Έβαλα ένα άσπρο τοπ και ένα μαύρο τζιν με σκισιματα. Απο κατω έβαλα τα άσπρα Air force.
-Κολλητή αυτό σου κάθεται πολύ ωραία. Ελπίζω να γίνει κάτι σήμερα μεταξύ σας, έχω το προαίσθημα ότι κάτι θα γίνει.
-Να μην το έχεις, δεν θα γίνει.
-Σταμάτα να είσαι τόσο αρνητική το παιδί σε θέλει και φαίνεται, λοιπόν εγώ φεύγω πάρε με τηλέφωνο όταν γυρίσεις να μου πεις τι κάνατε.
-Δεν θα σε πάρω γιατί δεν θα κάνουμε κάτι.
-Καλά ντε, πάρε με να μου πεις ότι έφτασες σπίτι. Καλή τύχη στο ραντεβού σου.-Δεν είναι ραντεβ-' πήγα να πω αλλά η Μαγια έκλεισε βιαστικά την πόρτα χωρίς να προλάβω να της πω οτιδήποτε άλλο.
Ίσιωσα το μαλλί μου και άκουσα το κουδούνι να χτυπάει.
Κατέβηκα κάτω για να ανοίξω αλλά με είχε ήδη προλάβει η γιαγια μου.
-Αλισον γιατί δεν μου είπες πως θα έχουμε επισκέπτες χρυσό μου;
-Γιατί δεν έχουμε γιαγιά. Ε ο ο Τάιλερ ήρθε να με πάρει για να κάνουμε μια εργασία.
-Α και σε ποιο μάθημα γίνεται η εργασία;-Στο μάθημα της σεξουαλικης αγωγης. 'είπε ο Τάιλερ κοιτοντας με πονηρά
-Γιαγιά χάχα πλάκα κάνει ο Τάιλερ.' εοπα ρίχνοντας του ένα δολοφονικό βλέμμα. 'Για την βιολογία είναι η εργασία.
-Α ωραία, γιατί δεν έρχεσαι Τάιλερ αύριο για φαγητό εδώ να φάμε όλοι μαζί;
-Γιαγιά δεν είναι ανάγκη έχει σπίτι μπορεί να φάει εκεί.
-Πολύ ευχαρίστως' απάντησε ο Τάιλερ χαμόγελοντας μου
-Αντε παιδιά μου πήγαιντε να κάνετε την εργασία σας
- Ναι γιαγιά εμείς φεύγουμε μην ξεχάσεις το βραδινό σου χάπι και εγώ σε καμία ώρα θα γυρίσω πίσω.
-Καλά να περάσετε-Ευχαριστούμε κυρία Όλγα
-Πολύ καλή επιλογή' μου είπε η γιαγια μου ψυθιριστα όσο έβγαινα από το σπίτι.
Στριφογυρισα τα μάτια μου και ακολούθησα τον Τάιλερ μέχρι το αυτοκίνητο του
[. . .]
Φτάσαμε σε μια καφετερια κοντά στο σπίτι μου.
Ο Τάιλερ μου άνοιξε την πόρτα και η σερβιτόρος μας κατευθηνε προς ένα τραπέζι.-Λοιπόν τι θα παραγγείλεις; με ρώτησε ο Τάιλερ όμως εγώ δεν κοιτούσα τον κατάλογο, δεν μπορούσα να κοιτάξω τον καταλογο αφού στο μαγαζι μπήκε ο Ζακ.
Ναι ο πρώην μου
Κρυφτηκα πίσω από τον κατάλογο ώστε να μην με δει όμως δνε τα κατάφερα. Τον είδα να με κοιτάει και να έρχεται προς το μέρος μου.
Ήρθε στο τραπέζι μας κοιτοντας με χαμογελαστά όμως το χαμόγελο του κόπηκε όταν είδε τον Τάιλερ να κάθεται απέναντι μου.
-Αλισον;
-Ζακ; ποτέ γύρισε από την Γερμανία, νόμιζα ότι θα έμενες εκεί μόνιμα.
