*Νέο σναπ*
Φυσικά και ήταν ο βλαμμένος και φυσικά θα μου εσπαγε τα νεύρα.
-ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΠΊΣΩ. ΤΑΙΛΕΕΕΡ. ΑΎΡΙΟ ΦΕΡΤΟΝ.-Μου είπε πως μαζί μου περνάει καλύτερα από ότι με εσένα.
-ΑΥΤΟ ΨΈΜΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΡΚΟΥΔΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΈΛΕΓΕ ΚΆΤΙ ΤΕΤΟΙΟΝ ΦΕΡΤΟΝ ΠΊΣΩ.
-Μπα λέω να τον κρατήσω λίγο ακόμη. Μυρίζει σαν το άρωμα σουυ.
ΌΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΊΠΕ ΑΥΤΟ. ΌΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΊΠΕ ΑΥΤΌ ΟΜΓ ΘΈΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΟΥ.
ΣΥΝΕΛΘΕ ΑΛΙΣΟΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΗΛΙΘΙΑ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΙΚΆ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ, ΔΕΝ ΘΕΣ.
-Ξέρεις κάτι κράτα τον. Δεν με νοιάζει καθόλου. Καληνύχτα βλαμμενε.
-Καληνύχτα Αλι, θα τα πούμε αύριο στο σχολείο. 😏
Γκρρρ τι βλακας.
[...]
-Αλιι. Αλιιιι. ΑΛΙΙΙΙ
-ΤΙ, ΤΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ.
-Σήκω αγάπη μου να φας πρωινό για να πας στο σχολείο θα αργήσεις.
-Ω Έλα τώρα γιαγιά άσε με να κοιμηθώ άλλο λιγο' απάντησα γυρνοντας πλευρό.
-Σηκω πάνω μην κάνεις λες και εισια ακόμη πέντε χρόνων' γύρισα και την κοίταξα.
-Ω Έλα τώρα τι έχετε πάθει όλοι και με λέτε πενταχρονο. Ξέρετε κάτι; μακάρι να ήμουν πέντε χρονων θα έτρωγα όλη μέρα και δεν θα έκανα τίποτα. Ούτε καν να πάω τουαλετα για να κατουρησω δνε θα χρειαζόταν, θα τα έκανα στην πάνα μου εντάξει;
Η γιαγιά μου με κοίταξε λες και ήμουν καμία τρελή αλλά σταμάτησε να ασχολείται καξ κατέβηκε και αυτή.
Πφφδ
Κατέβηκα τις σκάλες και έφαγα το πρωινό μου. Έφτιαξα την τσάντα μου ντύθηκα και πήγα να πάρω την Μαγια για να πάμε μαζί σχολείο.
Έφτασα έξω από το σπίτι της και αυτή με περίμενε ήδη έξω από το σπίτι της.
-Καλημέρα κολλητη
-Φτιάξε καφέ να στα πω.
-Μα πως να φτιάξω καφέ είμαστε στο αυτοκίνητο. Πάλι έπεσες από τις σκάλες; τι σου έχω πει να προσέχεις;
-Ω Έλα τώρα τρόπος του λέγειν έχω εξελίξεις με τον Τάιλερ.
Της εξήγησα όλα όσα έγιναν το σαββατοκύριακα μέχρι που φτάσαμε σχολείο.
[...]
Καθησαμε στα θρανια μας.
-Καλημέρα παιδιά' είπε ο κύριος Σμιθ' Λοιπόν σήμερα έχουμε ένα νέο μαθητή μαζί μας. Παιδί μου συστησου στα παιδιά της τάξης σου.
Όλα τα παιδιά γύρισαν να κοιτάξουν τον καινούριο μαθητή, το ίδιο και εγώ. Ωχ οχι
-Εμ γειά σας με λένε Ζακ Μίλερ.
Ο Τάιλερ δεν είχε γυρίσει να τον κοιτάξει μέχρι που άκουσε το όνομα του.
Ελπίζω να βγάλω την φετινή σχολική χρονιά, αν και μετά από αυτό, δεν το νομίζω.
YOU ARE READING
Pizza?
Teen FictionΕμ τι φάση; δεν έχω παραγγείλει καν πίτσα φύγε τώρα. -Εμένα εδώ μου είπαν να ερ-" είπα και αυτός μου έκλεισε την πόρτα στην μούρη. Άρχισα να εκνευρίζομαι. Τι θράσος θεέ μου.