8. Το Πιο Όμορφο Πρωινό #NOT

42 10 9
                                    

Ταιλερ's pov:
Όλοι στο πάρτι περνούσαν καλά ενώ εγώ έπρεπε να νταντευω την Αλι μέχρι να βρω την φίλη της αφού η ίδια είχε λυποθημησει.

Την έβαλα να ξαπλώσει στο κρεβάτι του Λούκας και μετά βγήκα στον διάδρομο για να ψάξω την Μαγια η οποία θα ήταν με τον Τζεισον. Έψαξα σε όλο το σπίτι ή Μαγια δνε ήταν πουθενά.

Δεν μπορούσα να πάω την Αλι σπίτι. Τι θα έλεγα στην γιαγιά μου της; Α γειά σας ή εγγονή σας είναι τόσο ανευθυνη που ήπιε τόσο πολύ που λιποθύμησε;

Έτσι πήρα την πρωτοβουλία να στείλω ένα μήνυμα στη γιαγιά της από το κινητό της Αλι και να της πω πως 'θα κοιμηθώ σήμερα στις Μάγιας μαμά, ξέρεις θα βάψουμε τα νύχια μας, θα βλέπουμε ταινίες και θα παίζουμε μαξιλαροπολεμο όπως σε κάθε sleepover'. Ναι ναι θα ήταν πολύ πειστικό.

Πήρα την Αλι αγκαλιά και την κατέβασα κάτω για να πάμε στο αυτοκίνητο μου. Την έβαλα μέσα προσεκτικά και της έβαλα την ζώνη.

Τι γλυκούλα που ήταν όταν κοιμόταν.

Ω μα τι είναι αυτά που λες συνελθε.

[...]

Φτάσαμε σπίτι ή Μαγια όμως δεν είχε ξυπνήσει. Την ανέβασα στον κάνω όροφο όπου ήταν το δωμάτιο μου. Δεν μπορούσα να την αφήσω να κοιμηθεί με αυτό το φόρεμα αφού πριν είχε ξερασει πάνω σε του. Έτσι της το εβγαλα.

Ω γκοντ είχε πολυυ ωραίο σώμα. Και το στήθος της. Αχ.

Όχι κακός Τάιλερ σταματά να κοιτάς.

Της έβαλα μια δική μου μακριά μπλούζα που βρήκα στην ντουλάπα μου. Και την έβαλα να ξαπλώσει στο διπλό κρεβάτι μου.

Ύστερα από λίγο ξάπλωσα και εγώ δίπλα της και δεν μπορούσα να μην την κοιτάζω όσο κοιμόταν, ήταν τόσο γαλήνια και γλυκιά.

Θεέ μουτι μαλακιες λέω, κοιμήσου Τάιλερ.

Αλι's pov:
Το κεφάλι μου ήταν έτοιμο να σπάσει, άνοιξα τα μάτια μου και συνειδητοποίησα πως δεν ήμουν στο όμορφο κρεβατάκι μου με τα αυτοκόλλητα με τα ζωάκια.

Για μισό που ήμουν;

ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΉΓΑΓΑΝ ΟΙ ΕΞΩΓΉΙΝΟΙ. ΘΑ ΜΟΥ ΚΆΝΟΥΝ ΠΕΙΡΆΜΑΤΑ ΤΩΡΑ, Η ΜΆΛΛΟΝ ΚΙΥ ΈΧΟΥΝ ΚΆΝΕΙ ΉΔΗ ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΞΎΠΝΗΣΑ.

Αλλά αυτό δεν έμοιαζε με διαστημόπλοιο σκέφτηκα.

Από την άλλη όμως που ξέρω πως είναι μέσα ένα διαστημόπλοιο, ωθεε μου.

-Ω ξύπνησες, σου έφτιαξα πρω-

-ΤΑΙΛΕΡ; ΣΕ ΑΠΗΓΑΓΑΝ ΚΑΙ ΕΣΈΝΑ ΟΙ ΕΞΩΓΉΙΝΟΙ; ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΈΚΑΝΑΝ; ΘΑ ΠΆΜΕ ΠΌΤΕ ΣΤΗΝ ΓΗ ΞΑΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΎ ΝΈΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ. " κλαψουρισα.

Ο Τάιλερ με κοίταζε για λίγη ώρα σκεπτικός;

-Ου ξέρω τι φταίει, είναι το ποτό, όλα καλά θα πάνε θα ξεμεθυσεις και όλα θα είσαι μια χαρά μετά.

-Μισό τι εννοείς δεν μας έχουν απαγάγει οι εξωγήινοι;

-Όχι βέβαια, τι είναι αυτά που λες; Σηκω τώρα να φας το πρωινό σου. Έκανα τόση ώρα να στο φτιάξω.

-Μισό δηλαδή αν δεν με έχουν απαγάγει και δεν είμαι σπίτι μου; Μισό. ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ; ΚΑΙ ΤΙ ΦΟΡΆΩ; ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ ΜΕ ΕΙΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΕΣΏΡΟΥΧΑ;

-Ναι είχα αυτή τη τιμή και μπορώ να πω πως έχεις πολύ ωραίο γουσ- " πηγε να πει αλλά του πέταξα ένα μαξιλάρι για να σταματήσει.

-ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥΥ. ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΆΩ ΣΠΊΤΙ ΤΩΡΑ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ. ΤΙ ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΌΤΑΝ ΠΆΩ ΣΠΙΤΙ; Α ΓΙΑΓΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΟΙΜΉΘΗΚΑ ΣΠΊΤΙ ΕΝΟΣ ΑΓΟ-"

-Σταμάτα να μιλάς τόσο πολύ φάε το πρωινό που σου έφτιαξα και μην κάνεις σαν πενταχρονο. Έστειλα εγώ μήνυμα στη γιαγιά σου από το κινητό σου πως θα κοιμηθείς στην Μαγια." είπε ο Τάιλερ ενώ είχε το χέρι του στο στόμα μου.

Του εσπρωξα το ενοχλητικό του χέρι από το πρόσωπο μου και πήρα τον δισκο με το πρωινό από τα χέρια του.

-Πες μου ότι εμείς οι δύο δεν.. Ξέρεις δεν κάναμε..

-Σεξ;

-Ναι ναι αυτό.

-Όχι πολλές φορές εντάξει 2-3 μετά σε πήρε ο ύπνος και δεν συνεχίστηκε.

-ΙΙΙ ΠΑΣ ΚΑΛΆ ΕΓΏ ΉΜΟΥΝ ΜΕΘΥΣΜΈΝΗ ΚΑΙ ΕΣΎ ΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΕΣ; ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΒΛΑΜΜΕΝΕ." του φώναξα ενώ του πέταγα ότι μαξιλάρι έβρισκα μπροστά μου.

Ο Τάιλερ έσκασε στα γέλια.

-Πολύ θα ήθελες να κάνουμε σεξ αλλά δυστυχώς η ευτυχώς είμαι πολύ καλός άνθρωπος για να σε εκμεταλλευτώ." είπε κλείνοντας μου το ματι

Γκρρρ. Αυτό το παιδί ήξερε πως να με φέρει στα όριά μου. Δε θα του περάσει όμως έτσι αυτό.

Pizza? Where stories live. Discover now