jennierubyjane klasik bir okul sonrası....w/@lalalalisa_m
tüm yorumları görüntülemek için dokunun
105 beğenilalalalisa_m arkadaki adamlarldıspekfldpel
sb kolyeni nerden aldınn😻
lalalalisa_m bana bile söylemiyo sen çok beklersin😒 @sb
sb üzdü😞 @lalalalisa_mbgm kameranız çok iyi ya!
~~~
Lisa oturdukları çimenlerin üstüne biraz daha yayıldı. Jennie ise her an sorguya çekilecekmiş gibi hissediyordu. Elindeki elmayı yaklaşık 10 dakikadır ovalıyordu ve hâlâ bir lokma bile almamıştı.
"Ovalamaya stop!"
"Ha?"
"Elmayı diyorum, ne zaman yemeyi düşünüyorsun. 10 dakikadır seni izliyorum ve bir lokma bile almadın."
"Haklısın. Biraz dalgınım."
Lisa, Jennie'nin elindeki elmayı aldı ve kenara bıraktı. Jennie'nin ellerini avucuna alarak konuşmaya başladı.
"Noldu Jendeukie? Şu aralar fazla dalgınsın."
"Lisa...."
"Efendim."
"Hiç kullanılıyormuşsun gibi bir hisse kapıldığın zamanlar oldu mu?"
"Evet! Hem de sayamayacağım kadar fazla. Mesela Tayland'da ilkokuldayken Kunpimook ödevlerini bana yaptırırdı. Ödev yapması gereken zamanda ise arkadaşlarıma yürürdü. Tanrım, onunla hâlâ nasıl arkadaş olduğumu bilmiyorum!"
Lisa bu gergin anda bile Jendeukie'sini güldürmeyi başarmıştı. Ama Jennie, Lisa'nın ciddi olmasını istiyordu.
"Lisa! Ben ciddiyim!
Son zamanlarda birçok kez böyle hissetmeye başladım ve artık katlanamıyorum. Değersiz hissediyorum.""....Yoongi, değil mi?"
Kaşlarını kaldırarak sorduğu bu soru karşısında Jennie afallamıştı. Daha önce bunu hiç düşünmemişti, sadece etkilendiği bir erkek yüzünden böyle hissetmek biraz garip olurdu. Öyleydi de!
"Jennie? Haksız değilim, bunu sen de biliyorsun."
"H-hayır."
"Jennie.....bunu anlayabiliyorum. Onunla buluşmaya gittiğin günden beri garip davranıyorsun. Sinema gecemize gelmedin, Seulgi ve bir türlü susmayan çenesiyle baş başa kaldım. Okula gelmeyi bile düşünmüyordun ve şimdi de değersiz hissediyorsun. Bütün bu şeyler 3 gün içerisinde nasıl olabilir?!"
"Ben......bilmiyorum Lisa. Bilemiyorum..."
"Ona aşık oldun?"
"Ona aşık oldum...."
_____________
Garip bir bölümdü ha?Kendinize iyi bakın,
Hayallerinizin gerçek olması dileğiyle....🎈🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR?! |yoonnie✔️
أدب الهواةyungxxd: demek zor oynuyorsun ama bilmediğin bir şey var zorlara karşı zaafım var.... |yoonnie