2.9

2.5K 153 36
                                    

Tae'nin itirafından sonra Yoongi'nin sözleri boğazında düğümlenmişti. Sadece onlara iddiayı kazandığını söylemişti ve o gün başka bir şey söylediğini hatırlamıyordu.

Aklında hâlâ bazı sorular vardı, aklının derinliklerinde. Madem iddiayı kazandı, neden Jennie'yle görüşmeyi kesmemişti?
Oysaki sadece sosyal medya üzerinden bir konuşma başlatsa kazanmış sayılıyordu, neden onunla buluşmuştu ki?

Yoongi kendine bile cevap veremediği bu sorular karşısında sinirliydi. Planında onu sevmek gibi bir şey yoktu.

Jennie normalde de çok göz önünde olan biri değildi, diğer kızlar gibi çıkma teklifi almamıştı, daha önce hiç erkeklerle takılmamıştı. Eve kapanıp kitap okuyan ve müzik dinleyen bir tipti sadece. Ama buna rağmen okul içinde adı "inek, asosyal arıza" gibi zorlama isimlerdi.

İnek olacak kadar çalışkan değildi, şu ana kadar hiçbir probleme de sebep olmamıştı. Sadece asosyaldi.

~~~

Lisa her hafta yaptıkları "film gecesi" için Jennie'yi bekliyordu. Ama geç kalmıştı. Her hafta, aynı gün, 9'dan önce orada olan Jennie şu an saat 9:43 olmasına rağmen hâlâ evde değildi.

Lisa meraklanmıştı. Telefonunun kilidini açtı ve rehbere girip neredeyse her gün aradığı ismin üzerine bastı, Jendukie<3

Telefon bir süre çaldı ama açan olmadı. Lisa bir kere daha şansını denedi, bir kere daha ve bir kere daha...

Tam pes etmişti ki kapı çaldı. Bir umutla kapıya yöneldi. Kulpu çevirip kapıyı araladığında ise yüzündeki hayal kırıklığı kesinlikle görülmeye değerdi.

Seulgi tam karşısında duruyordu. O da Lisa'yla beraber Jennie'yi seven sayılı kişiler arasındaydı.

"Jennie'nin gelmediğini duydum. Ben de 'film gecesi' boş geçmesin diye geldim."

Lisa sadece boş boş bakmakla yetinmişti.

"Eee, beni içeri almayacak mısın?"

Lisa derin bir iç çekerek kenara çekildi ve Seulgi'nin geçmesi için yer açtı.

~~~

Seulgi saatler süren film arayışının ardından eline bir korku filmi aldı ve bağırdı.

"İşte bu!!"

Lisa neredeyse korkudan elindeki kaseyi düşürecekti, iki paket cipsle beraber.

Seulgi filmi ayarladı ve sanki kendi evindeymiş gibi koltuğa kuruldu, cipsi de Lisa'nın elinden aldı ve yemeye başladı.

"Eee, şu Gguk var ya, ona ilgili misin?"

"Ne saçmalıyorsun?!"

"Onun sana olan ilgisi görülmeye değer, Lali.
Ve sen bunu görmüyorsan gerçekten körsün."

"Evet. Görüyorum. Ama görmek istemiyorum."

"Neden?! Gül gibi çocuk sana bakmış, sen onu geri mi tepiyorsun?! Cidden salaksın."

"Bak durduk yere neden bu konuyu açtın bilm-"

"Bak Yeri....onu seviyor tamam mı? Yani eğer bir ihtimal varsa ve onu sevmiyorsan....yani... Off, ne saçmalıyorum ben?!"

"Bak, Yeri'nin Jeongguk'u sevdiğinden düne kadar haberim yoktu ve konuşmalarımız arasında onu övmüş olabilirim, bu Yeri'nin canını da yakmış olabilir ama benim elimden bir şey gelmez. Her şey Jeongguk'ta bitiyor."

"Anlıyorum."

Seulgi'nin yüzü düşmüştü. Kardeşi gibi gördüğü insanın duygularının karşılıksız kalması moralini bozuyordu ama Lalisa da onun bir nevi kardeşiydi.

Çok geçmeden film başladı ve ikisinin arasındaki gerginlik biraz olsun kapandı.

Lisa'nın aklı Jennie'deydi ama şu anlık elinden bir şey gelmezdi, eğer henüz ölmediyse yarın okula elbet ki gelecekti.

________
449 kelime...

Kendimi aştığımı hissediyorum.

Umarım beğenerek okursunuz.

Ve sizce;

Seulgi'nin hikayeye dahil olması iyi mi oldu, kötü mü?

Jennie'ye ne olmuş olabilir?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Kendinize iyi bakın, hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle...👋🎈

ZOR?! |yoonnie✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin