7. Ποσό Ήπιες;

58 13 17
                                    

Αφου τελείωσε και η τελευταία ώρα έφυγα με την Μαγια και πήγαμε στα σταρμπακς όπου συνηθίζουμε να πίνουμε τον καφέ μας και να κουτσομπολευουμε ό,τι κινείται.

[...]

Πήραμε τους καφέδες μας και καθησαμε στο τραπέζι που καθόμασταν πάντα.

-Καλά μιλάμε ο τύπος δεν παίζεται έτσι; Μα καλά να σε χτυπήσει έτσι στο μπάσκετ;
Αλλά μπορώ να παραδεχτώ πως είναι κούκλος." είπε η Μαγια
-Εμ ναι εντάξει. Έχω δει και ποιο ωραίους. Σιγά." είπα κάπως αμήχανα.
-Ναι καλά ό,τι πεις. " είπε και εγώ στριφογυρισα τα μάτια μου.

-Πω πω τι ήταν αυτό που φορούσε η Τζέιν σήμερα. Τι τσόκαρο θεέ μου. Δεν καταλαβαίνει ότι στο σχολείο δεν ερχόμαστε με τα εσώρουχα μας; Τζιζους τι χαζογκομενα." είπε η Μαγια.
-Πως γινεται αυτή να αρέσει στα αγόρια; απάντησα νευριασμενα.
-Σχετικά με αυτό. Σήμερα μετά το σχολείο έφυγε με τον Τάιλερ και νομίζω ότι θα πήγαιναν σπίτι του. Έτσι άκουσα, δεν ξέρω. Θα την πηδηξει και θα καταλάβει τι είναι, είμαι σίγουρη.
-ΤΙ; ΤΟΝ ΤΆΙΛΕΡ; Εννοώ εντάξει το μου το λες, δεν μου κάνει εντύπωση, την έχουν πάρει όλα τα αγόρια."

Θα την σκοτώσω.

-Κατά τα άλλα δεν σε ένοιαζε εσένα. Σιγά την γκομενα ιού." Τελος πάντων . Σήμερα κάνει πάρτι ο Λουκάς από την 3η λυκείου και μου είπε να πάμε. Εννοείται πως θα πάμε δεν το χάνουμε αυτό." είπε ενθουσίασμενη η Μάγια.
-Δουλεύω σήμερα, μπορούμε όμως να πάμε κατά τις 12 που θα έχω σχολιάσει." της είπα.
-Τέλεια. Στις 12.30 θα είμαι σπίτι σου να πάμε με το αυτοκίνητο μου. Θα περάσουμε τέλεια.

[...]

Σχόλασα από την δουλειά και πήγα σπίτι να κάνω μπανιο και να ετοιμαστώ. Έβαλα ένα κόκκινο τοπ και μαι μαύρη φουστακαι από κάτω τα χαμηλά μου τακούνια για να μη με χτυπήσουν. Έβαλα τις καφέ διακριτικές σκιές μου και ένα κόκκινο κραγιόν.

Μετά από λίγο ήρθε η Μαγια και με πήρε με το αυτοκίνητο.
-Ουυ κούκλα είσαι κολλητή. "είπε η Μαγια
-Μη μου λες τέτοια κοκκινίζω." είπα και γέλασα.

[...]

Φτάσαμε στο σπίτι του Λούκας. Το σπίτι του ήταν γεμάτο εφήβους που οι ορμόνες ξεχειλιζαν από παντου.

Εκεί είδαμε τον Τζεισον και η Μαγια με παράτησε για να πάει να τον χαιρετίσει και έτσι εγώ κατευθύνθηκα προς τον πάγκο με τα ποτά.

Έβαλα σε ένα ποτήρι βότκα και λίγο χυμό βύσσινο. Και ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου να με γυρνάει.

Pizza? Where stories live. Discover now