15.

26 6 21
                                    

ΓΕΙΆ ΣΑΣ ΖΟΥΖΟΎΝΙΑ

Ναι η ώρα ειναι 4 τα ξημερώματα και εγώ κάθομαι και γράφω παρτ. Ναιι με βλέπω να ξυπνάω μεθαύριο. Τέλεια.

Στο προηγούμενο παρτ ειδαμε των Ταιλερουκο😍🥵 να τσακώνεται με την αγαπημενη μας Αλισον. Για να δούμε θα τα ξανά βρούνε αυτοί οι δύο;

ΘΑ κάνουν επιτέλους σε--
Ε εννοώ ναι μπορείτε να συνεχίσετε την ανάγνωση. Ευχαριστω 😂

______________________________________

Πήγα σπίτι μου και έκανα ένα ντουζ για να χαλαρώσω από όλο αυτό το σκηνικό λίγο πριν πάω στην δουλειά.

Ντύθηκα χαιρέτησα την γιαγιά μου και έφυγα με το αυτοκίνητο. Σε όλη τη διαδρομή σκεφτόμουν αυτό που μου είπε ο Τάιλερ και η σκηνή αυτή ερχόταν παλι στο μυαλό μου λες και την ζούσα ξανά.

Ξέρω δεν είπε κάτι τραγικό απλά, μου πήρε πολύ καιρό να ξεπεράσω τον Ζακ και το κατάφερα με μεγάλη δυσκολία και χαίρομαι που τον εκανα.

Έφτασα στη δουλειά και άρχισα να παίρνω τις παραγγελίες για να παραδοσω τις πίτσες εκεί στα σπιτια που έπρεπε.

Πήγα τη μια παραγγελία και όταν ξανα έφτασα στο μαγαζί είχα άλλη μια. Αυτή η διεύθυνση μου φαινόταν γνωστή.

Ναι ήταν του Τάιλερ και σήμερα ημουν η μόνη που έκανε τα ντελιβερι. Όχι ρε γαμωτο επίτηδες το έκανε. Δεν μπορούσα να πάω αλλά ήξερα ότι έπρεπε.

Καντω για την δουλειά σου Αλι, μόνο για την δουλειά σου.

Πφφ.

Ξεκίνησα να πηγαίνω τη παραγγελία και έφτασα επιτέλους στον προορισμό μου. Στάθηκα λίγο έξω από την πόρτα του πήρα μια βαθιά ανάσα και χτύπησα το κουδούνι.

Η πόρτα άνοιξε μπροστά και ναι άνοιξε ο Τάιλερ. Χωρίς μπλούζα. Μονο με μια γκρι φόρμα.

Ω ελα τώρα, είναι θυμωμένη είμαι θυμωμένη είμαι θυμωμένη.

- Γειάα σου Αλι ;

Ειμαι θυμωμένη, είμαι θυμωμ--

- Εμ Αλι; Θα μου δώσεις την πίτσα μου;

-Ε ναι, οριστε. Είναι 8.50€ ' είπα δίνοντας του την πίτσα και ένιωθα το βλέμμα του να με καρφώνει αλλά εγώ δεν τον κοίταζα.

-Ω Έλα τώρα Αλι.

-Τι θες; αυτή είναι η τιμή δεν κανουμε προσφορές συγνώμη.

-Ω ξέρεις ότι δεν εννοώ αυτό. Συγνώμη για αυτό που είπα στο σχολείο, ξέρω ότι ήταν δύσκολο να τον ξεπεράσεις και σου ζητω ειλικρινά συγνώμη. Αλλά πραγματικά δε μετανιώνω που τον χτύπησα σήμερα.

Για αυτό ούτε εγώ μετανιώνω.

-Αφού το ήξερες γιατί το είπες; Αλλά βέβαια που να ξέρεις εσύ απο σχέσεις όταν η μόνη σου σχέση ήταν η Τζέιν. Η ΤΖΈΙΝ.

-Ναι ίσως να έχεις δίκιο είμαι τελείως βλακας. Συγνώμη. Θα με συγχωρέσεις;" ειπε ενω άνοιξε τα χέρια του για να μπω στην αγκαλιά του.

Δεν έκανα κίνηση να τον αγκαλιάσω πίσω αλλά αχ. Ξέρετε πόσο ήθελα να το κάνω.

-Καλαα αφού δεν έρχεσαι εσύ θα έρθω εγώ. ' είπε ενώ ηρθε κοντά μου με πήρα αγκαλιά και με σήκωσε με τα χέρια του και ένιωσα πως ήμουν στην αγκαλιά του αιώνες μύριζε τόσο ωρα-

Ω ΈΛΑ ΤΏΡΑ ΓΙΑΤΊ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΤΌΣΟ ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ;

-Θα σε δω αύριο στο σχολείο μικρή.' είπε αφήνοντας με κάτω.

-Ου ναιι τέλεια ανυπομονώ. 'απάντησα ζητωκραυγάζωντας ειρωνικά

-Έλα που δε θες.

-Ω δεν φαντάζεσαι πόσο δεν θέλω' του απάντησα και βγήκα από το σπίτι του.

*Νέο σναπ*

Τι φάση ναι ο Τάιλερ ήταν που είδα πριν από 5 δευτερόλεπτα.

Ω ΈΛΑ ΤΏΡΑ ΣΥΜΠΑΝ ΓΙΑΤΊ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΌ; ΛΟΙΠΌΝ ΠΆΩ ΤΏΡΑ ΜΈΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΓΛΕΙΨΩ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ω ΈΛΑ ΤΏΡΑ ΣΥΜΠΑΝ ΓΙΑΤΊ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΌ; ΛΟΙΠΌΝ ΠΆΩ ΤΏΡΑ ΜΈΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΓΛΕΙΨΩ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ.

ΟΧΙ ΗΡΈΜΗΣΕ ΑΠΑΝΤΆ ΨΎΧΡΑΙΜΑ.

-Εμένα δεν μου έλειψες🖕

ΝΑΙ ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΨΥΧΡΑΙΜΟ ΕΝΤΆΞΕΙ; ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΒΡΉΚΑΜΕ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΣΑΚΩΜΟ ΜΑΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΛ.

-Αχ μην μου στέλνεις αυτό εμοτζι, το μυαλό μου πάει αλλού και δεν θες να ξέρεις που πάει. 😏

ΌΧΙ ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ ΌΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΊΠΕ.

ΤΟ ΕΊΠΕ ΈΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; Ω ΈΛΑ ΤΩΡΑ

-Πραγματικά δεν θέλω να ξέρω βρωμερό αηδιαστικό σκουλικι.' του απάντησα έκλεισα το κινητό και ξεκίνησα να πηγαίνω στην δουλειά γιατί με βλέπω να χάνω και την δουλειά μου με τον βλαμμένο Ταιλερουκ-

Βλαμμένο σκέτο ναι ωραία. Το χουμε.

______________________________________

Pizza? Where stories live. Discover now