14.

26 5 36
                                    

ΓΕΙΆ ΣΑΣ ΖΟΥΖΟΎΝΙΑ ❤️

Ναι όπως είδατε στο προηγούμενο παρτ ήρθε ήρθε στο σχολείο ο Ζακ. Είμαι πολύ σίγουρη ότι θα γίνουν κολλητοί με τον ΤΑΙΛΕΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑ ΌΧΙ.
Δεν νομίζω να έχει καλή κατάληξη όλο αυτό εσείς τι λέτε;

Παρτε λίγο Τάιλερ τώρα για να ξεκινήσει ωραία το παρτ🥵

Παρτε λίγο Τάιλερ τώρα για να ξεκινήσει ωραία το παρτ🥵

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αχχχ.😍
______________________________________


-Παιδιά να φερομαστε καλά στον νέο
μας συμμαθητή. Σε εσένα το λέω Τάιλερ επειδή σε ξέρω. Σε παρακολουθώ." είπε ο κύριος Σμιθ στον βλαμμένο και με αυτή την πρόταση κόντεψα να πνίγω με το σαλιο μου.

Ναι ναι είναι σίγουρη πως θα τα πάνε πολύ καλά αυτοί οι δύο.

-Κύριε, αυτό δεν εξαρτάται απο εμένα αλλά και από τον ίδιο τον 'καινούριο μαθητή αν με προκαλέσει δεν θα το αφήσω έτσι.

-Καλά ηρέμησε εσύ αντράκλα. Σου έφυγε λίγο τεστοστερόνη.' του απάντησε ο Ζακ και όλη η τάξη γέλασε κοροιδευοντας τον Τάιλερ.

Εγω πάντως δεν γέλασα καθόλου. Την βάψαμε.

-Ω τη γαμησες. ' είπε ο Τάιλερ και πήγε να σηκωθεί να βαρέσει τον Ζακ όμως ο φίλος του ο Ντέρεκ τον κράτησε.

Πάλι καλά παναγια μου.

-Χευνες θες μηπως κι άλλη τιμωρία; Όχι σωστά κάτσε κάτω και μη μιλάς να κάνουμε μάθημα σαν άνθρωποι.

Ο Τάιλερ χτύπησε το χέρι του στο θρανίο. Ω είχε θυμώσει πολύ και φαινόταν.

ΤΙ γλυκούλης που ήταν μωρέ όταν θυμωνε και οι γωνίες του ήταν τόσο έντονες αφου είχε σφίξει τα δόντια του και ειναξ σίγουρη ότι αν ακουμπούσα εκεί θα κοβόταν το δαχτυλ--

ΣΥΝΕΛΘΕ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΛΕΕΣ.

[...]

Αυτή ήταν η τελευταία ώρα στο σχολείο και είχαμε γυμναστική εγώ δεν είχα διάθεση να κανω σήμερα και έτσι έκατσα στο παγκάκι καξ έβλεπα τα αγόρια να παίζουν μπάσκετ. Δίπλα μου καθόταν η Τζέιν η πρώην του Τάιλερ. Ω Θεέ μου δεν μπορούσα ούτε να την βλέπω ήταν τόσο χαζογκομενα.

Pizza? Where stories live. Discover now