2.6

2.9K 180 84
                                    

Kafenin önüne geldiklerinde Yoongi hemen arabadan çıktı ve Jennie'nin kapısını açtı. Jennie yavaşça arabadan indi ve Yoongi'yle beraber kafenin kapısından içeri girdiler.

Çok hoş bir mekandı. Cam kapıyı açtılar ve içeri geçtiler. Tam köşede bir masaya geçtiler ve oturdular.

"Beğendin mi?"

"Bayıldım. Gerçekten çok güzel bir yer."

"Evet, öyle."

Kısa, aynı zamanda garip bir sessizlik oldu aralarında. Bu Yoongi'nin çok da umurunda değildi, ama Jennie onun aksine oldukça gergin görünüyordu. Sabah yaşananlar kafasından uçup gitmiş gibiydi. Sadece aklında tek bir soru vardı: Ya benden hoşlanmazsa?

Mesaj yazmak bile bu kadar zor olmamıştı Jennie için. Yüz yüze konuşmak onu fazlasıyla geriyordu, Yoongi'nin umursamaz tavırları da...

Bu gergin hava Jennie'nin telefonuna gelen bildirim sesiyle biraz olsun dağılmıştı. Yoongi'nin bakışları Jennie'yi -telefonunu- bulmuştu. Jennie ise mesajı yazan kişiye sarılmak istiyordu.

lalalisa_m: kızım nerdesin sen?!

hani bugün sinemaya gitcektik

sakın bana unuttuğunu söyleme

İLK GÖRDÜĞÜM YERDE YOLARIM SENİ!!

Artarda gelen mesajlarla biraz korkmuştu. Lisa haklıydı, bugün sinema için sözleşmişlerdi ama Yoongi onun aklına girince diğer her şey kafasından uçup gitmişti. Lisa Yoongi'yle buluştuğunu duysa belki onu affederdi ama söz konusu boşa giden iki bilet olunca Lisa pek de anlayışlı bir insan olmuyordu.

"Bir sorun mu var?!"

"H-Hayır yok. Bir indirim mesajı geldi de."

"Kaç tane?"

Alayla söylediği cümle karşısında Jennie kendini aciz hissetmişti. Bu duyguyu daha önce de birçok kez tatmıştı ama Yoongi söyleyince kalbi daha kötü oluyordu. Sadece etkilendiği bir insan için bu kadar duygu onun için fazlaydı.

~~~

Sonunda kafeden ayrıldıklarında Yoongi hemen çocuklara mesaj attı ve kendisinin evinde buluşmak istediğini söyledi. Cevap vermelerini beklememişti çünkü zorla da olsa kabul edeceklerdi, biliyordu.

Arabasına bindiğinde meraklı gözlerle ona bakan kızı farketti. Evet, onu önemsemiyordu. Sadece basit bir iddia kazanmak için duygularıyla da oynamış olabilirdi, hatta bu oyunu devam ettiriyor da olabilirdi, ama pişman mıydı? Hayır!

Arabanın camını indirdi ve aşağılayıcı bir ses tonuyla genç kıza seslendi.

"Sen kendin eve gidebilirsin diye tahmin ediyorum."

"Hm hm, giderim."

Kızın sesindeki kırgınlık gayet net bir şekilde anlaşılıyordu ama Yoongi her zamanki gibi onu umursamamıştı.

Camı kapattığı gibi gaza yüklendi. Genç kız ardından bakakalmıştı.

Kararan bulutlar yağmurun her an yağabileceğinin habercisiydi ve öyle de olmuştu. Yüksek sesli bir gök gürültüsünün peşinden yağmur damlaları kaldırım taşlarıyla buluşmaya başlamıştı. Genç oğlanın ise ardında bıraktığı kızın o incecik gömlekle üşüyüp hastalanması umuruna bile değildi.

~~~

jennierubyjane: lisa

lalalisa_m: ?

jennierubyjane: evinin önündeki parktayım

gelsene

lalalisa_m: ne işin var kızım orda

mutfak tezgahından üzerine su dolu bardak düşürülmüş fayans gibi her yer

git evine zıbar

jennierubyjane: galiba kullanılıyorum
(Bu mesajı sildiniz)

jennierubyjane: biraz dolaşmak istemiştim

yoongi'yle buluşmuştuk

lalalisa_m: demek o yüzden beni ektin

VE İKİ BİLET BOŞA GİTTİ

hala sana sinirliyim

dua et ki kardeşim gibisin yoksa şu an bitmiştin

*jennierubyjane çevrimdışı*

Bu bölüm de böyleydi. Sizce;

Jennie'ye üzülmeli miyiz?

Yoongi'nin girdiği iddiayı Jennie farketti mi?

Kendinize iyi bakın🎈👋

ZOR?! |yoonnie✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin