9.

31 7 3
                                    


Ύστερα από αυτό πήγα σπίτι και έκανα μπάνιο σκεπτόμενη τι είχε γίνει χθες το βράδυ. Δεν θυμόμουν τίποτα

Θεέ μου πόσο είχα πιει;

*Ντινγκ*
Κολλητή πως είσαι; Τι έγινε χθεεες; Έρχομαι τώρα σπίτι σου να μου τα πεις όλα λεπτομερώς.

Η Μαγια. Αυτή φταίει που ήπια τόσο και που έμεινα σπιτι του Τάιλερ. Μόνη μου. Με τα εσώρουχα. Ο Χριστέ μου.

Λίγη ώρα μετά έφτασε και η Μαγια σπίτι μου χτύπησε το κουδούνι και της άνοιξε η γιαγια μου. Ήρθε πάνω.

-ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΌΝΟ ΌΤΙ ΈΓΙΝΕ... Ε ΞΕΡΕΙΣ. ΤΟ ΚΑΝΑΤΕΕ;
-ΠΑΣ ΚΑΛΆ ΜΠΕΣ ΜΈΣΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΚΟΎΣΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΆ ΜΟΥ." της είπα κλείνοντας την πόρτα του δωματίου μου ώστε να μπορώ να την κράξω ελεύθερα.

-ΕΙΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΆΙΛΕΡ; Ο ΤΥΠΟΣ ΘΑ ΜΕ ΒΊΑΖΕ ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΊΣΚΑΤΕ ΣΕ ΚΆΝΑ ΧΑΝΤΆΚΙ ΜΌΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΈΒΡΙΣΚΕ Η ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ.

-Αρχικά χαλαρωσε. Ο Τάιλερ φαιβεται πολύ καλο παιδί, πολύ φιλικος δεν καταλαβαίνω γιατί τον αντιπαθείς τόσο." μου είπε η Μαγια

-Χμμ, για να σκεφτώ μήπως επειδή είναι πολύ ενοχλητικός και παραλίγο να χάσω την δουλειά μου εξαιτίας του; Α ΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ.

-Νομίζω υπερβάλεις εγώ λέω να του δώσεις μια τελευταία ευκαιρία. Ισως αλλάξεις γνώμη. Νομίζω του αρέσεις" είπε κοιτάζοντας με πονηρα.

Αρχισα να κοκκινίζω

-Πφφδ δεν του αρέσω, απλά θέλει να μου σπάσει τα νεύρα και αλήθεια τι καταφέρνει πολύ καλά. Δεν έχω χρόνο να ασχολούμαι μαζί του." απαντησα

-Ω Έλα τώρα Αλισον έχεις να βρεις αγόρι από τότε που χωρίσες με τον Ζακ, ξέρω ήταν δύσκολος χωρισμός αλλά πρέπει να τον ξεπεράσεις και να πας παρακάτω.

-Πφ το ξέρω απλα πρέπει να βρω τον κατάλληλο" είπα ξεφυσοντας

- Εγώ πιστεύω πως τον έχεις βρει" ειπε κλείνοντας μου το μάτι πονηρα  και της πεταξα ένα μαξιλάρι που βρήκα εκεί.

*Ντινγκ*
-Πάμε μια βόλτα;

-Ποιος σου έστειλε;"με ρώτησε η Μαγια κοιτάζοντας με επιμονα

-Εμ ο Τάιλερ, με ρωτάει αν θέλω να πάμε μια βόλτα.

-Και τι περιμένεις; Θα πας δεν με νοιάζει.

-Μα μα δεν  έχω τι να βάλω." είπα σχεδόν πανικοβλημενη ενώ η Μαγια άρχισε να χαζογελαει.

-ΤΙ γελααας;" ρώτησα ενοχλημένη

-Ήταν που δεν σου άρεσε Αλι. Θα σε βοηθησω εγώ να βρεις τι να βάλεις. Πες τους να είναι από κάτω στις 10.

Και ετσι άρχισα να ετοιμάζομαι.

Pizza? Where stories live. Discover now