Bölüm .23

220 65 398
                                    

* Senin en güzel yanın neresi biliyormusun? Benim yanım*

Alptugun gözleri gözlerimin içerisinde kaybolurken ben ise sevdiğim adamın yanına gidemiyordum. Hayallerim yıkılmışcasına istemiyerek Alptug'un gözlerinden gözlerimi ayırdım.Korkuyla Karşımda duran babamamın yüzüne baktım. Ürkek
ses tonumla" bir yere gittiğim yok arabanın sesini duydumda ondan kapıyı açtım. "

Kapının önünde elinde poşetlerle duran Pelin bana dik dik bakıp gözlerini devirerek

"Offf ya çok yoruldum. Malmısın önümüzden çekilde eve girelim"

Kapıdan dışarı çıkamadan eve babamlarla birlikte geri girdim. Kolidorda sesimizi duyan Ecem ablam oturma odasından çıktı Kolidora yanımıza geldi. Babamın çeketini elinden aldı. Vestiyere astı. Pelin ofluya pufluya saçlarını sallayarak elindeki poşetlerle yatak odamıza geçti.Kolidorda kolu kanadı kırılmışcasına çaresiz bir şekilde vestiyerin önünde sap gibi kala kaldım. Alptug dışarıda beni bekliyordu. Ben ise evin içerisinde nefes alamıyordum.Alptug'un gözlerimin içerisine çaresiz bakışları gözlerimin önüne geldikçe nefesim bogazıma diziliyor nefes alamaz hale geliyordum. Babam kendi kendine homurdanarak oturma odasına geçti. Annem banyodan çıkmış yatak odasında giyinirken babamların eve geldiğini duyunca hızlıca üzerini giyinmiş yatak odasından çıkıp oturma odasına babamın yanına gitti. Ben olduğum yerde taş gibi dayalı kalmıştım. Birden babamın anneme Bagırma sesiyle irkildim. Oturma odasında ne olduğunu anlıyamamıştım. Ecem ablam koşarak korkak bir yüz ifadesiyle yanıma geldi.

"Ahuzan babam içeride sinirinden kuduruyor. Git O kahrolası Ahuzanı çagır gelsin dedi"

Aklım Alptug 'da oldugu için Ecem ablamın konuştuklarını duymuyordum. Ecem ablam iki kolumu elleriyle kavrayarak beni hızlıca salladı.

"Kızım sana diyorum" Ecem ablamın beni deli gibi sarsmasıyla kendime geldim. Üzgün yıkılmış ses ifademle "Ecem abla çok kötüyüm boguluyorum sevdiğim adamın yanına gidemedim"

" Kızım boş ver şimdi onu babam içeride kuduruyor seni çagırdı yanına"

" Aman bıktım ya nedir bu adamın benle bitmeyen davası. Ne yapmışımda neye bu kadar kızıyor? Babamın bagırma sesi evi yerinden oynatıyordu. Avazı çıktığı kadar Bagırarak

"Ailenin yüz karası Ahuzan çabuk buraya gel"

Babamın evi titreten sesini duyan Pelin yatak odasından çıktı. Kolidorda dudağını ısırmış şimdi boku yedin Ahuzan dergibi yüzüme aval aval bakıyordu.

Koşarak oturma odasına gittim. arkamdanda Ecem ablam ve Pelin geldi. Babam ayakta annem babamın karşısında yapma Yılmaz diye yalvarıyordu. Odadan içeri girdiğimi görünce babam annemden o korkunç kanlı gözlerini çekti bana canımı alırcasına göz bebeklerimin içerisine baktı. Korkuyordum gözlerimi babamın gözlerinden kaçırdım başımı yere egdim.Elim ayagım titreyerek Ürkek ses tonumla buyur baba dedim.

Ecem ablam annemin yanına gitti. Ecem ablamla annem karşımdaydı babam ise onlara arkası dönüktü. Babam dişlerini sıkarak

"Suratıma bak Ahuzan"

Babamın yüzüne bakmaya korkuyordum bakamıyordum . Kaşlarımın altından yarım yamalak babamın yüzüne baktım.

"Bugün benim ödemem vardı cüzdanımda tam 1 buçuk milyar para vardı. Adamla çarşıda buluştuk parasını verip senedimi alayım diye cüzdandan parayı çıkardım adama teslim ettim. Adam parayı saydı. Sen benle dalgamı geçiyorsun dedi. Paranın içerisinden 500 milyon alınmış para eksikti"Babam okadar öfkeliydiki konuştukça yüzüme babamın tükürükleri saçılıyordu.korkudan dilim tutuldu pepeliyerek

AHUZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin