Σήμερα το πρωί ξύπνησα με τα χίλια ζόρια αφού γύρισα αργά σπίτι με τον Τέιλορ. Χτύπησε το κουδούνι και κατέβηκα κάτω αφού ήταν η Εμμα και άρχισα να της λέω αυτά που έγιναν χθες.
[...]
-Καλά και βγήκες με αυτόν; Καλά λένε πως οι μεγαλύτερες εχθρες στο τέλος καταλήγουν να είναι οι μεγαλύτεροι Ερωτες." είπε η Μαγια και μου έκλεισε το μάτι.
-Όχι βέβαια δεν ισχύει κάτι τέτοιο στην δική μας περίπτωση απλά βγήκα μαζί του επειδή αν δεν το έκανα δεν θα έφευγε από το μαγαζί.'' είπα και άρχισα να της εξηγώ τι έγινε χθες με τον Τέιλορ.[...]
Φτάσαμε στο σχολείο και πήγαμε με την Μαγια να καθησουμε στο γνωστό παγκάκι που καθόμαστε κάθε πρωί αλλά το παγκάκι τελικά ήταν κατειλημενο. Για μισό αυτός έμοιαζε με τον Τέιλορ. ΑΥΤΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΤΑΙΛΕΡ, ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΆΝΕΙ ΕΔΏ; ΉΞΕΡΑ ΌΤΙ ΘΑ ΕΡΧΌΤΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΜΑΣ ΑΛΛΆ ΌΧΙ ΑΠΌ ΤΏΡΑ;
Με κοίταγε όσο εγώ σκεφτόμουν όλα αυτά και όταν γύρισα να τον κοιτάξω και εγώ μου χαμογέλασε και μου κούνησε το χέρι για να με χαιρετήσει. Τον χαιρέτησα και εγώ με ένα άβολο χεράκι και πήγα να φύγω αλλά όταν πήγα να προχωρήσω ένα χέρι με σταμάτησε και ήταν του Τάιλερ .
-Μα που πας; Δεν θα με ξεναγήσεις στο καινούριο μου σχολείο;" είπε με ένα κάπως σατανικό, θα έλεγα, χαμόγελο.
-Ξεναγησου μόνος σου εγώ εμ.. Έχω μια πολύ σοβαρή συζήτηση με την Μαγια. Έτσι δεν είναι Μαγια." είπα κοιτάζοντας την Μαγια κάνοντας της υπονοούμενο να συμφωνήσει μαζί μου.
-ΕΜ ναι ναι φυσικά και έχουμε. "είπε η Μαγια και με τράβηξε.
-Καλά λοιπόν θα τα πούμε στην ταξη" ειπε ο Τάιλερ και θα ορκιζόμουν πως το γέλιο του ήταν αρκετά σατανικό, όμως δεν έδωσα σημασία και έφυγα με την ΜαγιαΕΜ βέβαιααα δεν φτάνει που θα τον έχω στο σχολείο γενικά τώρα θα τον έχω και στην τάξη; Αυτό που μου λείπει είναι να κάτσουμε και μαζί. Αλλά δεν μιλάω γιατι με την ατυχία που με δέρνει θα γίνει και αυτό.
YOU ARE READING
Pizza?
Teen FictionΕμ τι φάση; δεν έχω παραγγείλει καν πίτσα φύγε τώρα. -Εμένα εδώ μου είπαν να ερ-" είπα και αυτός μου έκλεισε την πόρτα στην μούρη. Άρχισα να εκνευρίζομαι. Τι θράσος θεέ μου.