסוס בחיוך. אם כל הדברים המוזרים שקרו להם היום, התאומות כבר התרגלו. ״כירון, אילו לין וזואי, היום תקף אותן מינוטאור.״ צ׳אד אמר לכירון. ״צ׳אד״ אמר כירון,״כדאי שתלך ליער, מועצת זקני הפרסות הגיעו״. צ׳אד הלך משם והשאיר את התאומות עם כירון, ״תיכנסו בנות, יש הרבה מה להסביר לכן״ אמר כירון ונכנס לבית החווה. לין וזואי נכנסו אחריו והקנטאור הכניס את החלק התחתון שלו לכיסא גלגלים. ״מה זה המקום הזה??״ שאלה לין, ״זה מחנה החצויים״ אמר כירון ״מקום לחיות ולהתאמן לחצויים היוונים״. ״יוונים??״ אמרה זואי. ״כן, חצי אלים יוונים, גם אתם חצויות. אמר כירון ברוגע. ״האלים היוונים??, עכשיו זואי ממש התחרפנה. כולם פה משוגעים, היא חשבה.
״כן, האלים היוונים חיים ולפעמים נולדים להם ילדים, הילדים הם חצויים, חצי אלים והם נמצאים בסכנה בגלל המפלצות שעוקבות אחריהם, בגלל זה אתן כאן במחנה. כאן תוכלו ללמוד להלחם ולהגן על עצמכן.״ הסביר כירון. ״אבל אמא שלנו מתה שהיינו קטנות. זה לפחות מה שאבא שלנו אמר לנו..
YOU ARE READING
בנות הקסם
Fantasyפאנפיק על פרסי ג׳קסון זמן: 4 שנים אחרי הניצחון על גאיה תקציר: הפאנפיק מספר על שתי תאומות בנות הקטה בשם לין וזואי קרול, ההורים שלהם מתו שהן היו בנות 8 (התאומות בגיל 13 בזמן הסיפור) ומאז הן גרות בפנימיות. הן מגלות שהן חצויות אחרי שסאטיר מביא אותן למחנ...