6. Αυτή Είναι Μόνο Η Αρχη

62 15 16
                                    

Μπήκα στην τάξη και ναι δυστυχώς ο Τάιλερ  δεν έκανε καθόλου πλάκα, ήμασταν στην ίδια τάξη.

Με κοίταξε και μου έκανε νόημα να καθησω μαζί του εγωω τον αγνόησα γυρίζοντας προς την Μαγια η οποια φαίνεται  πως είχε βρει ήδη με ποιον θα καθόταν την φετινή σχολική χρονιά. Βέβαια με τον μεγάλο έρωτα της τον Τζεισον.

Στριφογυρισα τα μάτια μου και έκατσα δίπλα στον Τάιλερ ο οποίος χαμογελούσε σαν βλαμμένος.

-Εύχομαι να ξανά γίνει το χθεσινό. " είπε ο Τέιλορ κοιτοντας με πονηρά.
-Εγώ ελπίζω πως όχι." του είπα με δολοφονικό βλεμμα"
-Γιατί Αλι δεν πέρασες ωραία χθες;" είπε με κουταβισιο βλέμμα αλλά οχι δεν τον λυπήθηκα.
-Απλά βγήκαμε γιατί δεν είχα άλλη επιλογή θα μπαστακωνοσουν εκεί μέχρι να σχολασω εντάξει; Τώρα σε παρακαλώ άσε με να προσέξω στο μάθημα.
- Μα δεν έχει έρθει καν ο καθηγητής Αλι.
-Ε-εντάξει θα έρθει άσε με τώρα.
-Καλά εγώ θα συνεχίσω να προσπαθώ να ξέρεις, δεν το βάζω εύκολα κάτω."είπε και χτύπησε την γροθιά του στο θρανίο.
-Καλως, απλά πρέπει να προσπαθήσεις πολύ." του είπα με χαμόγελο νίκης.
-Ω δεν με ξέρεις καλά. Παίρνω ό,τι θελω. Πάντα. " ειπε και χαμογέλασε πονηρά.

Οκευ ωραίο χαμόγελο είχε και ωραίο παιδί.

ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΦΩΝΟΎΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΗΝ ΦΆΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΊΤΣΑ.
[...]

Είχαμε γυμναστική αυτή την ώρα οπότε πήγα στα αποδυτήρια να αλλάξω τα ρούχα μου και αφού άλλαξα πήγα στην αίθουσα μπάσκετ αφού εκεί κάναμε γυμναστική.

Ο Τάιλερ ήταν ήδη εκεί και προσπάθησα πολύ αν μην τον κοιτάξω αλλά το έκανα αφού με κοίταγε αρκετά επίμονα. Όταν οι ματιές μας συναντήθηκαν μου χαμογέλασε και εγώ στριφογυρισα τα μάτια μου και πήγα να πάρω μια μπάλα αφου είχαν όλοι πάρει μια.

-Λοιπόν παιδιά σήμερα θα παίξουμε μπάσκετ αγόρια-κορίτσια." είπε η κυρία Παπαδόπουλου, η γυμνάστρια και έτσι εμείς αρχίσαμε να παίζουμε μπάσκετ με τα αγόρια.

Ο Τάιλερ ήταν πολύ καλός στο μπάσκετ. Είχε βάλει αρκετά καλάθια όπως και εγώ.

Η Μαγια μου έδωσε την μπάλα και εγώ πήγα να σουτάρω αλλά ο Τέιλορ άρχισε να με μαρκάρει πολύ ώστε να μην το βάλω.

-Δεν πρόκειται να σε αφήσω να το βάλεις. "ψιθύρισε και με μια κίνηση με έσπρωξε με αποτέλεσμα να πέσω κάτω και μου πήρε την μπάλα από τα χέρια, σούταρε και έβαλε καλαθι.

-Τι κάνεις ρε ηλιθιε, θα με σκοτώσεις." άρχισα να του φωναζω πολύ δυνατά και πήγα να τον χτυπήσω στο στήθος αλλά έπιασε τους καρπούς μου. Τον εσπρωξα και πέσαμε και οι δύο κάτω εγώ βρισκόμουν από πάνω του και προσπαθούσα να απελευθερώσω τα χέρια μου από το γερό κράτημα του αλλά δεν τα κατάφερα.

-Ασε με βλαμμενε. "είπα και άρχισα να κουνιέμαι πάνω του σαν μανιακή αλλά δεν μου άφηνε τα χέρια.
-Αλι, νομίζω δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να κουνιέσαι έτσι πάνω μου. Δεν νομίζεις;" είπε και κοίταξε πιο κάτω.
-ΙΙΙΙ ΆΣΕ ΜΕ ΑΝΏΜΑΛΕ. " άρχισα να φωνάζω και αυτός γέλαγε σαν ηλιθιος αλλα επιτέλους η Παπαδόπουλου ξύπνησε και άρχισε να μας φωνάζει.

-Πάτε καλά αα τι κάνετε στο μάθημα μου, έδω δεν διδάσκουμε σεξουαλικη αγωγή. Δεσποινίς Δημητρίου σηκώθηκε πάνω από τον Χευνες αλλιώς θα πάρετε αποβολή και οι δύο.
-Μα κυρ-" πήγα να πω αλλά η Παπαδόπουλου έγινε ακόμα πιο έξαλλη.
-Δεν θέλω να ακούσω τίποτα σήκω τώρα μην πάτε στον διευθυντή. Έλα παναγια, μου τι ορμές έχουν οι έφηβοι." είπε και σταυροκωπηθηκε

Εγώ σηκώθηκα από τον βλαμμένο και αυτός με κοίταξε πονηρά, ήρθε κοντά στο αυτί μου και μου ψιθύρισε.
-Αυτή είναι μόνο η αρχή."

______________________________________

Εσύ ναι εσένα λέω που διαβάζεις το βιβλίο χωρίς να αφήνεις σχόλιο σε βλέπω😂. Σταμάτα να ντρέπεσαι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος.

Θελω να σχολιάζετε και να μου λέτε τι σας αρέσει και τι όχι ώστε να το βελτιώνω η γνώμη σας είναι πολύ σημαντική.

Αν και ξέρω πως αυτοί που το διαβάζουν το βιβλίο είναι πολύ λίγοι πραγματικά θα με βοηθησει να σχολιάζεται. ❤️

Pizza? Where stories live. Discover now