Bölüm-24

392 55 276
                                    

     *Degişmedim. Sadece akıllandım, okadar*

"Siz okadar boş bir insansınızki size  ne , neyle aldıysam aldım. Ben bu yaşıma kadar kimseye hesap vermedin sizemi hesap vereceğim.Sizin gibi kezbanlar  çok bekler hesap vermemi" dedi bizimle alay ederek  kahkahalara boguldu.
 

Pelin'in  bizi   aşşagılayarak  yerin dibine gömmesi  beni çıgrımdan çıkartmıştı. Kan beynimde degil parmaklarımın ucunda dolaşıyordu. O anda ben benlikten  çıktım. Hiç vakit kaybetmeden   Yatağımın üzerinden kalktım. Ya Allah ya bismillah dedim kollarımı sıvadım.Ayakta karşımda duran  Pelin'in yanında solugumu  aldım. Elimle Pelin'in omuzundan tuttum.

  "Bana bak şeytanın alt bacagı  bu evde zaten huzur yoktu. Sen olmayan huzurunda içine sıçtın"

Ecem ablam hızlıca oturdugu yerden kalktı yanıma geldi eliyle belimi kavrayarak."Yalvarrım  Sus Ahuzan. Babam bir duyarsa seni kapıdan dışarıya  atar"

Ecem ablamı da diğer elimle yiterek  kızgın ses tonumla Bagırarak  "yeter be atarsa atsın çokta  bir tarafımda. Dışarıda acımdan ölmem ya sen gitte odanın kapısını kilitlede içeri kimse girmesin"

Ecem ablam  hemen gidip yatak odasının kapısını kilitledi.yatak odasının kapısının önünde duran Ecem ablama "bak ablacım  Ben bişey  demedikçe bu orosbu bu evde at koşturmaya başladı" Pelin neye  uğradığını  şaşırmışcasına     kekeleyerek "Ahuzan sen beni yanlış anladın"

Pelin'e okadar öfkeliydimki. "Kes çeneni yellos" dedim kahve rengi  uzun  saçlarını  elime doladıkça    doladım.  Pelin canım cok yanıyor dedikçe  Pelin'in  saçlarına iyce asıldım.Sanki tarlada ot  yoluyordum. Bütün sinirimi stresimi  Üzerimden atmış zevkten dört  köşe olmuştum.Merhametli olan Ecem ablam(Ah ablam ah  bu dünyada merhemetlinin yeri yok ben bu yaşıma kadar merhametli oldumda ne oldu bir adım ileri gidemedim. Hep geri geri gittim. Arkadada koskoca viran olup  yıkılmış  duygularımı  bıraktım.) Pelin'in inlemelerine  dayanamayıp  Pelin'i elimden almaya çalışıyordu. Bana  resmen deli gücü gelmişti. Pelin'i elimden almaya Ecem ablamın gücü  yetmemişti. Ani bir hareketimle Pelin'in başını  arkasına dogru egdim biraz daha başına çöksem boynu kırılacaktı. Sinirimden ağzımda okadar çok tükmük birikmiştiki. Ağzımdaki tükmüğümün bir damlasını bile zay etmeden hepsini Pelin'in yüzüne  fırlattım.Pelin ellerimin altında hiç bir yere kımıldıyamıyordu.

  "Bak şeytan seni öldürürüm hiç olmazsa bu dünyadan bir pislik temizlenirde  Zaten bu zamana kadar yüzüm gülmedi senin yüzünden de hapishane köşelerinde sürünemem . Pelin'in canı okadar çok yanıyorduki. Aglayarak" Ahuzan yalvarırım bırak saçlarımı ne istersen yapacağım "

" Götün  yiyorsa  yapmada gör bak neler  oluyor.Sende biliyorsun ki  yeni aldığın  montu  babamdan çaldığın parayla aldın"

  "Yalvarrım bırak artık şaçlarımı. İtiraf ediyorum babanın parasını ben çaldım"

  "Sana bu kadar acı yeter dedim  hızlıca Pelin'in saclarından ellerimi çektim. Pelin'i  Yatagın dibine dogru ayagımla  küreledim. Pelin'i sanki elektrik çarpmış gibiydi. Ecem ablam  şaşkınlık içerisindeydi.

" Sana neoldu kız içine  Cüneyt Arkın'mı girdi" Yanıma gelerek

"Görüyonmu benim bacıyı"

  "Ablacım Bu devirde kimseye iyilik yaramıyor. İyi  niyetli olunca insanı saf yerine koyuyorlar. Bu devirde  ya sıçan yada   si..... n   yaranır.Artık İçimdeki canavarı dışarı çıkarttım. Şu an itibariyle  Hak edenin hakkını  çok güzel vereceğim. Körmü herkes kabında dursun. Pelin yerden eliyle  destek alarak ayaga kalktı.  Perişan bir halde Yatagının üzerine kendini zor attı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AHUZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin