3./mindannyiunkról/

4 0 0
                                    

Szombat van. Én pedig bulizni megyek. El sem hiszem! Felkaptam a kedvenc ruháim majd megölelgettem Donnát és boldogan szálltam fel a buszra. A lap egyébként nem lett meg, de mivel senki nem tette szóvá, nem izgultam miatta.

A buszról leszállva a kis társaságunk álldogállt előttem.

-Citizenc buliba vagyuunk!-ugrlárt Karen

-Bizony-mosolygott Jack, majd rám nézett-Tuti nincs hátsószándék?

-Nem hiszem-mosolyogtam, bár nem voltam benne biztos.

Ezután bementünk a buliba, igazából jól szórakoztunk, bár sok rosszalló pillantást kaptunk. Páran próbáltak elkerülni, páran beszóltak. De összességében jó volt. :)

Egyszer csak Elizabeth (házigazda, aki meghívott minket) szólt bele a mikrofonba hogy csendet kér.

-A minap találtam a folyosón egy levelet találtam. Egy outcast írása. E miatt hívtam meg őket. Ez mindannyiunkról szól.-mondta én pedig úgy éreztem meghalok

-Ez a tiéd-lökött meg Karen én pedig csak dermedten álltam.

-Szeretném ha mindenki átgondolná-mondta a lány majd elkezdte.

"2020 van, ez egy átlagos iskola, átlagos emberekkel és szar szabályokkal. Szar elvekkel. Egy outcast vagyok. Akinek rohadtul elege van az Emperorsoknak a faszságaiból. Elegem van abból hogy amiatt nem vagyok ugyanannyi mint ők mert a szüleim nem olyan gazdagok. Mert páran nevelő szülőknél élünk, akiknek az igazi szülei vagy meghaltak vagy lemondtak róluk. El tudják képzelni milyen úgy felnőni hogy folyamatosan kapod az ívet, és már gyerekként megtörtek? Valószínűleg nem, mert ha eltudnák nem bántanának minket, vagy csak ennyire hülyék hogy nem fogják fel a súlyát a dolgoknak? Hogy egy ilyen tettel mennyit ártanak? Vagy ők nem tudják milyen érzés úgy elaludni hogy nem szeretnek. Aztán úgy bemenni az iskolába hogy bántanak. Nem, nem akarom megjavítani a kereket. Össze akarom törni ezt a rohadékot! De mit tehetnék? Egyedül. Egyedül vagyunk. Nem segítenek. Ki segítene? A tanárok? Őket nem érdekli. A szülők? Hogy mernék szólni ha erre az iskolára is alig van pénzünk. Azt hiszik minden oké. Nem fogok rájuk terhet helyezni, én is elég vagyok. Össze kéne fognunk. Megfordítani a kereket majd összetörni. Ez az én véleményem. De semmit nem tehetek."

Fejezte be a mondtatot, a házban pedig egy ideig csend gondolkodás következett majd tapsvihar.

-Igaz! Miért kéne nekik eldönteni kik legyünk?-Szólt újra Elizabeth

A házban hatalmas egyetértés tört ki, forradalmat akarnak.

Mi hátul csak tátott szájjal álltunk, majd Jack a vállamra tettea kezét.

-Ezt te írtad-mondta halkan-Te indítottad el-mosolygott le rám, én pedig felnéztem és vissza mosolyogtam.

Innentől nem kerültek minket. Megbeszélték hogy ha emiatt az Emperorsok vagy a többi seggfej rinyál, kiröhöhik és megvédik egymást. Ez van, felvesszük a kesztyűt!

A Kitaszítottak /𝚘𝚞𝚝𝚌𝚊𝚜𝚝/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin