Bölüm-19

324 143 179
                                    

*Sen bana iyi gelen herşeysin*

_Yatak odamda içten içe kendi kendimi yiyip bitiriyordum.Alptug'dan haber alamamak içimdeki şüpelerimi dahada çok körüklüyordu.İsyan etmeye başladım. Yeterbe artık dedim aniden oturdugum yerden hızlı bir şekilde kalktım. Bir an önce Alptug'un yanına gitmeliydim. Gardolabımı açtım siyah ip askılı tşörtümü elime aldım altınada beyaz yırtık dar paça kot pantolonumu giyinmek için dolabımdan çıkarttım. Paçavra gibi olan eşofmanımı Üzerimden çıkardım. Gardolabımdan çıkardığım kıyafetlerimi üzerime giyindim. Kıyafetim üzerime kitab gibi oturmuştu. Yatağımın yanındaki Aynanın karşısına hafif makyaj yapmak için geçtim.Aniden Yatak odamın kapısı açıldı. Gelen Berk'ti odadan içeri girdi. Üzerimdeki kıyafetleri görünce gözlerini fal taşı gibi açtı dik dik bana dogru bakmaya başladı. Suratını buruşturarak "Ahuzan bu kıyafetler Pelinin mi?

" Yooo ben delimiyimde o sürtügün kıyafetini üzerime giyineyim"

" Kızım senin böyle bir kıyafetin olamazki"

" Neden olamazmış?

" Annem babamın korkusundan sana hayatta bu kadar açık kıyafet almaz"

" Zaten Annem almadıki"

"Eeee kim aldı?

" Okul arkadaşım Songül'ün kıyafeti okullar kapanmadan önce çarşıya giderken giyinirim diye almıştım. Dolabımın bir köşesinde durup döküyordu nasip bu güneymiş"

" Kızım keşke arkadaşından böyle bir kıyafet almasaydın"

"Niye neyi varmışta"

"Ahuzan sen körmüsün her yerin meydanda çabuk şu igrenç kıyafeti üzerinden çıkar"

"Berk küçüklüğünü bil çıkarmıyorum ben çok sevdim üzerime çokta yakıştı"

"Ahuzan bu şekil dışarı çıkmıyacaksın degil mi?

" Yoo belki dışarı çıkarım"

"Eger sen bu şekil dışarı çık anam avradım olsun seni dışarıda gördüğüm yerde oraya ğömerim " Berk sinirinden yumruğunu yatagın kenarındaki komidinin üzerine vurarak "Benim elimi kanamı buluyacaksın lan sen? Berk okadar çok sinirlemiştiki gözleri pörtlemiş dışına çıkıcaktı. Berk bana bagırmaktan götünü yırtıyordu.

" Sen kime bagırıyorsun ağzını yırtarım senin" Berk bu lafıma daha çok ökelendi.Öfkesine hakim olamadı. Karşımda duran Berk elindeki tesbihi hızlıca sinirinden yüzüme dogru fırlattı.Berkin fırlattığı tesbih gözüme gelmişti." Anam gözüm" dedim elimle gözümü tuttum sanki gözüm yerinden çıkmıştı.Canımın acısından başladım bagıra bagıra ağlamaya Berk'in üzerine dogru yürüdüm "Allah seni kahretsin senin gibi kardeş olmaz olsun" dedim. Berk'e şamar atmak için elimi havaya kaldırmıştımki Bagırışmalarımızı duyan babam odadan içeri girer girmez . Berke dogru elimi havada görünce aniden havada olan elimi tuttu .

"Sakın Ahuzan bir daha böyle birşeyi aklından bile geçirme" Berk hemen lafa atıldı. "Baba şunun haline bak neredeyse yarı çıplak"Berk'in bu lafına babam bana karşı dahada sinirlendi.Elimi tutan babam aniden yere dogru eliyle elimi savurdu." Utanmıyormusun çabuk üzerindekikerini çıkar bizim aileye yakışır şekilde giyin" Gözlerim den yaşlar yüzüme dogru süzülüyordu.Elimlede acıyan gözümü tutuyordum.Tam zamanıydı içimdeki bütün sinirimi babama karşı kusmanın. Dilimin ucuna kadar laflar geldi ama olay daha çok büyümesin diye sustum. Babama tamam der gibi Başımı yere soktum sessizce başımı salladım.Berk bana olan hırsını alamamıştı."Baba bu kız şimdi biz gidince arkamızdan bu şekil dışarı çıkar en iyisi dışarı çıkmaması için işi garantiye alayım"Berk hızlıca Üzerime dogru geldi eliyle ip askılı tişörtümü çekince ip askılı tişörtümün kulpunu koparttı. Tşörtümün kulpu kopunca vücudumun bir kısmı açıldı. Babamdan utancımdan birden diger elimlede Tşörtümü yukarı dogru çekiştiriyordum.Aglamaktan salla sümük olmuştum. Konuşamıyordum gözyaşlarımın arkasına sıgınmıştım. Berk'in askısını koparttıgı tşört benim bile degildi arkadaşımdan emanet almıştım. Berke okadar çok sinirlenmiştimki babam odaya gelmeseydi ya ben Berki yada Berk beni öldürürdü . Dudaklarım titreyerek Öfkeyle Avazım çıktığı kadar "Çabuk defol odamdan"

AHUZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin