verliefd op mijn leraar?

10.9K 223 25
                                    

Ik werd wakker en hoorde mijn verdomde wekker weer af gaan. "BEEP BEEP BEEP"
School. Nee, school gaat weer beginnen. Ik probeerde mijn bed uit te komen, maar ik was heel erg moe. Ik was nu al aan het stressen, want ik zit nu in mijn examenjaar. Vorig jaar ging ik net over. Ik heb nu niet zo veel vakken meer als vorig jaar dat is wel fijn. Mijn boeken heb ik nog niet gekaft. Het is al half acht en ik moet nog zo veel doen. Goed begin van de eerste schooldag. Ik ren naar mijn klerenkast en ja hoor natuurlijk er was weer niks wat ik kon aantrekken. Ik pak een oude versleten broek uit de kast en een super lelijk shirt, het moest maar. Ik keek snel naar mijn rooster. Nederlands, geschiedenis, economie. Ik heb een nieuwe leraar voor economie? Dat is balen zeg die vorige was heel goed en was ook aardig. Ik pakte mijn kaft papier gelukkig was het een rekbare, dus kon ik het er snel omheen doen. Ik smeerde broodjes en rende de deur uit. Ik pakte mijn fiets. Het voelde net alsof ik eeuwen aan het fietsen was, maar dat was niet zo, want ik was tegen de wind aan het fietsen. Ik kwam helemaal bezweet op school aan. Daar zag ik mijn vriendinnen al zitten, zoals altijd te vroeg. Ik begreep niet hoe ze dat konden altijd op tijd te zijn.."hallo Sterre, weer bijna te laat zoals altijd hé?"
"Ja, jij ook leuke vakantie gehad?"
"Ja, jij ook Sterre?"
"Ja".
De eerste drie lesuren leken wel uren te duren. Pauze, wat had ik daar behoefte aan het leek net alsof ik al weer weken op school zat. "Sterre, wist je al dat we een nieuwe economie docent hebben?"
"Ja, echt stom!" Soms ben ik mijn vriendinnen een beetje zat, ik weet het niet hoor maar hun gesprekken gaan altijd over school, huiswerk en leraren. Mijn vriendinnen Fleur en Katy zijn echt heel aardig dat is het niet. De bel ging. Economie, ja dat was mijn lievelingsvak maar ik haalde nooit hoger dan een zeven het waren altijd 6,2 en of lager. Zo vreemd. Ik zag vooraan een tafel staan ik liep er naartoe en ging zitten. Katy en Fleur gingen achter me zitten. Zoals altijd zat ik alleen en Katy en Fleur naast elkaar. Ik was altijd al een beetje het "buitenbeentje" van de klas, dus ik zat natuurlijk weer alleen. Het was druk in de klas en toen zag ik de deur open gaan. De nieuwe leraar. WOW wat een verschijning ik werd er helemaal rood van. Hij zag er zo lief uit. Ik stopte mijn gedachtes meteen.
"Hallo, ik ben Tomas en ik ben 31 jaar en ik ga jullie dit jaar economie geven. Het is de bedoeling dat jullie allemaal gaan slagen. Economie is echt een doe vak dus als je goed je huiswerk maakt en bijloopt en goed leert kan je zeker slagen." Hij vertelde nog allemaal andere nuttige informatie. Ten slotte mochten we nog wat vragen stellen.. En hij vertelde ook dat hij een vrouw heeft en twee kinderen. Ik liep het lokaal uit hij zei "Hoe heet je ook al weer? Sterre toch?"
"Ja, jij Tomas toch?"
"Ja, tot morgen"
"Tot morgen". Ik liep naar de volgende les wiskunde.
"Shit, waar is mijn rekenmachine?" Ik had mijn hele tas al overhoop op de tafel gegooid waar ik aan zat. "Sterre, misschien ligt je rekenmachine nog bij economie?" 
"Nee, misschien of ja misschien wel, slim Katy"
"Bart? mag ik even mijn rekenmachine gaan zoeken?" "Sterre kom op nou, ik weet dat je vorig jaar goed in wiskunde was, maar om nu gelijk al te gaan beginnen met lessen missen is niet zo slim."
"Ja maar ik ben maar even weg ik hoef hem alleen..¨
"Oke Sterre, opschieten" Ik liep de gangen door naar het juiste lokaal. Hopen dat mijn rekenmachine daar ligt. Ik zag het lokaal al in zicht komen. Gelukkig er zit volgens mij niemand. toen ik de deur open deed zag ik Tomas zitten.
"Sterre, je komt je rekenmachine zeker halen?"
"ja eeh eeh eeh eeh ja" Ik liep naar hem toe en was helemaal zenuwachtig. Ik had geen idee waarom.
"Dank je Tomas" Ik liep het lokaal uit totdat Tomas iets zei;
"wacht" Ik draaide me om en liep weer naar hem toe.
"Wat is er?"
"Kan je me misschien even helpen? Ik begrijp niet echt hoe eehm alles werkt."
"Ja natuurlijk!" Ik voelde me helemaal vereerd waarom zou hij dat aan mij vragen? Ik keek hem aan en ik zag dat hij hele mooie blauwe ogen had. Ik werd rood en wist dat ik moest stoppen met aan hem denken straks word ik nog verliefd op hem.
"Nou kijk Tomas als je eerst naar Meta gaat en je gaat inloggen dan moet je naar absenties en dan kan je iedereen die afwezig was absent zetten," Zei ik.
"Hier heb je de ELO en daar kan je dingen inzetten voor leerlingen"
"Hier kun je de cijfers inzetten voor de toetsen." Hoe ik het allemaal wist ik had geen idee.
"Super bedankt Sterre, zal je deze even in de ELO willen zetten dat is de planning voor het hele jaar."
"Ja hoor" Ik pakte de USB stick aan, maar het lukte niet om die verdomde usb stick in dat gat te krijgen. Het zag er vast heel dom uit. Toen voelde ik Tomas naast me ik kreeg het helemaal warm en voelde me zo fijn van binnen. Hij raakte mijn hand aan omdat hij de USB van me overnam en hem in het gat stak. Ik werd rood en wist dat ik hier zo snel mogelijk weg moest, voordat hij iets door zal krijgen. Ik zette snel de bestanden in de ELO.
"Tomas ik moet maar snel weer eens terug naar de les!" "Super bedankt Sterre als ik ooit nog iets voor je terug kan doen hoor ik het wel." "Bedankt dag"
"STEERREE wacht je rekenmachine." Natuurlijk ik was er met mijn hoofd even niet bij en wat vergeet ik? mijn rekenmachine natuurlijk.
"ooh eehm dankje" Ik liep weer terug naar wiskunde en kreeg een hele preek van Bart, maar het boeide me niet. Ik heb Tomas geholpen dat was veel beter dan dit saaie vak. Eindelijk pauze.
"Vinden jullie Tomas ook zo stom?? en zo niet goed?? en hij is ook nog lelijk."
"Ja Katy inderdaad echt wel" zei Fleur. Ik was het daar totaal niet mee eens, maar hield me in.

verliefd op mijn leraar?(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu