Bölüm-21

228 127 152
                                    

   *Sadece bir kişiye duyalan his Aşk, tır*

    Pelin  bana acırcasına gözlerimin içine uzun, uzun baktı babama dogru gözlerini devirerek

"Amcacım  bugün babamların yokluğu beni üzdü. Kendimi çok kötü hisettim . İlk kez bugün kendimi yalnız hissettim o yüzden sinirlerim biraz bozuldu"

Babam Pelini kolunun altına aldı.Pelini sımsıkıca sardı.

"Canım yigenim baban yanında yoksa ben varım. Bende senin baban sayılırım. Seni aglarken görünce Ahuzan sana karşı patavatsızlık yaptı  sandım"

Pelin  gözlerimin içine bakarak

  "Yok Amcacım Ahuzan bana karşı çok iyi  ben üzülmeyeyim diye elinden geleni yapıyor"

  Annem konu kapansın diye "haydin sofra hazır yemekler soğumasın dedi" Hep birlikte mutfaga geçtik ilkez  yemeğimizi ağzımızın tadıyla  yedik. Babam masadan kalktı. Sıgara içmek için evin arka bahçesine geçti. Annemle ecem ablam masayı toplamaya başladılar. Bende annelere yardım ediyordum. Pelin yemek masasından kalktı. Neşeli sevecen tavırlarıyla anneme dogru dönerek ellerini birbirine vurarak 

"Yengecim bugünkü kahveleriniz benden" dedi  Pelin'in kahve yapması bizi çok şaşırtmıştı.

Berk "ooo Pelin hanım sen kahve yapmasını  bilirmiydin? dedi.

" Pelin benim bilmediğim hiç bir şey yoktur  Berk'cim"

Mutfaktaki işlerimizi bitirdikten sonra  Pelin'in yaptığı  kahvelerin   eşliğinde  hep birlikte oturma odasına babamın  yanına gittik. Pelin elinde kahve tepsisiyle odadan içeri  girdi. Babam Pelin'in   elinde kahve tesisini görünce

"Ooo   kimin yigeni  güzel elleriyle amcasına kahvede yaparmış" dedi. Kahvelerimizi içmek için koltuga oturduk. Pelin hanım sanki görücüye çıkmışcasına      havalı bir şekilde babama kahve tesisini uzattı.  Babam  Pelin'in uzattıgı kahve tepsisinden kahvesini aldı. Oturdugu koltukta televizyonun karşısında kahvesini yudumlarken. Bana dogru gözlerini dikti.

  "Ahuzan Pelin kızımı örnek al mis gibi bol köpüklü kahve yapmış.Sende Pelin 'den kahve yapmayı ögren"

Babam Pelin'i övdükçe Pelin'in koltuklarının altı kabarıyordu. Aklım fikrim Alptug' da oldugu için babamın laflarına hiç takılmıyordum. Babamın yanında oturan Berk kahvesini yudumlarken babama dogru döndü.

  "Babacım 2 gün sonra okullar açılacak. Yarın galeriden erken çıkalımda  çarşıdan okul için alıcaklarım var.Onları alayım"

Babam "tamam oglum ne gerekiyorsa onu alalım" dedi. Annem bitmiş olan elindeki kahve fincanını sehpanın üzerinde duran  tepsiye bıraktı. Annem  bana dogru gelerek

"Ahuzan kızım senin okul için alacak bir şeyin yokmu? dedi. Babamdan çekinerek" annecim okul eteyimin fermuarı bozulmuş eger babam izin verirse okul etegi almak istiyorum"

Babam oturdugu yerden  Kaşlarını bana dogru çatarak sert  bir  ses tonuyla

  "Ben senin okula gitmeni  dahi istemiyorum  sen bide utanmadan okul eteğimi  istiyorsun?
Para nasıl kazanılıyor haberin varmı senin. Benim gereksiz yere harcıyacak param yok"

Annem  çekingen ses tonuyla "Yılmaz Ahuzan arkadaşlarının yanında mahcupmu olsun"

  "Okadar mahcup olacağını düşünüyorsa okula gitmez olur biter. Okuyanlarıda görüyorum boş gezenin boş kalfaları.okuyupta ne olacak sanki Kaldırımmı sayacak"

AHUZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin