Genç kız beklemekten yeterince sıkılmıştı. Gelmeyecekti işte, onun gibi birisiyle neden buluşmak istesin ki?!
Yüzünü asmış eve girecekken tam arkasından gelen korna sesi onu mutlu etmeye yetmişti. Ya da o öyle düşünüyordu.
"Hanımefendi cüzdanınızı düşürmüşsünüz!"
Hayal kırıklığına uğramış bir biçimde dünden yağan yağmurun oluşturduğu küçük su birikintisinin içinde sırılsıklam olan cüzdanına baktı.
"Sağolun."
"Önemli değil."
Adam kısa bir baş selamı verip arabasının camını kapatıp gaza yüklendi.
Derin bir iç çekti, genç kız. Küçük su birikintisinin içindeki cüzdanına uzandı. Eline aldı ve havada silkelemeye başladı. Çamurlu su damlaları üzerine sıçrıyordu ama umurunda değildi. Çünkü o gelmemişti.
Cüzdanı diğer eline geçirdi ve su kaplı elini ceketine gelişigüzel sildi. Şimdi sırada çantasındaki kalabalıkta anahtar bulmak vardı.
Aradan birkaç dakika geçmişti ve o hâlâ anahtarını bulamamıştı.
"Çantanda ne arıyorsun ki?"
Arkasından gelen alaycıl sese kulak verip arkasını döndü. Karşısında dikiliyordu, hiçbir şey olmamış gibi. Beyaz Mercedess'ine yaslanmış oldukça havalı gözüküyordu, bu itiraf edilmesi gereken bir şeydi.
"Hiçbir şey. Sadece peçete."
"Hm. Umarım çok bekletmemişimdir."
Çok mu?! Sadece 35 dakika!! 1'de sözleşmiştik ama saat şu an 1:35!!
"Hayır çok değil.""Güzel. Hadi gel, çok güzel bir kafe biliyorum."
Sanki 35 dakika ayakta bu yorgunlukla bekleyen kendisi değilmiş gibi yüzüne en güzel gülümsemesi yerleşti genç kızın. Oğlanın yaptıklarını-yapamadıklarını- çoktan unutmuştu.
Sevinçle cüzdanının ıslak olmasını umursamadan çantasına attı ve kendisi için açılan ön kapıya geçti ve oturdu.
Evet bu bölüm de böyleydi. Yorumlarınızı bekliyorum. Bölüm nasıldı?
Jennie fazla mı saf?
Yoksa
Yoongi mi fazla şerefsiz?
Kendinize iyi bakın🎈👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR?! |yoonnie✔️
Fanficyungxxd: demek zor oynuyorsun ama bilmediğin bir şey var zorlara karşı zaafım var.... |yoonnie