3.3

2.1K 158 27
                                    

Ortamda garip bir sessizlik hakimdi. Jennie bir Yerim'e, bir Lalisa'ya bakıyordu. Lalisa, aralarındaki gergin ortamı dağıtmaya çalışarak bir şeyler geveledi. Ama pek başarılı olduğu söylenemezdi.

"Eee, daha daha nasılsınız?!"

"..."

"..."

"...Kabul, saçmaydı."

"Eıı, hadi film izleyelim!"

"Jennie, çok klasiksin be kızım. Azıcık farklı fikirler bul."

"Ne dememi bekliyorsun Lisa?! Bilmem farkına mısın ama buradaki gergin ortamı yaratan sensin!"

"Ben mi?! Şimdi böyle mi oldu Bayan Kim?!"

"Evet. Sen gelmeden önce biz Yerim'le gayet de güzel dertleşiyorduk! Sen geldikten sonra kız dut yemiş bülbüle döndü!"

"Hey, kızlar şu an gerçekten saçmalıyorsunuz! Jennie, Lisa'yla aranızı bozmak geekten istemem. Ben gideyim."

"Git tabi, git! Anca kaç sen, tek yaptığın iş bu çünkü."

"Kendine gel Lalisa, şu an saçma sapan bi konu yüzünden kavga ediyoruz ve Yerim de bu aptalca şey yüzünden evden gitmeyecek!"

"Tek derdi kaçmak olan bir insana evde kalması gerektiğini mi söylüyorsun Jennie?! Bazen Joohyun'un haklı olduğunu düşünüyorum, güvenilir biri değilsin."

Jennie suratına en ağırından bir tokat yemiş gibi hissediyordu, dostundan bu lafları işitmek çok ağrına gitmişti. Ağzından çıkabilecek laflardan korkuyordu.

"Çık dışarı..."

"?"

"Lalisa Manoban, evimi derhal terk et!"

Lalisa adımlarını kapıya yöneltti, tek bir kelime bile demeden kapıyı çarpıp çıktı.

ZOR?! |yoonnie✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin