נקודת מבט ויל סולאס.
בימים הראשונים הייתי חלש מידי בישביל לעשות כל דבר. רק הביאו לי קצת מים וחתיכה קטנה של לחם כל כמה שעות. אפילו לא יכולתי להסתכל מיקרוב על פניו של מי שהכניס לי את האוכל דרך הרווח בדלת. אחרי כמה ימים, (בתא הקטן לא יכולתי לדעת מתי יום וליילה) כבר הרגשתי טוב יותר. ״הי!״ אני צועק למי-שזה-לא-יהיה שכולא אותי כאן. ״מה עשיתי לך?!״. אני מנסה לקום אבל הפצע בגבי כואב, אני מסיר את התחבושת המלוכלכת והרטובה מדם, הפצע לא עמוק מידי, כנראה שמי שחטף אותי לא רצה להרוג אותי, לא עכשיו. ״תהיה בשקט חצוי!״ אני שומע את הקול נובח עלי, ״מי אתה?!״ אני צועק אליו. דלת הפלדה חורקת וגבר בבגדים שחורים נכנס לחדר, הוא לא נראה מבוגר ממני בהרבה אולי בן 25. הוא נראה חזק מאוד, כאילו הוא מתאמן כל היום. חרב היתה חגורה על מותניו. ״אני ג׳ף רובר הייתי בצבא של לוק ליפני כמה שנים.״ הוא אומר. ״בצבא של לוק?״ אני אומר בפליאה, ״אבל לא שמענו עליך במחנה״. ״אני לא הייתי במחנה החצויים״ הוא אומר, ״לוק מצא אותי שהייתי בן 13, למשך זמן קצר מאוד הוא באמת היה בישבילי כמו אח גדול, אבל מהר קרונוס השתלט על גופו של לוק ושחכו מימני. הייתי חסר הכשרה, לא ידעתי להלחם. בקרב על מנהטן ברחתי והתחלתי להתאמן. ״ואחרי שסיפרת את סיפור חייך, אתה יכול להגיד לי למה חטפת אותי?!" אני מתפרץ אליו. ״אתה הפיתיון״ ג׳ף אומר בפשטות. ״אני חטפתי אותך, וכבר עכשיו החבר הקטן שלך בדרך אלי״. איך שהוא אומר את המילים האלה, כאילו הוא נהנה לראות אותי ככה. ״איך אתה יודע על ניקו?. שלא תעז לפגוע בו!״ אני צועק עליו. כבר איבדתי את אמא שלי ואת אחי לי, המחשבה על זה שאאבד את ניקו בילתי נסבלת. ג׳ף מגחח, ״ויל סולאס״ הוא אומר ומדגיש כל הברה בשמי, " מפחד שאני יפגע בניקוש שלך״. הוא אומר את שמו של ניקו כמו שמדברים אל תינוק. ומוסיף ״ואם רצית לשאול איך אני יודע את כל זה, אפשר להגיד שיש לי ״קשרים״ ״ הוא אומר ומגחח בצחוק המעצבן שלו. ״אבל למה בכלל אתה צריך פיתיון?" אני שואל אותו, הפעם אני באמת רוצה לדעת. ״אתה רוצה לדעת על התוכנית שלי? זה בסדר, אני מגייס את כולם, את כל המפלצות, הענקים, אלים זוטרים אני מציע להם חופש לעשות מה שהם רוצים. אני מפקד עליהם, נפיל את מחנה החצויים, ואת המחנה הרומי. ובגלל שהאלים תלויים במאמינים שלהם. אנחנו נשלוט באלים. אף אחד לא יוכל לשכוח אותי. ולשאלה שלך, אני צריך פיתיון כדי למשוך מפלצות. יבואו לחפש אותך. והמפלצות יבואו לכאן אחרי החצויים.
YOU ARE READING
בנות הקסם
Fantasyפאנפיק על פרסי ג׳קסון זמן: 4 שנים אחרי הניצחון על גאיה תקציר: הפאנפיק מספר על שתי תאומות בנות הקטה בשם לין וזואי קרול, ההורים שלהם מתו שהן היו בנות 8 (התאומות בגיל 13 בזמן הסיפור) ומאז הן גרות בפנימיות. הן מגלות שהן חצויות אחרי שסאטיר מביא אותן למחנ...