"Beyni şeytanlaşmış insanlara dogruyu anlatmak, suyun üzerinde yürümek gibi bir şeydir "
Tam koltuğun üzerine oturcaktım'ki mutfaktan.
Ecem ablam"Ahuzan "diye bana sesleniyordu.
Ani bir tavırla oturma odasından çıkıp mutfaga gittim. Mutfaktan içeri girdim ki Ecem ablamın gözleri fal taşı gibi açılmış elindeki cep telefonuna dikkatlice bakıyordu.
" Ahuzan çabuk bizim odaya geçelim konuşacaklarım var seninle" dedi.
Ablamla birlikte az önce pelinin igrenç itiraflarını ettigi kirli odamıza gidiyorduk. Pelin'den okadar tiksinmiştimki. Pelinin yüzünden Odamdan bile sogumuştum
Yatak odamıza Hiç gidesim yoktu ayaklarım sanki geri geri gider gibiydi. Ablam yatak odamıza girer girmez eliyle belimi kavrayıp hızlıca odanın içerisine beni çekti.
"Çabuk gir şu içeri" dedi.
( Odadan içeri girer girmez ablam odanın kapısını sımsıkıca kapattı. Ablamın ani tavrına anlam vermemiştim.)
"Ne oluyor Ecem abla hayırdır ne bu telaş"
"Ahuzan asıl bu soruyu benim sana sormam gerekiyor"
"Ne olmuşki neyi sorcaksınki"
Ablam elindeki cep telefonunu gözüme sokar gibi. Dişlerini sıkarak lafa başladı.
"İyi bak kızım telefondaki şu resme. Resimdekiler kim tanıyormus un?
Telefonu hızlıca ablamın elinden aldım. Alptug 'larda Dilan'ın çektigi o muazzam resimdi. Resmizi görünce Ecem ablamın odada oldugunu unutup Telefondaki Alptugun resmini elimle kavrayıp gözlerimlede yer gibi kendimi tutamayıp cep telefonun üzerine dudaklarımı iyce yapıştırıp sımsıkıca öptüm. Ablam benim yaptığım şuursuzca davranışıma çok sinirlenmişti. Tepkili bir şekilde
"Ahuzan kendine gel beni delirtme . Senin Alptug'la ne işin var. Alptug 'la buluşurken Hiçmi korkmadın babam veya birisi görür diye"
(Abla boş ver deyip elimi salladım)
"Ecem abla sen onu bunu boş ver Alptug'un yanına nekadar güzel yakışmışım"
(Yatagımın üzerine oturan Ecem ablama telefondaki resmimizi gösterip)
"Ablacım dikkatli bak çok güzel bir tablo.Bende ne kıyak artist gibi çıkmışım.
Ablam sinirle oturdugu yerden kalkıp
" Ahuzan gerçekten çok sinirleniyorum kalbini kırmaktan korkuyorum. Anlat Alptugla aranızda ne var? Sevgilimi oldunuz?
(İçimden Ah keşke sevgilim olsa diyordum) Ablamın azından bal damlıyordu. Mırıldanarak Bir gün oda olacak inşallah dedim.
" Eee şimdi Alptugla aranda ne varda bu kadar samimi bir resim çekiniyorsunuz?
" Ablacım şu konuyu bir açıklığa kavuşturayım. Alptug'un sevgilisi ben olamam Alptug'un zaten sevgilisi var. Dün fırından ekmek almış eve dogru geliyordum. Yolda Alptug'la karşılaştım. Selam bile vermeden yanımdan geçti gitti.
"Eeeee"
Yolda yürüyordum'ki kaldırımın kenarında deri kahve rengi bir cüzdan gördüm. Egilip yerden cüzdanı aldım kiminmiş diye içini açıp kurcalamaya başladım. cüzdanın orta gözünde nüfüs kagıdı vardı. Nufus cüzdanını çıkarıp üst köşedeki resme bir baktimki Alptug'un resmi.Megersem cüzdan Alptug' a aitmiş. İçinde önemli kartlar vardı bir an önce Alptug' a cüzdanını vermeliyimdim. Her an lazım olabilirdi. Alptug'un arkasından gittim yetişemedim. Evine gitmek zorunda kaldım. Evinin kapısına geldim. Kapının ziline çaldım. Kapıyı Alptug'un 17 yaşındaki kız kardeşi Dilan açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHUZAN
RomanceBir genç kızın yaşadığı zorlukları en iyi ben anlayabilirim, siyah da beyazı aramak, çaresizliğin için de çare aramak,hiç kimse tarafından sevilmeyen bir kız çocuğu olarak kalıcam ben. Ben boşluktan düşen bir kanatsız kuşun kanadı, siyah da beyazı a...