עכשיו ניקו ידע איך אנבת׳ הרגישה כשפרסי נעלם. הוא הכי פחד שויל נתקל במפלצת ביער.
הוא מעדיף אפילו לא לחשוב על זה.
זואי ולין התקדמו לכיוון מתחם הירי בקשת, ״הי! אתן החניכות החדשות? כירון סיפר לנו עליכן, בואו ללמוד לירות.״ מדריכת הקשתות בשיער הירוק קראה לעברן, התאומות באו ואחרי חצי שעה של אימונים, זואי כבר ידעה לירות בקשת ממש טוב. לין, קצת פחות. ״מה את יודעת על החניך שנעלם, ויל?״ זואי שואלת את המדריכה ירוקת השיער, קיילה. ״הוא אח שלי, אנחנו בני אפולו. ויל הוא המדריך הראשי שלנו, אני מקווה שהוא ימצא מהר. אני לא רוצה שהוא.. לא משנה״ קיילה אומרת בשקט. ״אתן בטוחות שאתן לא בנות אפולו? את קשתית מעול...קיילה מפסיקה ומביטה מעל ראשן של התאומות. ״זה הסמל של אמא שלי!״ קוראת אחת מתלמידות הקשתות, רוז פרים, בת הקטה. ״זה אומר שהן אחיות שלי!״. ״מי זאת אמא שלך?״ שואלת זואי. ״הקטה, אלת הקסם״ אומרת רוז בגאווה. ״ארוחת ערב עכשיו, צריך לספר לכירון״ קיילה אומרת ומסתובבת לחדר האוכל הפתוח, התאומות הולכות אחריה ומתיישבות אם רוז בשולחן הקטה. ״בחדר האוכל הפתוח יש שולחן לכל אל״,רוז מסבירה. בשולחן הנוסף ישבו כירון, נערה ג׳נג׳ית, ועוד כמה אנשי תיש כמו צ׳אד (סאטירים, רוז קראה להם סאטירים)
״יש כמה הודעות חשובות היום״ כירון פותח את ארוחת הערב, ״ויל סולאס נעלם היום מהיער, קבוצת החיפוש לא מצאה אותו ביער, אנחנו נמשיך את החיפושים. ולהודעה משמחת יותר, קבלו למחנה החצויים את לין וזואי קרול, בנות הקטה!״ קצת חצויים מוחאים כפיים. עשן ירוק שבוקע מרייצ׳ל דר, האורקל קוטע את מחיאות הכפיים, הנבואה עומדת להתחיל, בת אתנה אחת מוציאה מחברת ועט נכונה לכתוב את הנבואה. ״ יצאו בנות הקסם ובן השאול, השמש ישוחרר ובארץ יבשה הרוזן החוזר במערה הירוקה״ עשן ירוק יוצא מפיה של האורקל בעוד היא משמיעה את הנבואה. רייצ׳ל מסיימת וחוזרת לעצמה היא מסתכלת על פניהם הקודרות של החצויים ושל כירון.
YOU ARE READING
בנות הקסם
Fantasyפאנפיק על פרסי ג׳קסון זמן: 4 שנים אחרי הניצחון על גאיה תקציר: הפאנפיק מספר על שתי תאומות בנות הקטה בשם לין וזואי קרול, ההורים שלהם מתו שהן היו בנות 8 (התאומות בגיל 13 בזמן הסיפור) ומאז הן גרות בפנימיות. הן מגלות שהן חצויות אחרי שסאטיר מביא אותן למחנ...