-Ναι έτσι είχα πει όμως αποφάσισα να γυρίσω. Δεν μαρεσε και τόσο εκεί.-Εμ excuse me δεν θα με συστήσεις στο φίλο σου' πετάχτηκε ο βλαμμένος ο Τάιλερ.
Και ναι τώρα θα είχα πρόβλημα.-Εμ ναι από εδώ ο Ταιλερ
-Το αγορι της' είπε ο Τάιλερ-Το ποιο; Χάχα ο Τάιλερ είναι πολύ αστείος είμαστε φίλοι. Απλοί φίλοι.
-Αγαπη μου, δεν είπαμε να μην το κρύβουμε πλέον; Μετά θα πάμε στο σπίτι μου να κάτσουμε μαζί στο τζακούζι. Γυμνοί. Οι δύο μας
Ο Ζακ γούρλωσε τα μάτια και εγώ το ίδιο δεν ήξερα τι να πω και απλά χαμογέλασα νευρικά.
-Ωραία καλά να περάσετε. Στο τζακούζι. Γυμνοί. Οι δύο σας. Καληνύχτα Αλισον, χάρηκα Τέιλορ.
-Είναι Τάιλερ, και εγώ χάρηκα εύχομαι να τα ξανά πουμε.' απάντησε ενώ ο Ζακ τον κοίταξε θυμωμένος το ίδιο και ο Τάιλερ.
-ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΏΡΑ;" του φώναξα ενώ τον χτύπησα στο χέρι.
-Αουτς, εγώ να σε σώσω προσπάθησα και απλά να τον κάνω να ζηλέψει. Αλλά δεν εχω θέμα να πάμε στο τζακούζι μου μετά' απάντησε κλείνοντας μου το μάτι.
-Ω Θεέ μου εσύ δεν παίζεσαι με τίποτα. Όχι ανοητο σκουλικι δεν μπαίνω στο τζακούζι μαζί σου ούτε με τα ρούχα ούτε γυμνη.
-Άλλες θα παρακαλαγαν να δουν αυτό το γυμνασμένο κορμί γυμνό και εσύ δεν θες; Τι τρέχει με εσένα. Πολύ περίεργη μας βγήκες.
-Εγώ δεν είμαι σαν τις άλλες. Άσε με τώρα και. Πάμε να φυγουμε
-Μα δεν παραγγειλαμε καν. Μήπως ξανά σκέφτηκες την ιδέα με το τζακούζι;
-Ω σκασε βλαμμενε .' είπα τραβοντας τον από το χέρι προς την έξοδο.
[. . .]
Οδηγησε προς το σπίτι μου.
-Φτάσαμε, λοιπόν τι ώρα να έρθω αύριο;-Γιατί να έρθεις αύριο; Έχουμε καμία γιορτή και δσν το ξέρω;
-Αν θυμάσαι με κάλεσε γιαγιά για φαγητό δεν μπορείς να της πεις όχι.
-Το είχα ξεχάσει αυτό. Έχε χάρη που δνηςτης χαλάω το χατίρι μικρό σκουλικι, στις 8 το βράδυ να είσαι εδώ.-Εντάξει θα τα πούμε αύριο. Φιλάκι για καληνύχτα δεν θα μου δώσεις;' με ρώτησε με ύφος πενταχρονου που ζητούσε γλυφιτζουρι.
Πήγα κοντά του και εσκυψα προς το μέρος του ψυθιριζοντας:
-Αυτό δεν πρόκειται να γίνει.' χαμογέλασα πονηρά και βγήκα βιαστικά από το αμαξι.
YOU ARE READING
Pizza?
Teen FictionΕμ τι φάση; δεν έχω παραγγείλει καν πίτσα φύγε τώρα. -Εμένα εδώ μου είπαν να ερ-" είπα και αυτός μου έκλεισε την πόρτα στην μούρη. Άρχισα να εκνευρίζομαι. Τι θράσος θεέ μου.