Jennie kantinde çikolatalı sütünü yudumlarken bir yandan da kitap okuyordu.
Kitabına kendini fazla kaptırdığı zamanlardan birinde karşı masadan bir kahkaha yükselmişti.Konuştukları konuya kendilerini çok kaptıran gruba baktı; gördüğü her yüz tanıdıktı, Min Yoongi, Jeon Jeongguk, Park Jimin, Kim Namjoon, Jung Hoseok, Kim Seokjin, Park Chaeyoung, Chou Tzuyu, Son Seungwan, Kim Yewon, daha önce görmediği ama adının Taehyung olduğunu tahmin ettiği çocuk ve Lalisa Manoban...
Dışa doğru nefesini üfledi. Kitabına geri döndü. Aradan beş dakika bile geçmeden yeniden bir kahkaha yükselmişti.
Jennie yeniden boş gözlerle o gruba baktı.
Bu kahkahalara daha fazla katlanamayacağını anlayınca çikolatalı sütünü de alıp kantinden ayrıldı.Kütüphanede boş bir masa bulup oraya oturdu, çikolatalı sütünün pipetini ağzına götürürken kitabını okumaya dönmüştü.
Burada onu salakça kahkahasıyla rahatsız edecek itici bir grup olduğunu düşünmüyordu.Taehyung, Jennie'nin boş bir masaya oturduğunu görünce kendisi de
yakınındaki başka bir masaya geçti; onu izlemeye başladı.
Aklındaki düşünceleri toparlamaya çalışıyordu. Yanına gidip konuşmak istiyordu ama düşünceleri birbirine girmişken bu çok zordu.Jennie masumca çikolatalı
sütünü yudumlamaya devam ederken, kendisine doğru yaklaşan Taehyung'dan habersizdi; Taehyung ise kendisini bir köşeden izleyen Yoongi, peşinden sürüklediği Jeongguk ve onların da
peşinden gelen Lalisa'dan habersizdi."Selam!"
Jennie aniden karşısındaki sandalyeden gelen sesle irkilmişti. Kafasını kaldırınca
kare gülümsemesiyle ona tatlı tatlı bakan bir Taehyung'la karşılaştı.
Onun kare gülümsemesi, Jennie'yi de gülümsetmişti."Selam.."
"Nasılsın?"
"İyiyim, yani sayılır.."
"N'oldu? Birine anlatmak seni rahatlatacaksa seni dinlerim."
"Senin de canını sıkmak istemiyorum."
"Sorun değil, sıkılmam. İnsanlar kendini dinleyecek birilerine ihtiyaç duyarlar."
"Şu ana kadar hiç ihtiyaç duymadım."
"Belki de o ihtiyaç şu ana kadar hemen yanındaydı, ama şu an
yok?""..."
"Yanılmıyorum değil mi?"
"Maalesef yanılmıyorsun."
Tae, Jennie'nin ellerini güven verircesine tuttu.
Sevdiği kızın bir sıkıntısı vardı ve o, bunu bilmek istiyordu."Hadi anlat.."
"Peki...Lalisa, biliyorsun benim arkadaşım..dı. Yani iki gün önceye kadar."
"Lisa'yla kavga mı ettiniz?"
"Biraz öyle oldu."
"Saçma bir şey olduğuna eminim."
"Konu yeterince saçma! Ama bana söylediği sözler..çok canımı yaktı, onu tanıyamadım."
Jennie, içine oturan garip duygu yüzünden susmak zorunda kalmıştı.
Taehyung, Jennie'nin ellerini daha sıkı tuttu, sevdiği kızın kendisine güvenmesini istiyordu."Anlat Jennie, tam olarak ne oldu?"
"İşte iki gün önce, Yerim dertleşmek için bana geldi. Biraz konuştuk, vakit geçirdik. Yaklaşık yarım saat sonra eve Lisa geldi.
Yerim'le onun arasında saçma bir gerginlik var, bunu o ortamdaki herkes biliyordu. İşte-""Bu gerginliğin sebebi ne?"
"Jeongguk, Lisa'dan hoşlanıyor; Yerim de Jeongguk'tan.."
"Klasik muhabbetlerden diyorsun?"
"Evet."
"Her neyse, devam et."
"İşte, Lisa da ortamdaki gerginliği atmak adına bir şey söyledi sonra aramızda aptalca bi' diyalog
geçti. Birbirimizin kalbini fazlasıyla kırdık.
En sonunda da ona evimden gitmesini söyledim.
Şimdi de görüyorum ki sizin gruba dahil olmuş, beni bu kadar çabuk silip attığına inanamıyorum!""Aslında o gruba katılmadı. Bugün fazla yalnız ve üzgün görünüyordu. Chaeyoung da onu yalnız kalmasın diye yanımıza getirdi."
"Hm.."
Tae, kızın sıkıntısının gitmediğini anlamıştı. Ortam yine gerilmişti ve o, bu ortamdaki havadan en az Jennie kadar rahatsızdı.
~~~
"Bunca zaman neredeydin?"
Son yarım saattir Chaeyoung aynı şeyi soruyordu ve Taehyung artık bunaldığını hissediyordu.
"Özel hayatıma karışılmasından rahatsızlık duyduğumu söylediğimi hatırlıyorum, Roseanne."
Chaeyoung sadece göz devirdi, verecek bir cevabı yoktu.
"Neden o ezik kızla takıldığını saklıyorsun Tae?"
Yoongi'nin lafı üzerine tüm gözler ona dönmüştü. Tae ise hiç olmadığı sinirliydi, nasıl bilmiş olabileceğini düşünüyordu.
"Ne saçmalıyorsun?.."
"Bir şey saçmaladığım yok. O ezik kızın yanındaydın.
Bunu sadece ben değil, Gguk ve Lisa da gördü."Jeongguk'la Lisa, onaylar mırıltılar çıkardılar.
Lisa, Yoongi'nin arkadaşına 'Ezik!' demesinden hoşlanmamıştı; Jennie'yle her ne kadar kavga etmiş olsalar da o,
arkadaşıydı."O ezik kim ya?"
"Cidden, anlamadınız mı?"
"Hayır.."
"O kim?!"
"Gençler, bir soru sorduk!"
"Jennie.. O ezik, Jennie."
___________
Uzun bir ara ve zorluklara rağmen uzun bir bölüm yazmaya çalıştım.Umarım beğenirsiniz.
Dileklerinizin gerçek olması dileğiyle,
Hoşçakalın🎈🎈👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR?! |yoonnie✔️
Fanfictionyungxxd: demek zor oynuyorsun ama bilmediğin bir şey var zorlara karşı zaafım var.... |yoonnie