4.2

1.8K 138 53
                                    

Evi filmden gelen gerilim müziği doldururken Lisa battaniyeyi kafasına çekti.

"Şu kızı asla anlamıyorum! Ses duydun, tamam; ama gitme işte!"

Seulgi'nin isyanına karşılık Jennie sadece kafa sallamakla yetindi. Filmdeki kızın başına bir şey gelecekti ve o bunu daha filmin başında hissetmişti, fazla cesurca davranıyordu çünkü.

Lisa önündeki kasenin içindeki cipslerden bir tane daha alıp ağzına attı, bir tane daha ve bir tane daha.
Ortamdaki gerilim arttıkça o da ağzına cips atmaya devam ediyordu.

Kız ayağından tutulup aniden boşluğa sürüklenince Lisa'nın kucağına aldığı cips kasesindeki cipsler, Lisa'nın korkuyla zıplaması üzerine etrafa saçılmıştı.
Jennie, sadece Lisa'ya yandan bir bakış attı; şu anda evinin kirlenmesini umursayacak durumda değildi.

"Al işte, ben demiştim! Geberdi gitti en sonunda!"

Seulgi isyanlarına devam ederken kapı zili duyuldu. Herkes susup kafasını kapıya çevirdi.

Jennie kumadayı alıp filmi durdurdu.
Kapının önündeki her kimse zili ısrarla çalmaya devam ediyordu. Bu da kızları korkutmuştu.

"Jennieeeğğ! Aç şu kapıyı!"

Dışarıdan gelen tanıdık sesle kızlar arasında garip bir bakışma oldu.
Yoongi'nin evinin önünde ne işi vardı?!

Jennie şok içinde kafasını kapıya çevirdi.
Açıp açmamakta kararsız kalmıştı. Açmak istemiyordu ama içten içe de ne diyeceğini ya da neden geldiğini merak ediyordu.

Uzun bir düşünme süresinin ardından kilidi açtı ve kapı kolunu indirdi.
Kapıyı açmasıyla dılarıda bekleyen Yoongi'nin Jennie'nin üstüne yığılması bir oldu.
Alkol kokuyordu, içmişti ve körkütük sarhoş olmuştu.

"Jennieeeğ! Benden nefret miğ ediyorsunn?!"

Jennie ne diyeceğini bilmiyordu. Bir üstünden kalkmış ayakta durmaya çalışan Yoongi'ye, bir de kızlara bakıyordu.

Seulgi, yüzünde anlamlandırılamayan bir sırıtışla Yoongi ve Jennie'ye bakıyordu.
Lisa ise onun aksine şok olmuştu. Sarhoş olup bir kızın kapısına dayanmak mı? Şu kısacık süre zarfında tanıdığı kadarıyla, bu Yoongi'nin yapacağı en son şey bile değildi.

"Jennieeeğ! Bana cevap veeğr!"

"B-Ben bilmiyorum."

"Ben özür dileriğm! Ben çok aptalıım, gerizekağlının tekiyim beğn! Bi' boka yaramıyoruum. Ben iğrençç bir insanım! Hatta dur, ben insan bile değiliim!"

"Yoongi bak, şu an sağlıklı düşünemiyorsun -zaten normalde de sağlıklı düşünemiyorsun ama-, ben sana kahve yapayım, içeri geç. Kahveni iç, sonra git. Tamam mı?"

"Ben kahve istemiyorum! Ben seni istiyorum, senden özür dilemek istiyorum, beni affetmeni istiyorum! Benden nefret etme Jennieeğ!"

Jennie derin bir iç çekti. Kendisine söylediği şeyler açıkçası hoşuna gitmişti. Kapısına onu affetmesi için dayanması, ondan özür dilemesi hoşuna gitmişti. Ama bunları yaparken ayık değildi, kafası güzeldi ve ertesi gün hiçbir şey hatırlamayacaktı belki de.

"Jennieeeğ! Ben seni s-"

"Yoongi!!"

Jennie'nin ani çığlığı üzerine yaklaşık on dakikadır filmizler gibi ikisini izleyen Lisa ve Seulgi, yanlarına fırlamıştı.

"Eığğğ!"

"İğrençsin Yoongi!"

"Aah ağlamak istiyorum! Lavabo şu tarafta!"

~~~

Jennie koltuğa kendini attı, rahatlamaya ihtiyacı vardı. Yoongi'nin kapısına dayanması, üstüne de beyaz halısın üstüne kusması gerçekten ağır gelmişti.

İçeriye Yoongi girince tüm bakışlar onu bulmuştu. Üstü başı dağılmış, saçları birbirine girmişti ve gözleri sulanmıştı.

Jennie deri bir iç çekti. Şu an ne yapması gerektiğini bilmiyordu.

Yoongi hâlâ tam olarak kendine gelmiş gözükmüyordu. Jennie elinde bir kupa kahveyle oturma odasına girdi.
Kahveyi Yoongi'ye verdi ve karşısındaki koltuğa oturdu.

"Daha iyi misin?"

"Hm hm."

"Neden geldin?"

"Sana söyledim, beni affetmeni istiyorum."

Jennie istemsizce güldü.
Her ne kadar aptal olsa da, şerefsiz olsa da güldü. Dağılmış mavi saçları ve kızarmış burnuyla -inkar etmek istese de- tatlı duruyordu.

"Affettiğimi söylersem gidecek misin?"

"Hayır."

Jennie gözlerini devirdi.

"Sana daha önce benimle muhattap olmamanı söylemiştim. Şimdi gelmen hiçbir şeyi değiştirmeyecek."

"Bir şeyin değişmeyeceğini biliyorum zateen. Sen Tae'yi seviyorsun, benim yüzüme bakman bile şaşırtıcı doğrusu."

"O zaman?"

Yoongi boş bakışlarını Jennie'ye dikti ve ayağa kalktı.
Hâlâ düzgünce ayakta duramıyordu. Savsak adımlarla kapıya ilerledi ve evden çıktı.

Jennie sadece arkasından bakmakla yetindi, Yoongi ise Jennie'nin görüş açısından çıkmadan önce kendi kendine mırıldandı.

"Neden senden hoşlandığımı hissediyorum?.."

____________
Bu bölüm de böyleydi.

Görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın.

Sizi seviyorum💜🤍

Kendinize iyi bakın🎈🎈

ZOR?! |yoonnie✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin