9./tüzijátékok/

7 0 0
                                    

Lassan egy hónapja boldog párkapcsolatban vagyunk Jackel, Thomas és a többiek pedig viszonylag békén hagynak minket. Mondjuk miután kiderült hogy összejöttünk Thomas Ross felszedte Barbara Higginset, ami engem különösebben nem érdekelt, de azért elég átlátszó volt hogy miután mi összejöttük ő összejött a legmenőbb Emperors csajjal...

A karácsonyt és a szünetet Karenéknél töltöttem, ahol természetesen Jack is ott volt..mert hát, miért ne?

-Ezt hova tegyem?-mutatott fel egy dobozt Jack, mi pedig megszakítottuk a karácsonyfa díszítést és elvettük tőle..még több dísz! Ezaaz!

Nagy nehezen feldíszítettük a fát (ebbe bele tartozik hogy kb. háromszor dőlt el az egész.) Majd elégedetten álltunk meg előtte.

Mivel Karen szülei sincsenek itthon, Jack pedig nem ápol velük jó kapcsolatot, Donna pedig valami távoli rokonoknál volt, szóval hárman karácsonyoztunk.

Karen finomat főzött, a fények szépek voltak, az ajándékok pedig aranyosak. Összességében ennyi a karácsonyom. Hú de nagy buli!

~~~

December 31. Az év utolsó napja, az újévi bulit pedig természetesen mi Outcastek sem hagyhattuk ki, úgyhogy este felé Jack várt rám a kapuban. Én egy egy egyszerű faremert, és egy elegánsabb fazonú pulóvert vettem fel, akit egy vastag kabát takart.

-Mehetünk-fogtam meg a kezét, az idilli pillanatot meg csak a tömegközlekedés csodái rontották meg, ami miatt késtünk kemény fél órát.

-Végre hogy itt vagytok!-ölelt meg Karen-Ben már rég zajlik a buli!-bökött az ajtóhoz mi pedig bementünk az emberektől és alkoholtól bűzlő helyiségbe.

Jack meglátta Markot akivel kezet fogtak, én pedig mondtam neki hogy nyugodtan szórakozzon, ki addig Karennel leülünk. Hát ez így is történt.

Az én jólnevelt pasim elment táncikálni, én meg addig a legjobb barátnőmmel üldögéltem egy viszonylag csendes sarokban, és az embereket figyeltük.

-Nézd!-bökött egy táncoló pár felé, én pedig hunyorogva próbáltam kivenni az alakokat

-Thomas és Barbara, mit csináljak velük?-nevettem el magam, Karen pedig csak megvonta a válát amolyan én csak szóltam stílusban.

Pár felénk táncikáló ember megkínált alkohollal én viszont erős voltam és mindet vissza utasítottam.

-Elegem van!-jelentette ki Karen, majd egy laza mozdulattal bele ivott az egyik sörös pohárba, és most hogy ő bele kezdett, én nem akartam abbahagyni és az egyik pezsgőért nyúltam.

Jó..nem mondom hogy halálra ittam magam, de egy kicsit azért berúgtam.

Jack már egy ideje ült mellettem, mikor egyszercsak nemsokkal éjfél előtt kijelentettem hogy táncolni akarok! Felrágngattam a partnerem és elkezdtünk táncolni pár méterre Thomaséktól.

Már egy jó ideje táncoltunk, kikor kiszúrtam hogy Tom elveszett, elkezdtem keresni a szememmel mikor Jack megszólalt.

-Hozok egy kis vizet-üvöltötte túl a zenét, én meg bólintottam.

Miután egyedül lettem hagyva kissé izzadtam szóval kisodródtam a teraszra levegőért mikor Rosst pillantottam meg. Felélltam mellé és a város fényeit bámultam.

-Barbi?-kérdeztem

-Wc-n-felelte-Jack?

-Vízért-vontam válat és csak álltam mellette. Néztem vele a fényeket. Olyan gyorsan repült az idő hogy nem beszéltünk!

Egyszer csak hangos számolást hallottam az épületből. Francba! Mindjárt éjfél! Jack meg sehol sincsen!

5

4

-Meg kell valakit csókolnom.-jelentette ki Tom, de mielőtt észbe kaptam volna

0

Thomas hirtelen magához húzott és hevesen megcsókolt. A tüzijátékok bevilágították az eget. Mi pedig 2021 január elsején 00:00 -kor álltunk egymásba karolva, miközben hevesen csókolóztunk. Éreztem az alkoholt, éreztem hogy izzadok..de élveztem. Csak hevesen caókolóztunk, az ajkunk pedig nem akart elvállni egymástól.

A Kitaszítottak /𝚘𝚞𝚝𝚌𝚊𝚜𝚝/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant