Az ajkaink elváltak, én pedig gyorsan elugrottam melőle és körbenéztem ki láthatta. Mindenki eléggé be volt rúgva..ha valaki látta volna akkor sem fog emlékezni. Ugye?
-Ez mi volt?-hüldeztem
-Egy csók-vigyorgott
-DE miért?-vontam fel hisztérikusan a szemöldököm
-Mondtam, csókolóznom kellett, te pedig közel voltál-mosolygott
-Akkora egy féreg vagy!-hüledeztem-Erről senkinek! Meg sem történt!-mondtam remegő hangon, de Barbi visszaért és elmesélte a hűséges barátjának hogy beszorult a wc-be stb..szóval elmentem megkeresni Jacket
-Annyira sajnálom!-lépett elém a kezét pedig a vállamra tette-Nem akartalak egyedül hagyni, akkora egy barom vagyok!-sajnálkozott, nekem pedig bűntudatom lett...ő sajnálkozik.
-Semmi baj-próbáltam vissza mosolyogni, de inkább volt erőltetett vigyor mint mosoly.
-Akkor jó-mosolygott és megpuszilta a számat. Azt a számat amit az előbb még Thomas Ross csókolt...No comment.
-Haza akarok menni-jelentettem ki..már nem éreztem olyan jól magam mint eddig, ami Thomasra nem volt elmondható mert boldogan bulizott az Emperorsokkal..a csajával. Ismét no comment.
-Menjünk-fogta meg a kezem, felvettük a kabátunkat és hazamentünk.
Út közben többször próbáltam elmondani a történteket, de arra jutottam, hogy amiről nem tud nem fáj neki..akkora egy szemét vagyok
~~~
Egész este egy percet sem aludtam, csak forgolódtam, néha volt 1-1 hisztirohamom..nah ja, nem viseltem jól a történteket.
Még reggel hétkor is az ágyamba forgolódtam, amikor megcsörrent a telefonom. Lassan felé nyúltam és felvettem Karen
-Haló?-kérdeztem, nem értettem mit akar ilyen korán reggel
A válasz egy sor sikoltozás és ezt nem hiszem eeeel volt, és higy miért nem meséltél stb..
-Mivan?-kérdeztem vissza miután kiörjöngte magát
-CSÓKOLÓZTÁL THOMAS ROSSAL-sikoltott bele, nekem pedig megállt a lélegzetem
-Ezt honnan tudod?-mondtam lassan..alig jutottam szóhoz
-De komolyan?-hüledezett
-Igen! Honnan tudod?-kérdezten hisztérikusan
-Facebook! Feltették-kapkodta a levegőt, neki is leesett milyen komoly a szitu
Gyorsan megnyitottam a Facebookot és természetesen már hatszor dobta fel a képünket (mindenki osztotta..ahh) egyébként pont egy tüzijáték robban mellettünk mi pedig csókolózunk. Alap esetben ez egy mesteri kép lenne..DE én vagyok rajta, és Thomas! Ez így nem oké!
Akinek amúgy nem esett volna le a tény hogy mi vagyunk rajta, annak a leírásba leírták a pontos storyt. Jó, nem a pontosat, de azt amit látni lehetett.
Elindultak az utálkozó kommentek..mivel Barbarát mindenki imádja egyaránt szídtak engem és Tomot is. Végünk.
-Átmenjek?-szólt egy kis idő után Karen
Én nem bírtam tovább és elsírtam magam. Kitört belőlem..elcsesztem a kapcsolatom, mindenki utál..kurvának tartanak. Ennyit a fejlődésről.
YOU ARE READING
A Kitaszítottak /𝚘𝚞𝚝𝚌𝚊𝚜𝚝/
RomanceTeljesen egyedül vagy. A társadalom soha nem fog segíteni. Az igazgató és a tanárok csak addig törődnek veled, amíg ez a dolguk, de igazából le se szarnak, kölyök. Láthatatlan vagy a számukra. Láthatatlan vagy egyéniségként a gondolataiddal, a nehéz...