״למה יצא לה עשן מהפה?, ומה היא אמרה בכלל?״ זואי שואלת את רוז בלחישה. "היא האורקל, היא אמרה נבואה״ רוז עונה בשקט.״ החצויים החלו להתלחשש בלחץ עם חבריהם לשולחן. ״חצויים, שקט״ כירון מנסה להרגיע את החניכים, ״נכנס ישיבה מחר בבוקר״, מחליט כירון. ״מה אומרת ה-נבואה הזאת שהיא אמרה?״. לין שואלת את רוז כשהן הולכות לביתן הקטה. ״נבואות אומרות שהולך להיות מסע חיפושים, זה לא סימן טוב״, רוז עונה לה בפנים קודרות. ״זה קשור אלינו, נכון?. האורקל אמרה ; ׳בנות הקסם׳. אנחנו בנות הקטה, אלת הקסם.״ זואי אומרת בשקט. ״כן״ רוז מהנהנת בראשה. הן מגיעות לביתן שלהן. ביתן הקטה בנוי מלבנים שעל כל אחת מהן חקוקה מילה בכתב קטן, אלו מילות קסם רוז מספרת להן. מבפנים הביתן נראה כמו ביתן מחנה רגיל, בכל קיר היו מיטות קומתיים. יכלו להכנס שם לפחות 15 חניכים אבל עכשיו רק מיטה אחת הייתה מוצעת. ״בקיץ יש יותר ילדים כאן״ רוז מוסיפה במהירות. לין מתיישבת על אחת המיטות. פעם ראשונה אחרי הרבה זמן, היא מרגישה בבית.
״קומו כבר, כירון קורא לכן!״ קיילה דופקת על דלת ביתן הקטה. רוז והתאומות מתעוררות במהירות מהצעקה ורוז ממהרת לפתוח את הדלת. ״כירון קורא לך רוז. אממ, וגם לכן״ קיילה מביטה לעבר התאומות. ״כי הנבואה מדברת עליכן״. ״בסדר קיילה״ אומרת רוז. ״אנחנו נתארגן ונבוא״. רוז מוסיפה וסוגרת את הדלת. ״אין לנו כאן עוד בגדים״ לין אומרת. ״זה בסדר״ רוז אומרת וזורקת לעברן שתי חולצות מחנה כתומות. זואי ולין לובשות את החולצות בעוד רוז מוצאת במזוודה שלה שני מכנסי ג׳ינס קצרים וזורקת אותם לתאומות. ״אני מקווה שהם יתאימו לכן״. הבנות מתלבשות במהירות ויוצאות לביתן המרכזי. ״אנחנו צריכים לדון בנבואה״, כירון פותח את האספה שהתקיימה, למרבה הפתעתה של זואי, מיסביב לשולחן הפינגפונג שבחדר הטלוויזיה. היא דימיינה חדר גדול שכלי נשק תלויים על הקירות, עם שולחן עץ ארוך.
״אני חייב ללכת, אני צריך להציל את ויל״ אומר ניקו די אנג׳לו ומוסיף ״זה היה כתוב בנבואה״. ״כן״, מוסיף נער בלונדיני שלין ראתה בשולחן אתנה, "'בן השאול׳, ׳השמש ישוחרר׳. ויל הוא השמש, הוא בן אפולו, וניקו הוא בן השאול היחיד במחנה. ״אבל מי השניים האחרים במסע החיפושים?״ שאל בן הרמס גבוה. ״אני משוכנע שהתאומות קרול הן אלו שיצאו עם ניקו.״ אומר כירון.
״אבל אנחנו חדשות..״ לין הולכת צעד אחורה בלי לשים לב. ״אנחנו אפילו לא יודעות להלחם״ זואי אומרת ומצתרפת אל אחותה. ״את קשתית ממש טובה זואי, אני יאמן אותך היום ותהיי מוכנה״ קיילה מעודדת אותה. ״לין, זואי וניקו. תתארגנו היום ותצאו מחר בזריחה״ אומר כירון. ״אני ורייצ׳ל ננסה להבין את שאר הנבואה.
YOU ARE READING
בנות הקסם
Fantasyפאנפיק על פרסי ג׳קסון זמן: 4 שנים אחרי הניצחון על גאיה תקציר: הפאנפיק מספר על שתי תאומות בנות הקטה בשם לין וזואי קרול, ההורים שלהם מתו שהן היו בנות 8 (התאומות בגיל 13 בזמן הסיפור) ומאז הן גרות בפנימיות. הן מגלות שהן חצויות אחרי שסאטיר מביא אותן למחנ...