jennierubyjane duvarın benden daha dayanıklı olması kadar yıkıcı bir şey yok galiba💔__📸|@lalalalisa_m
165 beğeni
tüm yorumları görüntülemek için dokununsoyaaa_ siz şu aralar fazla mı takılıyordunuz yoksa bana mı öyle geliyor🧐
lalalalisa_m ağla beni daha fazla seviyor😜 @soyaaa_yerimiese dertleşmek ister misin?
<3
jennierubyjane şu an en çok ihtiyacım olan şey @yerimiese
yerimiese 10 dakikaya evinin önüne geliyorum @jennierubyjane
jennierubyjane bekliyorum @yerimiese_imyour_joy <333
~~~
Yerim, anında evden çıkıp Jennie'nin evine doğru yol almıştı. Dertleşecek birine ihtiyacı vardı, en az Jennie kadar.
Kapıyı çaldı, anında açılmasını beklemiyordu ama galiba Jennie onu bekliyordu.
Sweatinin kapüşonunu geçirmiş, elinde bir kase meyveli yoğurt vardı. Depresyonda olduğu o kadar belliydi ki.
Yerim'i çok geçmeden içeri aldı, Jennie.
"Anlat."
"Ne?"
"Buraya dertleşmek için gelmek istediğimde hayır demedin, demek ki senin de canını sıkan bir şeyler olmuş. Gerçi bunu sadece evine ve sana bakarak da anlayabiliriz."
"..."
"Jennie, sen kolay kolay depresyona girmezsin, ne oldu?"
"Uzun hikaye, boşver."
"Buraya zaten o uzun hikayeyi dinlemek için geldim, anlat."
"Tamam pes ediyorum......Huh, her şey yaklaşık bir buçuk ay önce, kuzenim Namjoon ve onun birkaç arkadaşıyla beraber dolaşmaya gittiğimizde başladı."
"Bir buçuk ay önce?! Ve bunu Lisa bilmiyor ha?! Vay be!"
"Hey, uzun hikayemi anlatmamı istiyorsan sus ve sadece dinle! En son zaten yapacağın çok fazla yorum olacak. Her neyse devam ediyorum.
İşte, o gün ben Namjoon'un arkadaşlarından bir tanesini biraz beğendim, yani etkilendim.....şey işte ya, ondan! Neyse, o günlerde de bana bilinmeyen numaradan biri yazıyordu.
Yaklaşık bir ay sonra da ben bu çocuğun hesabını buldum bir şekilde. Sonra iyice cesaretimi toplayıp yazdım, çocuğa.
Buluştuk. Çok ezici tavırları vardı, o an anladım zaten bir şeyler olduğunu ama fazla takmadım. Sonra işte ben iyice dağıldım falan. Ve 6. hissime göre bu çocuk beni kullanıyordu.""Bu mu yani?"
"Evet. Senin için küçük bir şey olabilir ama benim için değil!"
"Tamam sakin ol. Hem, kim bu çocuk?"
"......Min Yoongi....."
"Hmm..."
"Tanıyor musun?"
"Sadece ismini duydum, okulda popüler biri sonuçta."
"Evet. Şimdi sen söyle bakalım, senin canını sıkan şey nedir?"
"Aslına bakarsan çok fazla şey var."
"Bir yerden başla, gerisi zaten gelir."
"İlk olarak galiba....Jeongguk. Beni sevmiyor, hatta nefret ettiğine adım gibi eminim."
"Şu Lisa için yanıp tutuşan çocuktan mı bahsediyorsun?"
"Yüzüme vurmasana! Evet o!"
"Tamam sinirlenme. Eee, devam et."
"Geçen gün benden ders notlarını istedi, halbuki okula gelmediği gün yoktu. Neden istedi bilmiyordum. Yine de verdim. Ve tahmin et, o sence ne yaptı?"
"?"
"Gitti o ders notlarını Lalisa'ya verdi!"
"Oo bu kötüymüş."
"Hem de fazlasıyla!"
"Sevmeyi bırakamaz mısın?"
"Dediğin kadar kolay değil. Sen sadece 'etkilendiğin' biri için bu haldeysen, ben sırılsıklam aşık olduğum çocuğu nasıl sevmeyi bırakabilirim?"
"Haklısın tabi."
Yerim sohbetin devamını getiremeden kapı çaldı. Jennie kapıya bakmak için ayaklandı, Yerim de peşinden gelmişti.
Kapıyı açtılar ve Lalisa anında içeri girdi. Yerim yüzündeki garip ifadeyle Lalisa'ya bakıyordu, Lalisa ise Yerim'i gördüğü için şaşırmamıştı.
_______
Kaç gündür taslakta duruyordu. Birkaç cümle daha yazıp yayınlayayım dedim. En geç birkaç gün içinde okuyanlar için 'I'm OK!' için de bölüm gelir.Kendinize iyi bakın🎈🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR?! |yoonnie✔️
Фанфикyungxxd: demek zor oynuyorsun ama bilmediğin bir şey var zorlara karşı zaafım var.... |yoonnie